دیزاین تولد و بادکنک آرایی و گل آرایی فرحزادی

مراحل دیزاین مراسم و میز تولد:

1. یک تم برای دیزاین مراسم تولدتان انتخاب کنید!

🔹🔸چه برای کودکتان و چه برای فرزند جوان یا همسرتان، اولین قدمی که برای تزیین مراسم جشن تولد او باید بردارید، انتخاب تم است.در واقع تم تولد، کلید اصلی دیزاین مراسمتان است. شما با کمک تم می توانید، طیف های رنگی برای بادکنک آرایی، گل آرایی و انتخاب تور و پارچه ها را تعیین کنید و حس و حال مناسبی را با توجه به سن و شخصیت شخصی که تولدش است، در فضا به وجود آورید.

2. مکان قرار گیری میز تولد را تعیین کنید!

🔹🔸با توجه به پلان و اندازه ای که هر خانه ای دارد، مکان میز تولد می تواند متفاوت باشد. اما پیشنهاد من این است جایی را برای قرار دادن میز کیک در نظر بگیرید که مهمانان و افرادی که در این جشن حضور دارند، از هر نقطه ای به آن دید راحتی داشته باشند.همچنین برای دیزاین اطراف میز که در مراحل بعد آن را توضیح می دهم، بهتر است که آن را در نزدیک و جلو دیوار یا پرده قرار دهید. 

3. میز تولد را تبدیل به نقطه کانونی فضا کنید!

🔹🔸حالا زمان این است که فضای اطراف میز تولد را با بادکنک آرایی و گل آرایی و نورپردازی دیزاین کنید. توجه داشته باشید که میز کیک در جشن و عکس های یادگاری که می گیرید، بسیار مورد توجه است، پس آن را شیک و زیبا باید دکور کنید.

– بادکنک آرایی:

🔹🔸همان طور که در مرحله اول گفتم، رنگ بادکنک ها را تم تولد مشخص می کند. پیشنهاد می کنم با در نظر گرفتن تم، بیشتر از دو یا سه رنگ بادکنک خریداری نکنید.

🔹🔸برای مثال در تصویر زیر، طیف های کم رنگ و پر رنگ صورتی و طلایی برای بادکنک آرایی انتخاب شده است که با یکدیگر هارمونی و هماهنگی دارند.

– گل آرایی:

🔹🔸برای گل آرایی پشت میز تولد، هم می توانید استندهای مخصوص را گل آرایی کنید و بک گراندی زیبا برای تولد عزیزتان به وجود آورید و هم می توانید جلوی میز را با گل دیزاین کنید.

🔹🔸تنها توجه داشته باشید که برای دکور، بیش از حد گل به کار نبرید تا جلوه ای شبیه به جشن عقد و عروسی به فضا داده نشود.

مدیریت : فرح زادی

 شماره تماس_________09356599814

 

 

‬‎
دیزاین تولد ساده , تزیین میز تولد ساده و کم هزینه , تم تولد دخترانه بزرگسال , تم تولد , تزیین میز تولد مردانه , دیزاین تولد پسرانه , ایده تزیین میز تولد با شمع و گل خشک , تم تولد پسرانه ساده و شیک