گروه فنی مهندسی توان دیزل

🌟 جریان برق در دستان ماست 🌟

⚡️ اجاره، فروش و تعمیرات تخصصی انواع دیزل ژنراتور، موتورهای زمینی، صنعتی، جاده ای، ریلی و دریایی⚡️

💠 سرویس ، عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع انجین های سبک و سنگین دیزلی مورد استفاده در ماشین آلات راهسازی ، کشاورزی ، جاده ای ، ریلی ، دریایی و نیروگاهی💠
💠 کادر مهندسی ، تکنیکال ، متخصص و مجرب 💠
💠آماده ارائه خدمات در سراسر کشور و پروژه های برون مرزی💠

 

دیزل ژنراتور گروه فنی مهندسی توان دیزل

⚡️ دیزل ژنراتور ترکیبی از یک موتور دیزلی با ژنراتور برق (اغلب یک دینام ) برای تولید انرژی الکتریکی است. دیزل ژنراتور ها امروزه کاربردهای فراوانی در صنعت و حتی زندگی روزمره مردم دارند. معمولا از این موتورها در مکانهایی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد استفاده می شود. کاراصلی دیزل ژنراتورها تولید انرژی الکتریسته است.

⚡️ دیزل ژنراتور ها معمولا در ابعاد مختلف جهت کاربردهای مختلف تولید و عرضه می گردند. این ابعاد بر اساس توان ظاهری آنها مشخص میشود. منظور از توان ظاهری همان واحد ولت آمپر (VA) در مهندسی برق است. دیزل ژنراتور ها در ابعاد کوچک حدود 200 کیلو ولت آمپر را تولید می کنند که در مصارف اضطراری مخصوصا در قطعی ناگهانی برق کاربرد بسیاری دارند. همچنین دیزل ژنراتورهایی در ابعاد بزرگ وجود دارند که قابلیت تولید توان در مقیاس مگا ولت آمپر را دارند و از برخی آنها در شبکه های قدرت کوچک استفاده می شود.

دیزل ژنراتور گروه فنی مهندسی توان دیزل

⚡️ انواع دیزل ژنراتورها

⚡️ به طور کلی دیزل ژنراتورها براساس کاربرد به دو دسته ی زیر تقسیم می شوند: دیزل ژنراتور استندبای یا اضطراری ژنراتور اضطراری هنگامی استفاده می شود که برق شبکه قطع می شود. در این هنگام دیزل ژنراتور اضطراری به عنوان پشتیبان به مدار وارد می شود و برق موردنیاز را تامین می کند مانند تامین برق اضطراری مناطق مسکونی و بیمارستان ها.

دیزل ژنراتور گروه فنی مهندسی توان دیزل

⚡️ دیزل ژنراتور پرایم، دیزل ژنراتورهایی هستند که برای کار در مدت زمان بیشتر از ژنراتورهای استندبای ساخته شده اند. مثلا هنگامی که برق شهر به دفعات زیادی قطع می شود یا در جاهایی که برق شهر در دسترس نیست از دیزل ژنراتور پرایم استفاده می شود مانند اکتشاف معادن و کمپ ها. از ویژگی این نوع دیزل ژنراتور می توان به لود ثابت و توان کمتر از 75 درصد اشاره کرد. از دیزل ژنراتور دائم کار، در جاهایی که نیاز به تامین برق دائمی دارند مانند دیتا سنترها استفاده می شود.

دیزل ژنراتور گروه فنی مهندسی توان دیزل

⚡️ تعمیرات دیزل ژنراتورها

⚡️ در روند تعمیرات دیزل ژنراتور و عیب یابی دیزل ژنراتور، به عنوان یک تجهیز حیاتی و مهم و در واقع گرداننده چرخ صنعت توجه به عیب یابی و تعمیرات دیزل ژنراتور مهم به نظر می رسد. در این فرآیند تعمیرات دیزل ژنراتور و عیب یابی دیزل ژنراتور سعی شده است به مشکلات دیزل ژنراتور، تعمیرات اساسی دیزل ژنراتور، تعمیرات تخصصی دیزل ژنراتور و در نهایت تعمیر و سرویس دیزل ژنراتور پرداخته شود. گروه فنی مهندسی توان دیزل به عنوان یک مجموعه پیشرو در امر تعمیرات دیزل ژنراتور سعی داشته است که با توجه به نیاز مشتریان عزیز بهترین خدمات را ارائه کند. در روند تعمیرات دیزل ژنراتور با کمک سرویس کار دیزل ژنراتور مجرب و ارائه راهکار های مناسب، این نوید به مشتریان داده می شود که هزینه های مربوط به تعمیرات دیزل ژنراتور کاهش یافته و به طبع هزینه نگهداری دیزل ژنراتور نیز کاهش می یابد.

دیزل ژنراتور گروه فنی مهندسی توان دیزل

⚡️ تعمیر و سرویس و نگهداری صحیح دیزل ژنراتور بر عملکرد و طول عمر این تجهیز تاثیر بسزایی دارد. در تعمیرات دیزل ژنراتور برای عملکردی مناسب نیاز به فاکتور های اساسی مانند وجود دانش فنی، قطعات یدکی اورجینال و اصلی و امکانات سخت افزاری مانند دستگاه دیاگ، دستگاه تست نهایی، تعمیرات تخصصی مکانیکی و غیره بسیار مهم است.

مدیریت : مهرداد رضائی

 

 

 

 

 

 

دیزل ژنراتور , اجزای دیزل ژنراتور , تعمیرات تخصصی دیزل ژنراتور , اجاره دیزل ژنراتور , فروش دیزل ژنراتور ,