Address & Contact

Our Address

سنندج،میدان نبوت،خیابان لاله،روبروی بانک سپه،فروشگاه رشیدیان

Telephone

فروشگاه والئو سنندج عاملیت فروش انواع دیسک و صفحه خودروهای داخلی ساخت کشور فرانسه

خرید پایان راه نیست اغاز اعتماد است
فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
همراه: 09373022002
واتس اپ: 09373022002
ادرس:کردستان سنندج میدان نبوت خیابان لاله روبروی بانک سپه فروشگاه والئو سنندج

⚡️دیسک و صحفه و لوازم کلاچ انواع خودروهای داخلی مارک والئو_عظام_ دایکن_به صورت تکی و عمده دارای ضمانت نامه شرکتی دارای هولوگرام اصالت کالا
⚡️آماده عقد قرارداد با شرکت ها و ارگان های شخصی

انواع دیسک و صفحه خودروهای داخلی با ضمانت نامه شرکتی ساخت کشور فرانسه
?آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم به صورت تکی و عمده

?کیت کلاچ لبل هرینگتون هولوگرام اصالت به صورت عمده و تکی

?کیت کلاچ مارک plc valeo پراید ، پژو، ۲۰۶به صورت تک و عمده بار‌د اصالت کالا

❇️در هنگام خریدن محصولات والئو لبل هرینگتون به نکات زیر توجه نمایید:
?هولوگرام سه بعدی حک شده هرینگتون
? کارتون سبز رنگ چاپ روغنی
? مارک حک شده والئو روی دیسک بارکد اصالت کالا

 

صفحه کلاچ چیست؟

وسیله ای برای انتقال چرخش از شفتی به شفت دیگر کلاچ نام دارد. در سیستم ها و مکانیزم های انتقال نیرو برای این که نیروی تولید شده در بخش دیگری مصرف شود بهترین وسیله استفاده از کلاچ است. با استفاده از صفحه کلاچ هر زمان که نیاز به قطع انتقال نیرو باشد این کار به سادگی انجام می شود.

سیستم کلاچ خودرو از قطعاتی تشکیل شده است که عبارتند از دوشاخه کلاچ، صفحه کلاچ ،بلبرینگ کلاچ ، اهرم ، شاخک ها ، صفحه دنده و دیسک کلاچ. همه ی خودرو هایی که گیربکس آنها دستی است دارای قطعه ای هستند به نام صفحه کلاچ که این امکان را به راننده می دهد تا خودرو را به حرکت در آورد و عمل تعویض دنده را انجام دهد. صفحه کلاچ بعد از مدتی ساییده می شود و باید تعویض شود. زمان تعویض صفحه کلاچ خودرو بستگی به نوع رانندگی دارد و معمولا هر 60 هزار کیلومتر باید عوض شود.

معایب کلاچ 

از معایب کلاچ می توان به لرزیدن خودرو در لحظه رها کردن کلاچ اشاره کرد و این لرزش به دلیل از فنر خارج شدن توپی صفحه کلاچ می باشد. به منظور رفع این ایراد ( معیوب بودن فنرها) و نگهداری صحیح خودرو ، باید فورا صفحه کلاچ کاملا تعویض شود.
?از دیگر معایب می توان به بکسواد کلاچ اشاره کرد که به دلیل چرب شدن لنت یا تمام شدن لنت صفحه کلاچ می باشد. از دلایل چرب شدن لنت می توان به خراب بودن کاسه نمد اشاره کرد.

مدیریت :
فرزین رشیدیان

 

 

 

 

فروشگاه والئو در سنندج , فروش تکی صفحه خودرو در سنندج , فروش عمده دیسک خودرو در سنندج , فروشگاه دیسک و صفحه خودرو در سنندج , مارک والئو فرانسه , دیسک صفحه , دیسک پراید , خودروهای داخلی , قیمت دیسک و صفحه خودرو ,