دیوارکوب و قرنیز بازار چوب ایران پرهیزگاری

دیوارکوب و قرنیز بازار چوب ایران پرهیزگاری

https://gharnizdivarkob.ir/

 

✔️ تولید ، طراحی و اجرای انواع دیوارکوب و قرنیز

قرنیز ۹ سانتی

✔️ دارای کیفیت ممتاز

قرنیز ۹ سانتی

✔️ روکش PVC پرس شده با قابلیت شستشو

قرنیز ۹ سانتی

✔️ تنوع رنگ بالا

قرنیز ۹ سانتی

✔️ ارسال به سراسر کشور

قرنیز ۹ سانتی

 

 

✔️ استفاده از چوب به عنوان دیوار پوش قدمتی به اندازه ساخت اولین کلبه های چوبی دارد. چوب به خاطر طرح و نقش و رنگ خاص خود آرامش و امنیت خاصی به فضا می بخشد.

قرنیز ۹ سانتی

🔺قرنیزچیست؟

✳️قرنیز نواری از سنگ یا چوب یا پلاستیک یا بتن و سیمان بوده که در پایین دیوار و در امتداد آن نصب می‌شود. قرنیز عموماً نسبت به دیوار برجسته بوده و مهمترین وظیفه قرنیز محافظت از نازک کاری دیوار در برابر صدمات ناشی از برخورد اسباب و اثاثیه و جلوگیری از نفوذ مستقیم رطوبت و آب از کف به دیوار می‌باشد.

قرنیز ۹ سانتی

🔺کاربردهای قرنیز :

✳️این روزها از قرنیز به دلایل مختلفی در ساختمان ها و خانه ها استفاده می شود. قرنیز می تواند از طریق اتصال کف اتاق با دیوار هارمونی خاصی در فضا ایجاد کند و از نظر از حیث زیبایی شناسی مهم است.

قرنیز ۹ سانتی

✳️همچنین قرنیز با پوشاندن لایه بیرونی دیوارها از آن در برابر صدمات فیزیکی مانند برخورد کمد و یا مبل محافظت کند. مهم تر از آن قرنیز مثل یک مانع از رسیدن آب و رطوبت به دیوار محافظت کرده و درنهایت از پوسیدگی و فرسایش دیوار جلوگیری به عمل می آورد. پس استفاده از قرنیز تیری ست با دو نشان؛ هم زیبایی و هم محافظت از دیوارها را تضمین می کند

قرنیز ۹ سانتی

🌀انواع قرنیز 
انواع قرنیز9 سانتی

🔸🔹 قرنیز چوبی

قرنیز ۹ سانتی

🔸🔹 قرنیز PVC یا وینیل

قرنیز ۹ سانتی

🔸🔹قرنیز پلاستیکی 

قرنیز ۹ سانتی

🔸🔹قرنیز سنگی 

قرنیز ۹ سانتی

🔸🔹قرنیز سرامیک 

🌀دیوارکوب:

✳️برای تغییر دکوراسیون منزل و افزایش جذابیت منزل خود، نمیشود فقط به وسایل خانه و مبلمان توجه کرد؛ بلکه سایر عناصر و المان های منزل هم اهمیت ویژه ای در طراحی داخلی منزل شما دارند. توجه به طرح و رنگ دیوار ها یکی از همان مواردیست که نمیشود به راحتی از کنار آن با بی توجهی گذشت.

قرنیز ۹ سانتی

✳️شما میتوانید با استفاده از رنگ آمیزی دیوار یا استفاده از کاغذ دیواری، دیوار منزل خود را جذابتر کنید. اما خیلی ها ترجیح میدهند از یک روش متفاوت تر استفاده کنند که طراحی خود را متمایز و جذابتر نمایند. دیوارکوب ها همان متریال دوست داشتنی هستند که اگر میخواهید متفاوت باشید، بهترین گزینه برای شماست.

قرنیز ۹ سانتی

✳️شما میتوانید کف منزل خود را برای زیبایی بیشتر کفپوش کنید، به عنوان مثال از کفپوش وینیل در طرح های مختلف استفاده کنید. اما دیوار منزلتان را هم میتوانید با دیوارکوب ها تزئین کنید و یک دکوراسیون متفاوت را بسازید. دیوار کوب ها را بدون بنایی و دردسر ریخت و پاش روی دیوار نصب کنید. از دیگر فواید دیوار کوب ها میتوان راحتی نصب، ضد آب و قابل شستشو بودن، تنوع ویژه طرح و رنگ، عایق صدا و حرارت و قابل فرم دهی بودن آن ها را نام برد.

قرنیز ۹ سانتی

🌀انواع متریال دیوار کوب کدامند؟

دیوارکوب و قرنیز بازار چوب ایران پرهیزگاری

🔰دیوار کوب ها از نظر متریال در سه نوع تولید و عرضه میشوند:

⚡️دیوارکوب MDF
⚡️دیوارکوب PVC با شبکه تو خالی داخلی
⚡️دیوارکوب PVC فومیزه یا توپر

قرنیز ۹ سانتی

💫دیوارکوب MDF: دیوارکوب و قرنیز بازار چوب ایران پرهیزگاری

✳️متریال MDF در خانه ما چند سالیست که حسابی جا خوش کرده و فعلا هم قصد رفتن ندارد. ساخت انواع میز تلویزیون ، شلف دیواری ، باکس دیواری ، میز عسلی و انواع اکسسوری ها با متریال MDF بسیار رایج است. دیوار کوب ها هم از این قائده مستثنی نبوده و با ورود به عرصه MDF توانستند طرفداران زیادی را برای خود جذب کنند. دیوارکوب های MDF مقاومت بالایی دارند و زیبایی آن ها مثال زدنیست. این نوع از دیوار کوب ها در برابر ضربه و ساییدگی بسیار مقاومند البته قابل شستشو نیستند.

💫دیوارکوب PVC با شبکه تو خالی داخلی:

✳️این دیوارکوب ها دارای دوام بسیار بالایی هستند و یکی از استحکام فوق العاده ای برخوردارند و همچنین در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوند. البته دیوارکوب pvc با شبکه توخالی در دو طرح ساخته میشوند. یک نوع از آن که طرح چاپی میباشد و البته رنگ آنها دوام زیادی ندارذ. البته نوع دیگر آن که طرح روکش دار میباشد، دارای مقاومت و پایداری بسیار بالاتری است.

💫دیوارکوب PVC فومیزه یا توپر:

شاید برایتان جذاب باشد که این نوع از دیوارکوب ها مزایای بسیاری دارند که در زیر لیست شده است:

✔️وزن بسیار سبک و چگالی پایین

✔️قابلیت حمل و جابجایی و استفاده مجدد بعد از نصب

✔️ضد خش و ساییدگی و اشعه

✔️استحکام و مقاومت بسیار بالا

✔️قابلیت تکه تکه شدن همانند چوب

✔️نصب با پرچ و یا میخ

💫مکان استفاده از دیوار کوب کجاست؟

دیوارکوب ها انواع مختلفی دارند که بسته به مکانی که میخواهید استفاده کنید متفاوت خواهند بود. به طور کلی دیوارکوب ها بسته به مکان به چند دسته تقسیم میشوند:

🌟دیوار کوب مخصوص فضای نشیمن 

🌟دیوار کوب مخصوص ورودی منزل 

🌟دیوار کوب آشپزخانه 

دیوارکوب و قرنیز بازار چوب ایران پرهیزگاری

🌟دیوار کوب اتاق خواب 

🌟دیوار کوب اتاق کودک و اتاق خواب دخترانه 

مدیریت : آقای پرهیزگاری
شماره تماس :۰۲۱۳۳۲۸۷۱۹۹- ۰۲۱۳۳۲۸۷۱۶۱
پرهیزگاری ۰۹۱۲۵۹۴۸۳۲۵-۰۹۱۰۵۳۷۵۰۹۴
آدرس : تهران کیلومتر ۱۵ جاده خاوران شهرک صنعتی خاوران بازار چوب ایران صنوبر دوم پلاک ۲۶۰۸

 

تولید قرنیز ۹ سانت pvc

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

پخش قرنیز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قرنیزpvc طرح دار در سایز های مختلف

 

 

 

نمایشگاه میدکس

 

نمونه کار اجرا شده بین کابینتی متال کد ۴۰

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

قرنیز ۱۰ سانتی لاکچری

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

قرنیز ۱۰ سانتی لاکچری

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

نمونه کارانجام شده ی قرنیز و پارکت

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

نمونه کارهای اجرا شده

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
نمونه کار دیوار پوش

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
نمونه کارهای جدید قرنیز ۱۰ سانتی

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
نمونه کارهای قرنیز طرح دار

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

پارکت نبشی اسکوتی

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

گروه مجرب پرهیزکاری بازار چوب ایران
نمایندگی پلی فریم سپاهان، تولید کننده و پخش کننده انبوه دیوارپوش های pvc و mdf ، دیوارکوب، قرنیز، pvc و mdf، سقف کاذب، پارکت و انواع پروفیل Mdf در پایتخت کشور با بهترین متریال و روکشهای PVC موجود در ایران، مفتخر است با ارائه بهترین محصولات در خدمت شما باشد

 

در واقع دیوارپوش به عنوان یکی از عناصر متفاوت در پوشاندن دیوارها و جلوه دهی به دکوراسیون داخلی ساختمان ها اهمیت دارد. این نوع پوشش دیواری با عنوان دیوارکوب هم شناخته می شود و می توان از آن برای انواع فضای مسکونی، تجاری، اداری استفاده کرد.

 

اگر کاربرد انواع مختلف از این محصول با بررسی تخصصی مزایا و معایب دیوارپوش بر اساس اصول درست دکوراسیون داخلی انتخاب شوند می توانند فضای بی روح دیوارها را به شکل مناسبی روح بخشید

داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل ،یکی از ایده آل های انسانها در زندگی روزمره می باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد

 

 

 

 

دیوارکوب فانتزی , دیوارکوب راهرو , دیوارکوب چیست , دیوارکوب چوبی تزیینی , دیوارکوب چوبی کلاسیک , نصب دیوارکوب , دیوارکوب اتاق خواب , قرنیز سرامیکی , قرنیز لبه دیوار , قرنیز سیمانی , نصب قرنیز , قرنیز چوبی دور درب ,   دیوارپوش های سفید براق با نصب سریع اسان و نازلترین قیمت ,