Address & Contact

Our Address

سمنان ، جاده نظامی ، روبه روی گاراژ مولایی ، ترمینال

کابینت سازی

✅رزین‌های اپوکسی که امروزه کارایی بسیار بالایی موادی در تقویت، ترمیم و مقاوم‌سازی انواع سازه‌ها به‌خصوص در تولید محصولات کامپوزیتی متشکل از دو جزء رزین اپوکسی و سخت شونده‌ی هاردنر می‌باشند. این مواد که در ساخت قالب‌های مستحکم نیز استفاده می‌شوند، با خاصیت چسبندگی بسیار خوب به بسترهای مختلف، مقاومت شیمیایی بالا (به‌ویژه در محیط‌های شدید اسیدی و قلیایی) و استحکام کششی، فشاری و خمشی مطلوب استفاده گسترده‌ای صنعت ساخت‌وساز دارند.

✅ از رزین در تولید انواع قطعات الکتریکی به دلیل عایق بودن و در صنعت هوافضا و هواپیماسازی و خودروسازی برای اتصالات داخلی و خارجی نیز استفاده می‌شود. اما با این وجود بیشترین کاربرد رزین اپوکسی را می‌توان در ساخت کامپوزیت‌های FRP مشاهده نمود.

✅از دیگر زمینه‌های استفاده از رزین اپوکسی، می‌توان به کار بردن این محصول به عنوان روکش در کف سالن‌ها، کارخانه‌ها و سایر سطوح جهت افزایش مقاومت بتن در برابر عوامل خوردگی و مواد شیمیایی اشاره نمود.

خواص رزین اپوکسی:

?مقاومت در برابر مواد شیمیایی

?مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت

?مقاوم در برابر جذب تنش‌های مکانیکی و حرارتی

?مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه

?چسبندگی بسیار خوب به مواد و سازگاری با انواع الیاف و سیستم FRP

?قابلیت پر کنندگی بالا

?وزن سبک و حجم کم

?عمر مفید و سرعت تعمیر بالا

موارد استفاده از اپوکسی در صنعت ساخت و ساز:

?مرمت ستون ها،راهروها و سقف

?جایگزینی مناسب برای سرامیک ها

?استفاده از پولی پوکساید در راه پله ها

?برای کف کارخانه ها،پارکینگ ها و فرودگاه ها

?بهره گیری از پولی پوکساید جهت ساخت گروت های اپوکسی

?قیرهای اصلاح شده توسط پولی پوکساید

?یکی از نکات اصولی برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن، طراحی زیبا و کاربردی می باشد یک کابینت مناسب علاوه بر زیبایی باید کاربر پسند نیز باشد.در طراحی کابینت آشپزخانه باید تفاوت سلیقه خانواده ها و نوع نیاز آن ها لحاظ گردد به عنوان مثال در خانه های کوچک که  آشپزخانه کوچکی هم دارند نیاز است بهترین استفاده از فضای داخلی کابینت در طراحی کابینت لحاظ گردد تا تمام وسایل آشپزخانه در جایگاه مناسب قرار گرفته و به اصطلاح user-friendly باشد. علاوه بر این مورد زیبایی نیز باید در طراحی کابینت آشپزخانه لحاظ گردد. در آشپزخانه های کوچک بهتر است از رنگ کابینت روشن استفاده گردد تا فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد.

 

به مدیریت : آقای نوید رزازان

 

 

 

 

رزین و اپوکسی آرت در سمنان , رزین و اپوکسی , کابینت سازی در سمنان ,  خواص رزین اپوکسی , رزین اپوکسی چیست ,