Address & Contact

Our Address

کرج ، نظرآباد ، فرهنگسرا بلوار میلاد شمالی نرسیده به گل مریم 19

رستوران سنتی خاتون

🍗 رستوران ، چایخانه و سفره خانه سنتی🍗

🌟  با محیطی آرام و دلنشین🌟

🍗 یک طعم فراموش نشدنی

🍗 نهار و شام

🍗 استفاده از مواد غذایی تازه و تهیه روزانه
🍗 دارای فضای بسیار شیک و دلچسب
🍗  دارای کادر حرفه ای و خوش برخورد

🌟وقتی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شویم. ما در فست فود تاک تجربه ای لذتبخش را برای شما به ارمغان می آوریم.

🌟دیزاین و طراحی محیط کافه بسیار اهمیت دارد و اولین چیزی که در بدو ورود نظر مشتری جلب می کن،د ظاهر و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون محیط می باشد. شما باید از رنگ ها و طرح هایی استفاده کنید که به مخاطبانتان حس خوبی را انتقال بدهید و در واقع سعی کنید کاری را انجام بدهید که به مشتریانتان انرژی مثبت منتقل کند.

💎کیفیت خدمات و غذاها: بارز ترین خصوصیت یک رستوران خوب ، کیفیت خدمات و غذا هایی است که در آن جا ارائه می شود. شما حتما باید به این موضوع توجه ی ویژه ای داشته باشد زیرا می تواند موجب کسب اعتبار و محبوبیت و جذب مشتریان بیشتر شود.

💎قیمت مناسب: قیمت نوشیدنی ها و خوراکی هایی که در رستوران سرو می شوند، برای اکثر افراد دارای اهمیت است؛ بنابراین سعی کنید قیمتی که برای غذاها و خدمات مجموعه ی خود تعیین می نمایید، منطقی به نظر برسد. البته توجه داشته باشید که شما باید قیمت غذاهایی را که در کافه های رقیب نیز سرو می شوند، بررسی کنید و سپس برای قیمت گذاری اقدام کنید.

💎رفتار مثبت و مهمانوازانه ی پرسنل و پیشخدمت های فست فود ، انتخاب موزیک زیبا و گوش نواز، نور پردازی مناسب، ایجاد فضاهای اختصاصی دو نفره، ایجاد فضای اختصاصی VIP برای برگزاری مهمانی ها، تخفیف های ویژه به مناسبت های خاص و ….. نیز می توانند از عوامل ترغیب کننده ی مشتریان به کافه ی شما باشند.

 

 

مدیریت : محسن خدابنده
09022712624
09192712624

 

 

رستوران سنتی , رستوران سنتی هشتگرد, رستوران سنتی ,