Address & Contact

Our Address

چابهار، منطقه آزاد تجاری، روبه روی ورزشگاه ورنا، هتل گیلان

Telephone

رستوران و روف گاردن بام خلیفه چابهار

🍽🍹 کافی شاپ و رستوران بام خلیفه چابهار🍽🍹

✨ بام خلیفه VIP✨

مرتفع ترین روف گاردن رستوران چابهار 🍕🥩🍹

✨ در کیفیت بی نظیر ✨

✨  محیط آرام و دلنشین✨ 

رستوران و روف گاردن بام خلیفه

❇️ استفاده از موادغذایی تازه و تهیه روزانه

❇️ دارای کادر حرفه ای و خوش برخورد

❇️ با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت

❇️ ارائه بشقاب‌‌‌های ویژه با طراحی خاص

❇️ دارای فضای شیک و دلچسب

❇️ دارای فضای پارک مناسب

❇️ آماده همکاری با شرکت ها،مدارس،سازمان‌‌‌های دولتی و خصوصی❇️ 

❇️ بسیاری از افراد امروزه به دلیل دغدغه‌‌‌های کاری زیاد و فرصت کمی‌که دارند، نمی‌توانند به صورت حضوری برای تهیه ی غذا به رستوران‌ها مراجعه کرده و زمانی را در آنجا باشند و ترجیح می‌دهند در محل کارشان و یا در منزل غذا را دریافت نمایند؛ به همین دلیل و برای رفع این مشکل رستوران و بیرون بر امکان ارسال غذا به صورت رایگان یا Delivery را به سیستم کاری خود اضافه کرده است. این قابلیت ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارد.

❇️ سیستم بیرون بر دارای انواع مختلفی است که مشتریان می‌تواند با توجه به شرایط خود و هم چنین امکاناتی که در اختیار قرار دارند؛ با انتخاب یکی از روش‌‌‌های تعیین شده غذای خود را سفارش بدهند. آشنا بودن مشتریان با چنین قابلیتی می‌تواند باعث سهولت روند ارسال غذا و همچنین افزایش فروش رستوران‌ها شود.

❇️ فقط کافی است که گوشی تلفن را بردارید سفارش خود را از طریق یک تماس تلفنی ثبت نمایید. شما می‌توانید با استفاده از این سیستم و فقط با یک تماس تلفنی چند دقیقه ای در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به خروج از مکانی که در آن هستید، غذای مورد نظرتان را سفارش داده و درب منزل یا محل کارتان دریافت کنید. ثبت تلفنی سفارش غذا یکی از قدیمی‌ترین انواع سیستم سفارش بیرون بر رستوران می‌باشد که بسیاری از افراد همچنان دوست دارند به این روش غذای مورد نظر خود را سفارش و دریافت نمایند.

❇️ با پیشرفت علم و تکنولوژی این نوع سفارش به یکی از رایج ترین و آسان ترین راه‌ها تبدیل شده است و مشتریان با ساختن یک حساب کاربری در سایت، می‌توانند به طور کامل منوی غذایی رستوران یا فست فود را مشاهده نمایند و هر غذای را که دوست داشته باشند، انتخاب کنند. سفارش غذا از طریق وب سایت و هم چنین اپلیکیشن‌‌‌های طراحی شده برای گوشی‌‌‌های هوشمند یک روش جذاب برای جلب توجه مشتریان و به کار گیری از سیستم بیرون بر می‌باشد. این سیستم به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و حتی مشتری می‌توانی هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین و یا درب منزل پرداخت کند؛ بنابراین چه کسی است که از یک راهکار سریع و مطمئن، بدون هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری یا تماس تلفنی به یک رستوران استقبال نکند؟

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

فست فود چیست , فست فود یزد , آموزش فست فود , محبوب ترین فست فود چیست , رستوران فست فود , تاریخچه فست فود , منوی فست فود , رستوران و روف گاردن , کافی شاپ و رستوران ,