رنگ پودری الکترواستاتیک شرکت نیلگون فام آمل

? مزیت های رنگ پودری الکترواستاتیک

? برای این نوع از رنگ ها مزایای بسیاری را می توان برشمرد اما مهمترین آنها که مورد نیاز و توجه بسیاری از صنایع در حال حاضر می باشند عبارتند از ؛

? حفظ محیط زیست از آلاینده ها با حذف کامل حلالها و ضایعات مواد مصرفی
? مقاومت بالا ، دوام و عمر طولانی و عدم تغییر حالت در برابر شرایط گوناگون جوی
? پوشش دهی بالا و ایجاد ضخامت یک نواخت در تمامی نواحی
? همچنین نفوذ پذیری در نقاط غیر قابل دسترس ، گوشه ها و لبه ها

 

 

? خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک

? شرکت نیلگون فام آمل با تکیه بر دانش فنی به روز و با استفاده از ابزار آلات مدرن توانسته است خط رنگ منطبق بر استاندارد های روز جهانی را گرد آورد. این خط رنگ به صورت ۲۴ ساعته آماده ی انجام سفارشات خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک بوده و توانایی انجام انواع مختلف پروژه ها در سطوح مختلف را دارد. بهرمندی از قابلیت های منحصر به فرد این خط رنگ را قادر می سازد تا در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت بهترین خدمات را رائه نماید.

 

 

? آنچه که موجب تمایز این مجموعه با سایر ارائه کنندگان این نوع از خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک می شود عبارتند از ؛

? استفاده از بهترین موارد اولیه :

شرکت نیلگون فام آمل همواره برای ارائه خدمات خوداز بهترین نوع موارد اولیه بهره برد است که این خود موجب افزایش کیفیت کار نهایی و در نتیجه رضایت مشتری بوده است.

? خط رنگ به روز و مدرن :

در کنار مواد اولیه با کیفیت، بهرمندی از خط رنگ مدرن و به روز این مجموعه را قادر می سازد تا انواع سفارشات را در بالاترین کیفیت و منطبق با استاندارد های روز جهانی ارائه نماید.

 

 

? در کنار این نکات می توان مواردی بیشتری از جمله :

بهرمندی از کادر مجرب، زمان بندی دقیق در انجام سفارشات، رعایت اصول و استاندارد های بین المللی و سایر موارد را نام برد که همگی در کنار هم باعث شده است تا مجموعه ی رنگ نیلگون فام آمل به عنوان مدرن ترین خط رنگ پودری الکترواستاتیک در منطقه شناخته شود.

مدیریت:مهندس مستوفیان
۰۹۱۱۱۲۷۰۰۶۱?
۰۹۳۹۱۲۷۰۰۶۱?
۰۱۱۴۴۲۸۲۹۸۲☎️

 

رنگ کوره ای یا استاتیک چیست , انواع رنگ پودری الکترواستاتیک , روش رنگ آمیزی الکترواستاتیک , رنگ آمیزی الکترواستاتیک چیست؟ , آموزش رنگ پودری الکترواستاتیک , قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک , رنگ استاتیک کوره ای ,