Address & Contact

Our Address

شهریار، فردوسیه، خیابان شهید خلیلی کوچه ی نجاران،پلاک ۲۵

Telephone

رنگ کاری درب چوبی و مبلمان عسکری 

🌀 رنگ آمیزی انواع سرویس خواب ، مبلمان ، درب لابی ، سرویس آشپزحانه ، تمامی مصنوعات چوبی و mdf🌀

🌀 رنگ کاری درب چوبی و مبلمان عسکری

🌀 رنگ کاری مبل چوبی

🌀 رنگ کاری حرفه ای مبلمان

🌀 رنگ کاری سرویس خواب

🌀 پولیش چوب میز و صندلی

🌀 رنگ کاری مبلمان راحتی

🌀 تغییر رنگ چوب مبل استیل

🌀 تغییر رنگ چوب مبل در منزل

🌀 نقاشی مبل سلطنتی و استیل

🌀  این روزها رنگ کاری مبل یا نقاشی مبل راهی مناسب برای تغییر دکوراسیون و نوسازی مبلمان قدیمی است. رنگ کاری مبل چوبی قدیمی و تغییر رنگ چوب مبل جان دوباره به مبل، میز و صندلی شما می‌بخشد. تغییر رنگ چوب مبل در منزل نیازمند مهارت و ابزارهای مختلف و تهیه رنگ مخصوص چوب است. اگر تجربه و مهارتی در استفاده از ابزارها ندارید، بهتر است از یک رنگ کار مبل حرفه‌ای برای رنگ کاری مبل، سرویس خواب، میز و صندلی کمک بگیرید.

🌀  پس از گذشت چند سال از خرید سرویس خواب، پیشنهاد می‌شود برای ایجاد تنوع و نو کردن آن‌ها، رنگ سرویس خواب عوض شود. تغییر رنگ تخت خواب با برچسب آماده یا رنگ کردن سرویس خواب در منزل ممکن است راه در دسترس‌تری باشد. اما اگر به فکر تغییر بادوام و باکیفیت‌تری هستید، رنگ کاری تخت خواب به دست افراد ماهر در زمینه رنگ کاری سرویس خواب پیشنهاد می‌شود.

🌀 نقش نقاشی درب چوبی در دکور خانه

در هر خانه ای به طور حتم سرویس چوب نقش مهمی در دکور خانه دارد . و از آنجایی که چوب و رنگ چوب کلاس خاص به دکور خانه میدهد پس باید استفاده مناسبی از چوب در دکور خانه شود.

از درب های چوبی میتوان به دو صورت در دکور خانه بیشترین تاثیر را گرفت اول اینکه در را با دکور چوب خانه ست کرد دوم اینکه میتوان از در میان دو دیوار با استفاده از یک رنگ تضاد بین رنگ و در و دیوار از لحاظ تیره و روشنی تضاد زیبایی ایجاد کرد برای مثال اگر رنگ دیوار خانه روشن هست رنگ در را قهوه ای تیره و اگر برای دیوار از رنگ های تیره استفاده کردید میتوانید رنگ در را رنگ روشن تری انتخاب کنید .

در ضمن اگر دکور چوبی که در اتاق و سالن استفاده شده با هم از لحاظ رنگی فرق دارند شما میتوانید برای پشت و روی در خود از دو رنگ استفاده کنید .

 

مدیریت : مرتضی عسکری

 

 

رنگ آمیزی مبلمان , تعمیر و رنگ سرویس خواب , قیمت رنگ کاری سرویس خواب , کارگاه رنگ کاری چوب شهریار تهران , رنگ کاری مجدد سرویس خواب , رنگ کاری تخت خواب , خدمات رنگ کاری چوب ,