Address & Contact

Our Address

تبریز

Telephone

رنگ کاری پروفیل بایسته در تبریز

🔴رنگ آمیزی پروفیل

💎در رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های پایه آب،ریتاردروتینه هیچ تغییری در فرمالاسیون اولیه پروفیل upvc اتفاق نمی افتد.

💎معمولا بعد از برش و مونتاژ پروفیل سفید، پنجره مونتاژ شده برای رنگ آمیزی به اتاق رنگ انتقال یافته و پروسه رنگ آمیزی در محیطی بدون گرد و غبار با استفاده از پیستوله انجام می شود.

💎معایب اصلی این روش، آسیب پذیر بودن پوشش رنگی ایجاد شده است که حمل و بارگیری را حساس تر نموده و هرگونه خراش روی سطح پروفیل باعث نمایان شدن لایه سفید رنگ زیرین می شود.

💎رنگ Rhenocoll، رنگ مخصوص سطوح PVC و UPVC می باشد که بر پایه آب تولید شده و پس از اجرا بصورت یکپارچه و یکنواخت با سطح پی وی سی پیوند شیمیایی ایجاد می کند.

ربدلیل انعطاف پذیری بالا، قابلیت اعمال بر روی سطوح پر تنش و پرکاربرد را دارا است. این محصول پس از اعمال در برابر عوامل محیطی مانند باد، باران و اشعه خورشید بسیار مقاوم، با دوام و ضد آب می باشد.

🔴روش کواکسترود coextrude

🔸در این روش حین پروسه ی تولید پروفیل، رنگ به محصول اضافه می شود و پیوند شیمیایی بین مواد تشکیل دهنده پروفیل ورنگ ایجاد می شود. در این روش امکان ایجاد طرح های چوبی هم وجود دارد.

🔸البته این صنعت هنوز در کشور ما نوپا بوده و نتوانسته به طور کامل اطمینان تولید کنندگان پنجره را جلب کند، اما مسلما با گذشت زمان و رفع معایب و مشکلات احتمالی، بهترین روش ممکن خواهد بود و صرفه ی اقتصادی خوبی برای تولید کننده و مصرف کننده خواهد داشت از این رو به عنوان انتخاب اول تولید کنندگان در سال های آتی پیش بینی می گردد.

به مدیریت:پیمان بایسته

 

 

 

رنگ کاری پروفیل در تبریز , رنگ کاری پروفیل بایسته در تبریز , رنگ کاری پروفیل های upvc بدون محدودیت رنگی و ضدخش بایسته در تبریز , روش کواکسترود , انواع روش های رنگ آمیزی پروفیل , رنگ آمیزی پروفیل ضد خش در تبریز ,