Address & Contact

Our Address

خوزستان،امیدیه،علی آباد،کوچه ۵،بعداز بانک مسکن

Telephone

رنگ کوره ای و رنگ استاتیک مرادی 

رنگ کوره ای و رنگ استاتیک مرادی

❇️رنگ کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک، نوعی رنگ صنعتی است که در دو نوع رنگ‌‌‌های پودری و رنگ‌‌‌های مایع کوره ای در صنایع رنگ و پوشش تولید می‌شوند و کاربردهای گسترده ای در حوزه رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی دارند.

❇️به عبارت دیگر، رنگ‌‌‌های پودری الکترواستاتیک، بهترین نوع رنگ صنعتی به شمار می‌روند که دارای کمترین آثار مخرب زیست محیطی بوده و سلامتی کارگران را تهدید نمی‌کنند. در حال حاضر طیف وسیعی از انواع رنگ کوره ای برای رنگ آمیزی سطوح مختلف به کار می‌روند.

🔴انواع رنگ کوره ای
⭐️رنگ کوره ای مایع چیست؟

🔹این نوع رنگ به حالت مایع بوده و مانند دیگر رنگ‌ها بصورت کمپرسور شده و یا پیستوله بر سطح قطعه پاشیده می‌شود. در نهایت با واسطه کوره  رنگ پخته می‌شود.

🔹هر رنگ پایه ای که تولید می‌شود، دما و مدت زمان لازم برای سخت شدن آن درج می‌شود، که برای رنگ‌‌‌های مایع الکیدی و آکریلیک و اپوکسی ۱۱۵ تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد حرارت لازم دارند و از ۱۱ تا ۱۷ دقیقه زمان لازم برای ماندن در کوره دارند.

🔹زمانی می‌توان بهترین نتیجه را گرفت که با نظر و توصیه سازنده دما و زمان را اعمال کنیم. بطور کلی رنگ‌‌‌های با پایه روشن دمای پایین و زمان بیشتری لازم دارند و رنگ‌‌‌های با پایه تیره، دمای بالا و زمان کمتری توصیه می‌شوند.

رنگ کوره ای و استاتیک مرادی

⭐️رنگ کوره ای پودری چیست؟

🔹رنگ کوره ای پودری بصورت پودری با پوششی مناسب ساخته می‌شود. با استفاده از ابزار‌‌‌های خاص و در دمای مشخصی بعد از اینکه رنگ به سطح بدنه خودرو یا هر قطعه ای دیگر پاشیده شد حرارت داده خواهد شد تا رنگ کوره ای با مقاومت و انسجام خوبی شکل گیرد.

رنگ کوره ای و استاتیک مرادی

🔹همچنین دما و زمان نیز در رنگ کوره ای پودری متفاوت می‌باشد. اگر برا اساس دستورالعمل سازنده استفاده شود، تاثیر آن بهتر خواهد بود. رنج دما و زمان در آنها از ۱۰ تا ۱۸ دقیقه هستند و از دمای ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد با این رنگ‌ها کار می‌کنند.

رنگ کوره ای و استاتیک مرادی

رنگ کوره ای و استاتیک مرادی

⭐️موارد مصرف رنگ پودری:

🔹از خدمات رنگ پودری و رنگ الکترواستاتیک می‌توان بر روی انواع سطوح فلزی و غیر فلزی استفاده نمود. در حال حاضر از رنگ پودری هم به عنوان رنگ پوششی و هم رنگ تزئینی استفاده میشود.

رنگ کوره ای و استاتیک مرادی

به مدیریت:مرادی

 

 

 

رنگ , رنگ کوره ای , رنگ استاتیک , رنگ پودری , خدمات رنگ کوره ای و رنگ استاتیک مرادی در امیدیه خوزستان , اجرای رنگ استاتیک مرادی در خوزستان , خدمات رنگ پودری در امیدیه , خدمات زنگ استاتیک در امیدیه , کاربرد رنگ کوره ای مایع , کاربرد رنگ کوره ای پودری ,