روتختی. تک 1 

? روتختی و کالای خواب تک 1?

? ارسال رایگان به تهران و کرج

? ضمانت یکسال

? داشتن خواب باکیفیت برای سلامتی انسان اهمیت بسیار زیادی دارد. همه‌ی افراد در طول روز ساعت‌های زیادی را در حال فعالیت هستند و استرس‌های مختلفی را تحمل می‌کنند، بنابراین اتاق خواب باید یک جای راحت و آرامبخش باشد. هیچ‌کس از اهمیت داشتن یک تخت خواب و تشک راحت بی‌خیر نیست، اما نکته‌ی پر اهمیت بعدی روتختی، رو بالشی، پتو، لحاف و کاور و در واقع ست سرویس خوابی است که استفاده می‌کنید.

? رنگ‌هایی که در اتاق خواب استفاده می‌کنید باید آرامبخش باشند و یک سرویس خواب طوسی یا آبی می‌تواند بسیار مناسب باشد. باتوجه به خواب آور بودن رنگ بنفش یک سرویس خواب بنفش شیک هم گزینه‌ی خوبی است. پارچه‌ی به کار رفته برای دوخت روتختی هم بسیار مهم است، زیرا باید به‌راحتی شسته شود و عرق بدن را هم جذب کند. یک روبالشتی خوب هم باید نرم و لطیف باشد تا موها آسیب نبیننند. پارچه‌های نخی و کتان برای روتختی بسیار مناسب‌اند و از ساتن و ابریشم می‌توانید برای روبالشتی استفاده کنید.

? انواع روتختی

روتختی انواع مختلفی دارد و می‌توانیم آن را در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دهید:

✔️ روتختی دخترانه: روتختی یک نفره دخترانه، مدلی است که تنوع بسیار زیادی دارد و می‌توانید طرح‌ها ورنگ‌های مختلف آن از یک روتختی رنگی ساده و اسپرت تا طرح‌های چهل تکه دوزی را برای دختربچه‌ها یا دختران نوجوان انتخاب کنید.

✔️ روتختی پسرانه: روتختی پسرانه هم مانند روتختی دخترانه، یک مدل سه تکه است که از روبالشی، روتختی و ملحفه تشکیل شده است. می‌توانید انواع طرح سه‌بعدی ورزشی و …. را برای پسرها انتخاب کنید.

✔️ روتختی عروس: یکی از انواع روتختی که از نظر جنس و طرح تنوع بسیار زیادی دارد روتختی عروس است. این مدل که دونفره است می‌تواند جنس‌های مختلفی از دانتل تا مخمل و ترمه داشته باشد. گزینه‌هایی مانند قلاب بافی هم ظاهر زیبایی دارند و برای عروس‌ها مناسب‌اند.

? برندهای معتبر تولیدکننده روتختی

برندهای ترک و ایرانی زیادی هستند که انواع روتختی را تولید می‌کنند، تاچ یک انتخاب خارجی خوب برای ست رختخواب است و کالای خواب متین، لایکو و بن سا هم گزینه‌های داخلی مناسبی هستند.

مدیریت : آقای محمدرضا سبحانی

 

 

 

 

https://www.instagram.com/zagros.stone2021/

 

 

سرویس خواب , پتو , بالش , کوسن , رو بالشی , ملحفه , تشک , تشک مهمان,  روتختی , کالای خواب ,