ساخت قطعات بتنی طرح منظر

⛲️ گروه طرح منظر آماده خدمات رسانی به دوستان عزیز در قالب : 
⛲️ طراحی و اجرای فضای سبز
⛩  آلاچیق
⛲️ نرده
⛲️ کباب پز ویلا ها ومنازل
⛲️ روف گاردن و تیرچه داربستی باغات انگور
⛲️ آب نما
⛲️ و تولید انواع سنگ مصنوعی
و…. میباشد

روف گاردن اجرا شده طرح منظر
تیرچه داربستی باغات انگور و فنس کشی محوطه
آب نما

⛲️ساخت انواع آلاچیق ، نرده ، باربیکیو (کباب پز) ، آبنما ، فلاور باکس (گلدان ) و…..

⛩ساخت آلاچیق

⭕️امروزه نیاز به زیبای در همگان دیده می شود و همه به دنبال راه هایی هستند که زیبایی خانه و باغ خود را به حداکثر برسانند. در این راستا راه های مختلفی پیش رو خواهند داشت. توجه داشته باشید که یکی از زیباترین ها را می توان ساخت آلاچیق دانست.

⭕️بی شک قرار دادن سایبان زیبا در حیاط خانه و یا در محوطه باغ می تواند هم فضایی برای استراحت برایتان تامین نموده و هم بتوانید از زیبایی آن استفاده نمایید. از جمله مهمترین ویژگی های ساخت می توان به ساخت ساده و سریع آن اشاره نمود که به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

⭕️در بسیاری از رستوران ها و یا کافه ها نیز شاهد انواعی از آلاچیق ها خواهید بود. اندازه سازه بستگی به شما خواهد داشت و می توانید اندازه مورد نظر را درخواست دهید. اندازه ساخته شده دقیقا برابر با اندازه ذکر شده توسط شما خواهد بود. اما در ساخت آن باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. آلاچیق ها در انواع مختلف ارائه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های مختلفی داشته و در کاربرد های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

موارد قابل توجه در ساخت آلاچیق

?در ساخت باید به موارد مختلفی توجه کنید تا بتوانید سازه ای لوکس و حرفه ای داشته باشید. چنانچه قصد استفاده از آن در تمامی فصول را داشته باشید باید حتما دیوار های آن را آکاردئونی انتخاب نمایید تا به راحتی بتوانید آنها را حذف کرده و یا اضافه نمایید. در ادامه به برخی از مهمترین موارد قابل توجه در ساخت اشاره نموده ایم:

?باید مشخص کنید سازه ای که قصد ساخت آن را دارید چند ضلعی خواهد بود؟ چرا که می توانید بین ۴ الی چندین دیوار در نظر بگیرید.

?چنانچه می خواهید یک مکان محصور داشته و فضای بیرون را مشاهده نمایید در این صورت بهتر است از شیشه استفاده کنید.

?سایبان پوشیده هایی که از جنس فلز ساخته شده اند باید رنگ کاری شوند تا احتمال زنگ زدگی در آنها وجود نداشته باشد.

?ابتدا باید محل دقیق آن را بدانید و زیرسازی های لازم را جهت نصب انجام دهید.

?زیبایی مهمترین موردی است که باید به آن توجه شود و به همین دلیل حتما تمامی مواردی که سبب زیبایی آلاچیق خواهد شد را رعایت نمایید.

?توجه داشته باشید که ساخت مدل چوبی هیچگونه ضرری به محیط زیست نخواهد رساند چرا که می توانید پس از تخریب نیز به سادگی چوب های آن را دور بریزید.

به مدیریت : امیر آقاجانی

?☎️ 09120557918

 

 

 

 

 

 

ساخت انواع آلاچیق و فلاور باکس و باربیکیو در قزوین , ساخت قطعات بتنی طرح منظر , ساخت  انواع آلاچیق در قزوین ,  ساخت نرده , ساخت فلاور باکس در قزوین , قیمت ساخت آلاچیق , قیمت ساخت باربیکیو  , ساخت آبنما , ساخت انواع آلاچیق و فلاور باکس و باربیکیو طرح منظر ,