ساخت انواع مخازن صنایع دارویی و غذایی امیران استیل

?ساخت مخازن استیل حساس صنایع دارویی فرمانتور و غذایی در تناژهای مختلف

?و انواع سازه ها 

?انواع مخازن اتوکلاو 

?دستگاه تلفیظ کننده و تجهیزات وابسته و نصب و راه اندازی ( اجرای پایپینگ ) 

⚡️با 18 سال سابقه کاری آماده ارائه خدمات در انجام پروژه های پایپینگ تاسیساتی ⚡️

? مخازن ورق استیل در صنعت داروسازیی

?عمده مواد شیمیایی تشکیل دهنده انواع داروها وقتی که در مجاورت یکدیگر قرار می گیرند، واکنش های مختلف و چه بسا خطرناکی را انجام می دهند. در نتیجه بهتر است که هر کدام در مخازن جداگانه نگه داری گردند.

?انواع ورق استیل که در ساخت مخازن استیل داروسازی به کار رفته است، دارای مقاومت مناسبی در برابر داروها و انواع مواد شیمیایی موجود در داروها می باشند. ورق استیل های به کار رفته در ساخت و تولید مخازن می توانند در برابر آب های شور و اسیدی مقاومت کنند و برای داروهایی که نباید به آنها گرما و یا سرمای اضافی منتقل شود محل ذخیره مناسبی است. چون انواع دوجداره و سه جداره این مخازن دارای پوشش هایی می باشند که سعی می شود مواد را در دمای مورد نظر و تنظیم شده نگه داری کنند.

?مخازن استیل به کار رفته در صنعت داروسازی می توانند نکات بهداشتی را برای نگهداری مواد شیمیایی رعایت کنند و مواد داخل خود را از هر نوع آلودگی دور نگه دارند. انواع ورق استیل که در ساخت این مخازن به کار رفته است، از ترکیبی از عناصر مختلف مانند کربن، منگنز، فسفر، گوگرد، کروم، نیکل و سیلیسیم ساخته شده اند که افزایش و یا کاهش هر کدام می تواند ویژگی های ضد اسیدی و یا عایق بودن ورق استیل را ارتقا دهند. این نوع مخازن نه تنها در صنعت داروسازی بلکه در بسیاری از صنایع مانند مواد غذایی و لبنیات مورد استفاده قرار می گیرند.

?خصوصیات مخازن صنایع غذایی

?مخازن استیل صنایع غذایی مورد استفاده در کارخانه های تولید غذا دارای اشکال گوناگونی چون استوانه ای، کروی، افقی و . . . هستند، که هر مدام ازین مخازن با توجه به نوع کاربرد و درخواست مشتری به یکی از این اشکال ساخته می شوند. انواع مخازن ساخته شده از ورق استیل را می توان از نظر نوع ساخت و تولید به گروه های تک جداره، دو جداره و سه جداره تقسیم نمود به طوریکه هر یک ویژگی و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند، که در بخش های مختلفی از کارخانه های تولید غذا استفاده می گردند.

?مخازن استیل صنایع غذایی دارای تجهیزات جانبی از جمله آب نما، سیستم دیجیتال گرمایشی و سرمایشی، همزن، لوله های انتقال مواد غذایی، دریچه بازدید، نردبان و . . . می باشند. انواع ورق استیل که در ساخت مخازن استیل صنایع غذایی استفاده می شوند، دارای درصد کروم بیشتری می باشند تا خواص ضد خوردگی و ضد زنگ بودن در آنها تقویت گردد و چون استیل از عناصر مختلفی مانند کربن، کروم، منگنز و . . . تشکیل شده است، افزایش و یا کاهش هر کدام از این عناصر بر ویژگی های آن تاثیر مستقیمی دارد.

?پایپینگ  چیست؟

⚡️لوله کشی یا «پایپینگ» (Piping)، سیستمی متشکل از چندین لوله، اتصالات، نگهدارنده و قطعات مخصوص دیگر است که به منظور انتقال، توزیع، اختلاط، جداسازی، تخلیه، اندازه‌گیری و کنترل سیالات (مایع، گاز یا دوغاب) مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف اصلی طراحی و اجرای پایپینگ، انجام مناسب فعالیت‌های مذکور با راندمان بالا است.

⚜️کاربردهای پایپینگ چه هستند؟

?سیستم‌های لوله کشی در پتروشیمی، شهرسازی، صنایع غذایی، گاز، نفت، نیروگاه، ابزار دقیق، کاغذسازی، ساخت مواد نیمه رسانا، سازه‌های دریایی، لایروبی، تصفیه فاضلاب، کشاورزی، ساختمان‌‌سازی، راه‌سازی، تهویه و غیره کاربرد دارد. در تمام کاربردهای پایپینگ، مواد مایع، گاز، دوغاب و دیگر سیالات، برای مقاصد متفاوت از محلی به محل دیگر انتقال داده می‌شوند. نوع تجهیزات و سیستم لوله کشی مورد استفاده برای هر کاربرد به هدف کاربری وابسته است.

به مدیریت : یاسر حقیقت 

شماره های تماس
09199379951
09126401824
02156392010

 

 

 

 

ساخت انواع مخازن صنایع دارویی و غذایی امیران استیل در تهران  , ساخت انواع مخازن , مخازن صنایع دارویی در تهران , مخازن صنایع غذایی در تهران , امیران استیل در تهران , پروژه های پایپینگ تاسیساتی , مخازن اتوکلاو  , ساخت مخازن استیل حساس صنایع دارویی فرمانتور  , مخازن استیل ,