Address & Contact

Our Address

اصفهان

Telephone

تولید انواع تجهیزات گلخانه همراه با نصب اسماعیلی

✔️تولید توزیع نصب انواع سازه های مدرن و قدیمی 

✔️تولید انواع اتصالات گلخانه ای نصب و راه اندازی

✔️تولید سیستم سرمایش و گرمایش

🌀 این مجموعه با ارائه پیشرفته‌ترین تجهیزات گلخانه‌ای با بالاترین کیفیت در مقایسه با سایر شرکت‌ها را دارد. مفتخریم توانسته‌ایم بهترین تجهیزات و اتصالات گلخانه‌ای را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. پس با اطمینان خاطر از خدمات ما استفاده نمایید. تمامی تجهیزات و اتصالات گلخانه‌ در مجموعه ما دارای مناسب‌ترین قیمت و طول عمر بالا می‌باشد؛ از این رو مفتخریم که رضایت مشتریان بسیاری را در این عرصه جلب کرده‌ایم.

☑️اتصالات گلخانه‌ای

🌀 گلخانه دارای ساختار یا چهارچوبی می‌باشد که از اتصالات گالوانیزه گرم تشکیل شده است که روی آن‌ها پوشش گلخانه‌ای می‌پوشاند. اتصالات گلخانه‌ای ارتباط بین قطعات و محل جای‌گیری قطعات لوازم گلخانه‌ای را روی‌هم برقرار می‌کند و وظیفهٔ مقاوم‌سازی بنای گلخانه را در برابر شرایط مختلف برعهده دارد؛ بنابراین طراحی آنها باید به صورتی باشد که هیچ‌کدام از قطعات فشاری بر دیگری وارد نکند و برهم دیگر منطبق باشند.

کارشناسان ما همواره در تلاش عرضه بهترین خدمات نصب و احداث تجهیزات گلخانه‌ای می‌باشند؛ بنابراین باکیفیت‌ترین محصولات را در زمینه اتصالات گلخانه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهند. تنها کافی است برای تهیه اتصالات گلخانه‌ای مجموعه ما مراجعه کنید تا مناسب‌ترین و پیشرفته‌ترین اتصالات گلخانه‌ای را برای شما فراهم نماییم پس با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

☑️سازه گلخانه، ساخت و معرفی گلخانه‌ ها

🌀 سازه‌های گلخانه‌ای پرکاربرد در صنعت شامل: گلخانه‌های اسپانیایی، شیشه‌ای، ایرانی و تونلی می‌باشد. ساخت این سازه‌ها بر اساس کاربرد، شکل و ساختار ظاهری، نوع پوشش و‌نوع تولید دسته‌بندی می‌شوند.

گلخانه‌های اسپانیایی: قابلیت اجرا با پوشش‌هایی مثل پلاستیک، پلی‌کربنات و ورق‌های فلزی و… دارند. ارتفاع آنها حداقل ۶ متراست و نسبت به سایر گلخانه‌ها استحمام بیشتری دارند.

☑️سیستم سرمایش و گرمایش گلخانه

🌀 انتخاب یک سیستم سرمایشی و گرمایشی گلخانه ای مناسب برای تنظیم و پایدار نگه داشتن دما، رطوبت و تهویه هوا امری حیاتی و دائمی در اغلب گلخانه ها است.

ما در این متن انواع سیستم سرمایش و گرمایش گلخانه مانند یونیت هیتر گلخانه ای ، هواساز گلخانه ای ، اکونوپک ، زنت و ایرواشر را از نظر نوع مصرف سوخت، مزایا و ویژگی های آن بررسی می کنیم تا بتواند راهنمای مناسبی برای انتخاب مناسب سیستم سرمایشی گلخانه و یا سیستم گرمایشی گلخانه باشد.

مدیریت :علی اسماعیلی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

لیست گلخانه های ایران , گلخانه های مدرن هلند , تجهیز گلخانه مدرن , بزرگترین گلخانه جهان در اسپانیا , گلخانه هیدروپونیک , گلخانه های معروف ایران ,