ساخت و نصب، خرید و فروش و اجرای انواع سوله های صنعتی در تهران

 

 

?اتصالات پیچ و مهره

?به دلیل نوع کاربری صنعتی ، ساخت سوله صنعتی از نظر طراحی با سایر سازه های فلزی متفاوت است. بخصوص اینکه ستون ها و سقف در این نوع اسکلت های فلزی متفاوت بوده و دارای شیب می باشند. از جمله تفاوت های دیگر این سازه ها ، دهانه های بزرگتر نسبت به سایر سازه های فلزی است.

????????????
?مراحل ساخت سوله صنعتی

?طراحی و ساخت سوله امری است بسیار فنی و تخصصی که علاوه بر دقت بالا ، نیازمند رعایت فاکتورهای بسیار مهمی است که کم توجهی در آن می تواند هزینه های بسیار جبران ناپذیری برای تولید کننده و کارفرما داشته باشد.سهل انگاری در طراحی و ساخت سوله می تواند نتیجه معکوسی در پی داشته باشد که علاوه بر پائین آمدن استحکام و مقاومت سازه ، از لحاظ زمان و صرف هزینه نیز باعث متضرر شدن مشتریان شود.

????????????
?چرا اسکلت های فلزی های خود را به شرکت سوله صدرا سفارش دهیم؟

?شرکت سوله صدرا با توجه به اینکه یکی از قوی ترین شرکت های ساخت اسکلت های فلزی در ایران می باشد و مرکزیت آن در شهر تهران میباشد ، میتواند قیمت های مناسب برای هر کدام از اسکلت های فلزی اعم از سوله ورزشی ، سوله انبار ، سوله مرغداری ، اسکلت های فلزی ساختمان و … را در مدت زمان مناسب به شما مشتریان محترم ارائه نماید.

?با توجه به نیاز جامعه به سازه های بلند و ساختمان و آسمان خراش ها با توجه به رشد جمعیت در شهرهایی مثل تبریز ، تهران ، کرج ، اصفهان ، مشهد ، شیراز و دیگر شهرهای ایران شرکت سوله صدرا با خدمات پیمانکاری خود در خصوص ساخت سازه های فولادی پیچ و مهره ای در تناژهای سبک و سنگین و طراحی و نصب اسکلتهای فلزی آماده است تا بر تکیه بر اکیپ های مستقر خود در شهرهای مختلف ایران علاوه بر طراحی مهندسی ( دستگاه های جوش رکتی فایرو اینورتر ، دستگاه های جوش زیرپودری ، دستگاه های جوش تحت پوشش گاز دستگاه های برش دستگاه های برش ریلی و دیزل ها و دستگاه های سوراخ کاری ) رضایت شما عزیزان را نیز جلب نماید. با توجه به برداشته شدن نمونه کارهای اسکلت فلزی و نمونه پروژه های کارخانه ساخت اسکلت فلزی صدراسوله در صورت نیاز به دیدن پروژه های اسکلت فلزی با شرکت تماس حاصل نمایید.

????????????
?سوالاتی که ممکن است برای شرکت ها در خصوص ساخت اسکلت فلزی سوله نحوه قیمت دادن آن مطرح شود ؟

?یکی از سوالات که ممکن است در مورد قیمت دهی در مورد اسکلتهای فلزی برای کارفرمایان مطرح شود قیمت هر متر مربع اسکلت فلزی میباشد خوب این سوال بستگی به متریال های استفاده شده در هر متر مربع متغییر باشد. این قیمت اسکلت های فلزی میتواند بر اساس قیمت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای و یا اسکلت فلزی جوشی متغییر باشد حتی کارگران استفاده شده در پروژه نیز میتواند در قیمت تمام شده اسکلت فلزی ساختمان متغییر باشد.

?کلیه امور مربوط به نصب اسکلت فلزی و طراحی اسکلتهای فلزی توسط شرکت صدرا سوله صورت میگیرد . جهت اطلاع از مراحل ساخت اسکلت فلزی میتوانید به بخش مراحل ساخت سکلت فلزی مراجعه نمایید.

????????????
?فروش ویژه اسکلت های فلزی دست دوم در سوله صدرا

✳️شرکت سوله دست دوم سوله ایران به عنوان قدیمی ترین شرکت سازنده سوله دست دوم | ساخت اسکلت فلزی و همچنین فروش سوله دست دوم و یکی از شرکت های مرجع سوله سازی در ایران میتواند بهترین پیشنهادات را در بخش سوله های دست دوم به شما ارائه دهد. شما مشتریان محترم میتوانید از طریق تماس با واحد فروش بانک سوله صدرا از قیمت سوله های دست دوم مطلع شوید . شرکت صدرا سوله با عرضه سوله های دست دوم در شیراز ، فروش سوله دست دوم در تبریز و شهرهای مهم دیگر همچون ساخت سوله در اصفهان ، تهران و کرج بخش خرید سوله های دست دوم و نو خود را به کشور عراق نیز برساند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت متریال میتوانید به بخش لیست قیمت www.ahansadra.com سایت ما مراجعه نمایید.

????????????
?تحویل سریع سوله

⚜️بانک سوله صدرا بهترین انتخاب برای تحویل فوری سوله های دست دوم شماست و با در اختیار داشن 5 اکیپ نصاب سوله سریعترین زمانبندی را برای نصب سوله شما در سراسر کشور ارائه میدهد ‎این مجموعه در حال حاضر بیش از20هزار متر سوله نو و سوله دست دوم در انبار های خود بصورت اماده تحویل موجود دارد واز این حیث و از لحاظ قیمت در سراسر کشور بی نظیر است .

????????????
?خدمات بانک سوله صدرا :

?مشاوره رایگان در مورد انواع خدمات سوله
?طراحی انواع سوله در ابعاد مختلف
?ساخت و نصب و پوشش سوله
?اجرای فونداسیون انواع سوله
?خرید و فروش سوله در دهانه های مختلف
?انواع سوله نو و دسته دوم
?ساخت و تولید انواع سازه های فلزی سبک و سنگین
?فروش و نصب انواع ساندویچ پنل
?ساخت و نصب و فروش انواع جرثقیل سقفی
?جرثقیل دروازه ای (تک پل ، دو پل ) و بازوئی در سراسر ایران

????????????

?برخی از خدمات سوله دست دوم شرکت سوله ایران

❇️ساخت سوله دست دوم

❇️فروش سوله دست دوم

❇️تولید و عرضه سوله دست دوم

❇️کم ترین قیمت سوله دست دوم

?مزیت های قابل توجه سوله دست دوم شرکت ایران سوله عبارتند از :

1. قابلیت جابجایی و حمل و نصب مجدد سوله

2. عایق کاری سقف و دیوارهای سوله

3. نمای شیک سازه و صرفه جویی در زمان

4. طراحی سازه بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا

5. قیمت مناسب و هزینه های پائین جهت نگهداری سوله های پیش ساخته

6. استحکام و ایمنی بالای سوله دست دوم در برابر باد ، برف و زلزله

 

مدیریت : آقای جمشید خدابنده لو

کارشناسان فروش
09123972169
09129446354
حسنی 
مدیر فروش
09127770264
خدابنده لو
تلفن دفتر فروش
02133422240

????????????

آدرس کارگاه:جاده واوان ، 100متر ماندهکارشناسان فروش

آدرس دفتر :تهران شهرری سه راه تقی آباد لاین کند رو ساختمان مهدی واحد 4

http://sadrasoleh.com/

http://ahansadra.com/

WhatsApp Group Invite

واتساپ ☝️

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محاسبه هزینه ساخت سوله , هزینه ساخت سوله خرپا , هزینه ساخت سوله سردخانه , هزینه ساخت سوله در سال ۹۸ , ساخت سوله با کمترین هزینه , استعلام قیمت سوله , سوله های صنعتی  , اسکلت فلزی , ساخت سوله دست دوم , شرکت سوله صدرا , حمل و نصب سوله , عایق کاری سقف و دیوارهای سوله , بانک سوله صدرا  , سوله های پیش ساخته , ساندویچ پنل , جرثقیل سقفی , جرثقیل دروازه ای  , سازه های فلزی سبک و سنگین , کم ترین قیمت سوله دست دوم ,