Address & Contact

Our Address

تهران ، تهرانپارس ، دلاوران ف سی متری دوم ، پلاک 366

Telephone

آینه کاری ، اجرای پارتیشن ، cnc ، برش و تراش غفاری در شرق تهران

? صنعت آینه غفاری طراحی ، تولید و اجرای انواع آینه دکوراتیو ، شیشه و پارتیشن ?

? آینه کاری در طرح و رنگ های مختلف روز

?  عرضه آینه‌‌‌های دکوراتیو با طراحی نا محدود و متنوع

? عرضه با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا

? نصب توسط کادر مجرب

? چسب زیرکار بدون اسید با ماندگاری و بدون خورندگی و تغییر رنگ

?  خدمات شیشه با حمل ونقل به همراه نصاب

????????????

⚜️ خانه بدون حضور آینه، خانه نمی‌شود. همه‌ی ما هرروز با آینه سروکار داریم. حتی اگر سرمان بسیار شلوغ باشد یک نیم‌نگاهی به آن می‌اندازیم و تغییرات چهره و ظاهر خود را با دقت بررسی می‌کنیم. آینه یکی از پرکاربردترین وسیله‌های هر خانه به شمار می‌آید و در فضاهای گوناگونی به کار گرفته می‌شود.

?  کاربردهای متنوع آینه

⚜️ آینه‌ها انواع گوناگونی دارند و با توجه ویژگی‌های منحصر به فردشان در صنایع گوناگون به کار گرفته می‌شوند.آینه‌‌‌های تخت پرکاربردترین نوع آینه هست. این آینه تصویر را با کیفیت اصلی جسم نشان می‌دهد و تغییر در ابعاد آن ایجاد نمی‌کند. در خانه‌ها، آرایشگاه‌ها و مغازه‌ها می‌توان این آینه را مشاهده کرد. نوع دیگر، آینه‌ی محدب نام دارد و تصویر را در کوچکتر از جسم با حوزه‌ی دید وسیعتری نشان می‌دهد. آیتصویر جسم در آینه‌ی مقعر بستگی به فاصله‌ی کانونی دارد و در برخی حالات تصویر اجسام را بزرگتر از جسم نشان می‌دهد و در صنایع ماشین سازی و تجهیزات دندانپزشکی کاربرد فراوانی دارد.

? مدل‌های متنوع آینه

آینه یکی از محصولات مورد علاقه‌ی طراحان برای طراحی و دکور خانه به شمار می‌آید. پیشتر، از آینه بجز خرید آینه شمعدان، آینه بالای روشویی و آینه‌ی قدی استفاده دیگری نمی‌شد. اما امروزه آینه یکی از محصولات دکوراتیو و تزئینی پرطرفدار محسوب می‌شود که با طراحی‌های منحصر به فردی عرضه می‌شوند. آینه‌های چندضلعی، چند تکه به اشکال گوناگون از جدیدترین ترندهای آینه‌ی دیواری به شمار می‌آیند. طراحی آینه با قاب چوبی و قرار دادن آن بالای کنسول از محبوب‌ترین مدل‌های دکوراسیون خانه به شمار می‌آید.

????????????

⚜️ پارتیشن چیست؟

طراحی فضا با انعطاف‌پذیری بالا از لحاظ چیدمان و آرایش عناصر معماری داخلی، متاثر از الگوهای فرهنگی و نیاز ساکنین آن، می‌تواند کارکردهای مختلفی را به فضای زندگی داده و رضایت بیشتری را به افراد بدهد. اما آنچه که همواره باید مد نظر قرار گیرد آن است که هر فضای داخلی اعم از محل کار، تفریح یا سکونت، قابلیت زیبا شدن با استفاده از المان‌های مختلف دکوراتیو را دارد.

? یکی از عناصر دکوراتیوی که در سال‌های اخیر رواج پیدا کرده است، پارتیشن است.

⚜️ پارتیشن شیشه‌ای

این نوع پارتیشن‌ قابلیت عبور نور و تامین روشنایی محیط را دارد. با استفاده از این نوع پارتیشن‌ می‌توان در هزینه مصرف برق صرفه‌جویی کرد. این پارتیشن‌ها دارای تنوع رنگ و جنس ‌می‌باشند و در انواع شیشه ساده، مات، رنگی و سکوریت و دوجداره طراحی می‌شوند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای را می‌توان به راحتی با یک دستمال مرطوب و شیشه شور تمیز کرد. اگر پارتیشن شیشه‌ای از نوع شیشه مرغوب و یا دوجداره باشد، به عنوان نوعی عایق صوتی عمل می‌کند و از انتقال سر و صدا به محیط اطراف جلوگیری می‌کند. سرعت اجرا و نصب این پارتیشن بسیار بالا بوده و مقرون به صرفه است.

⚜️ مزایای پارتیشن‌بندی

✔️ تفکیک و تقسیم فضا
✔️ ایجاد محرمیت و یا مانعی برای دید
✔️ نظم‌دهی و سازمان‌دهی
✔️ زیبایی و جلوگیری از یکنواختی
✔️ قابلیت چند منظوره بودن و کاربرد متفاوت از یک فضای بزرگ
✔️ به صرفه‌‌تر بودن نسبت به دیوار و سادگی نصب

⚜️ ویژگی‌های یک پارتیشن خوب

✔️ پارتیشن‌ باید بتواند حریم خصوصی را به خوبی ایجاد کند. یعنی صدا و تصویر، بسته به کاربری و نیاز، نباید منتقل شود.
✔️ نصب آن به طور ساده و اقتصادی انجام شود و با نوع سازه تناسب داشته باشد.
✔️ پارتیشن باید دارای سطح مقطعی نازک باشد، تا از حداکثر سطح کف بتوان استفاده کرد.
✔️ از مواد عایق، سبک، همگن، بادوام و مناسب با محل مورد استفاده، ساخته شده باشد.
✔️ مقاومت کافی در برابر آتش، گرما، رطوبت، موریانه، قارچ و غیره داشته باشد.
✔️ استقامت کافی برای تحمل بار تاسیسات بهداشتی، الکتریکی و سایر اتصالات را داشته باشد.
✔️ پارتیشن باید به گونه‌ای طراحی و نصب شود، که توزیع نور و صدا به هم نریزد. خصوصا فضاهایی که قرار است از هم نور بگیرند و یا حتی با یک وسیله گرمایشی و سرمایشی خنک و گرم شوند.

مدیریت : آقای غفاری

آینه دکوراتیو , نصب آینه‌‌‌های دکوراتیو , مرکز فروش آینه‌‌‌های دکوراتیو , قیمت آینه دکوراتیو , زیباترین آینه‌‌‌های دکوراتیو , خرید آینه دکوراتیو ارزان , شیشه بری , آینه روشویی , پارتیشن شیشه‌ای ,