Address & Contact

Our Address

آبادان ، اروند کنار ، نهر قصر ، جنب بانک صادرات

ساخت قایق صیادی ، کابین دار و عرشه دار بادبان اروند

⛵️ ساخت قایق های تفریحی ، صیادی ، یخچالدار و فایبرگلاس قایق سازی بادبان اروند⛵️

ساخت قایق صیادی کابین دار عرشه دار بادبان اروند آبادان خوزستان

⛵️ ساخت و تولید انواع قایق های 30 فوت ، 27 فوت ، 17 فوت و انواع قایق های شبوط و مخازن

⛵️ قایق های صیادی ، تفریحی ، عرشه دار ، یخچال دار، کابین ناخدا

⛵️ انجام امور پیمانکاری 

⛵️ اولین تولید کننده ی قایقهای فایبرگلاس در خوزستان

⛵️ ساخت مخازن آب ، گازوئیل، برانتاک (یخچال) و انجام کلیه تعمیرات

⛵️ با بیش از بیست سال سابقه درخشان

ساخت قایق صیادی کابین دار عرشه دار بادبان اروند آبادان خوزستان

????????????????

⛵️ قایق‌‌‌های فایبرگلاس

?قایق‌‌‌های کایاک و کانوی فایبرگلاس، سبک وزن و محکم اند. هر دو دارای کیفیتی مطلوب و همراه با سطح تکنیکی خوب هستند. این قایق‌ها برای مصارف مختلفی، مانند مسابقات، تمرین و مدارس قایق رانی ساخته می‌شوند. قایق‌‌‌های نوع فایبرگلاس نیز آسیب پذیرند و نیاز به مراقبت بیش تری در هنگام استفاده نیاز دارند.

ساخت قایق صیادی کابین دار عرشه دار بادبان اروند آبادان خوزستان

⛵️ قایق‌‌‌های کربنی یا کامپوزیت

?استفاده از موادی، همچون کربن و کامپوزیت‌ها و تلفیق آنان با فایبرگلاس گرایشی نوین است. این مواد دارای مزایای همسان با فایبرگالس، اما قوی تر و سبک تر و بسیار گران قیمت تر هستند.

?پلی استر چنان چه در معرض آب و اشعۀ فرابنفش، به ویژه آب دریا قرار گیرد آسیب می‌بیند. بدین منظور، این نوع از قایق، از طریق لایه خارجی محافظتی و یک لایه داخلی دیگر پوشانده می‌شود. بنابراین، نگهداری مناسب از این لایه ها، در مدت زمان عمر مفید قایق موثر است.

⛵️ قایق‌‌‌های لوکس تفریحی

?یا همان یات‌ها (yacht) دسته ای از شناور‌ها هستند که غالبا مالکیت شخصی داشته و امکانات رفاهی بسیار لوکسی در آنها وجود دارد و داخل آنها گاها همانند لوکس ترین خانه‌ها مجهز به چندین اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام میباشد.

?این دسته از شناورها درسایز‌‌‌های مختلف (از ۶ متر به بالا) و با مدلهای بسیار متنوعی وجود دارند و شاید از برخی جهات با قایق‌‌‌های کاری مشابه باشند اما از نظر کارایی کاملا متفاوت هستند.

ساخت قایق صیادی کابین دار عرشه دار بادبان اروند آبادان خوزستان

⛵️ قایق‌‌‌های کاری

?از نظر ساخت و امکانات تمرکز بیشتری به روی کاری که قرار است انجام بدهند و برای آن ساخته شده اند دارند ( مسافر بری، باربری، یدک کش ماهیگیری و…) و امکانات رفاهی و لوکس بودن چندان برای این دسته در اولویت نیست.

?اما یات‌ها کاملا برخلاف قایق‌‌‌های کاری اولویتشان امکانات رفاهی، اقامتی و زیبایی ظاهری شناور میباشد.نکته مهمتر این تفاوت‌ها اینست که در سایز‌‌‌های مشابه معمولا قایق‌‌‌های لوکس تفریحی قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع شناور دارند.

مدیریت : آقای اصغر جهانگیری

قایق , انواع قایق , قایق سازی در آبادان , شناورسازی در آبادان , قایق فایبرگلاس , قایق صیادی , قایق یخچالدار  , قایق تفریحی , قایق کاری , کاربرد انواع قایق , امکانات انواع قایق , هزینه ساخت انواع قایق در آبادان ,