Address & Contact

Our Address

تهران،نرسیده به پاک دشت،فرون اباد اول ،جاده گاز،کوچه شهید باقریان پلاک ۱۲

Telephone

ساخت قطعات و تجهیزات داخلی گلخانه از صفر تا صد پیران 

🔻 تولید و ساخت انواع گلخانه با همه تجهیزات در تهران🔻 

🔻 ساخت گلخانه. فروش قطعات گلخانه. سرستون. الکترو موتور. اچ پروفیل. لاکینک کانال. فنر. ناودانی.نصب گلخانه. پد وفن. انرژی سیوینگ🔻

🏡 طراحی و اجرای انواع گلخانه صنعتی و خانگی

 

 

__________________________
برای مشاهده بیشتر وارد لینک زیر شوید

⏬⏬⏬

پردیس مهام سبز آوا

_____________________________
🏡 طراحی واجرای فضای سبز
🔩 تولید اتصالات و قطعات گلخانه و انواع پوشش گلخانه
🏠 انواع گلخانه ها در دسته بندی های گوناگون

گلخانه فضایی است برای کشت انواع گیاهان. این گیاهان می توانند از محصولات جالیزی تا درختان جنگل را شامل شوند. از سوی دیگر هر یک از این گیاهان می توانند مربوط به آب و هوا های گوناگونی باشند. آب و هوایی که باید به نوعی توسط گلخانه ها شبیه سازی شوند. از این رو انواع گلخانه را در دو دسته بندی کلی بررسی می‌ کنند. از نظر دمایی و از نظر شکل ظاهری در ساخت گلخانه.

🔸انواع اتصالات گلخانه‌ای

اتصالات گلخانه‌ای در سایزهای مختلف کاربرد متفاوتی دارند.

از پرکاربردترین سازه‌های گلخانه‌ای سازه‌های گالوانیزه می‌باشد که در انواع سازه‌های سبک و نیمه سبک تقسیم می‌شوند و آنها را می‌توان در ۴ دسته طبقه‌بندی کرد:

🔻اتصالات سازه‌های گلخانه‌ای سنگین
🔻اتصالات سازه‌های گلخانه‌ای سبک
🔻اتصالات سازه‌های گلخانه‌ای کشاورزی
🔻اتصالات سازه‌های گلخانه‌ای صنعتی

🔸کاربرد بست در اتصالات گلخانه

بست یکی دیگر از اجزای مهم در ساخت و تکمیل سازه گلخانه است. اتصال و مهار لوله­های استفاده شده در اسکلت گلخانه، از کاربردهای بست است. در واقع بست، به اتصال لوله­ ها که اغلب از جنس گالوانیزه هستند کمک می­کند. بنابراین در محکم و مقاوم سازی سازه نقش دارد.

🔸کاربرد سرستون در اتصالات گلخانه

سرستون یکی دیگر از اتصالات گلخانه است که در جنس­های فولاد و گالوانیزه ارائه می­شود ولی مانند دیگر اجزا جنس گالوانیزه آن از کیفیت بهتری برخوردار است. سایز و ابعاد سرستون کوچک است اما کاربرد بسیار مهمی در استحکام و برپا نگه داشتن یک گلخانه دارد. علاوه­بر کیفیت، شکل و طرح سرستون نیز بسیار مهم است. هرچقدر طرح مناسب و استاندارد ساخته شده باشد، مقاومت بیشتری به سازه می­دهد.

 

 

مدیریت : حسین پیران

جهت آشنایی بیشتر با ما کلیک کنید 👇🏻

پردیس مهام سبز آوا

 

 

لاکینگ گلخانه

لاکینگ فنر شامل دو قطعه ی لاکینگ گالوانیزه و فنر روکش دار هستند که توسط آنها پلاستیک گلخانه بر روی سازه نصب میشود لاکینگ فنر گلخانه (قفل نایلون گلخانه) در مدل های مختلفی قابل عرضه می‌باشد که به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند، لاکینگ الومینیومی و لاکینگ گالوانیزه که هر دوی آن ها، پروفیل c شکلی هستند که از جنس ورق گالوانیزه در طول ۳ یا ۵متر یا ۶ متر (و یا حتی ابعاد سفارشی که شرکت پردیس مهام سبز آوا به طول دلخواه شما می‌تواند تولید کند) و ضخامت ۰٫7 الی 1 میلی متر و عرض های 30 الی 46 میلی متر تولید می شوند و به کمک پیچ های سرمته در سایزهای مختلف در بخش های مختلف سازه نصب می‌گردند.
به این پروفیل به دلیل ساختار کانالی شکلی و کاربردی که دارد، لاکینگ کانال و قفل نایلون گلخانه نیز گفته می‌شود. لاکینگ گلخانه با کمک فنر لاکینگ روکش دار (که 2 متری می‌باشد و در برخی موارد محدود بدون روکش هم هستند) پلاستیک گلخانه را روی سقف و یا دیواره های گلخانه به بهترین شکل ممکن نصب می‌کند.

 

 

تولید پروفیل امگا از ورق گالوانیزه ضخامت ۱‌.۲۵ که در طول های ۳متر۵متر وی۶متر (ویا حتی طبق سفارش مشتری)در شرکت پردیس مهام سبز اوا تولید می‌شود

 

 

 

 گلخانه , اجرای گلخانه , احداث گلخانه ,  ساخت گلخانه خانگی , ساخت گلخانه صنعتی ,