Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

ساخت نصب و تعمیرات کابینت لولا دستگیره و سیسمونی دنیای کابینت

✨طراحی و ساخت کابینت، کمد دیواری، دکور مغازه، قفسه ویترین و تعمیرات کابینت در تهران و شهریار✨

? دکوراسیون داخلی و ساخت تخت نوزاد ، تولید جاکفشی دراور 

? نصب کمد دیواری ، تعمیر لولای در و دستگیره 

? تولید سیسمونی در تهران 

? ساخت تخت های دو نفره و تک نفره در طرح ها و مدل های مختلف

⚛️ اهمیت کابینت‌های آشپزخانه، نه تنها در پوشش‌دهی و ایجاد فضای کاربردی در محیط آشپزخانه خلاصه می‌شود، بلکه نقش ویژه‌‌ی آن‌ها، در نمای خانه و بالطبع زیبایی کل فضای خانه قابل مشاهده است. با انتخاب طرح‌های زیبای کابینت، که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل‌تان باشد، می‌توانید ظروف، لوازم برقی، بسته‌های خوراکی، ادویه‌جات و بسیاری وسایل ریز و درشت دیگر را، که در هر آشپزخانه‌ای مورد نیاز است، ساماندهی کنید و در یک کلام، هم نظم و هم زیبایی را به دل آشپزخانه بیاورید.

⚛️ خرید سیسمونی نوزاد یکی از شیرین ترین کارهایی است که مادران در دوران بارداری خود انجام می دهند. ما آماده ی ارائه ی بهترین سیسمونی از برندهای متنوع خارجی و ایرانی هستیم . سیسمونی نوزاد دختر و سیسمونی نوزاد پسر خود را می توانید به طور حضوری یا به صورت خرید آنلاین و اینترنتی از مجموعه ما انجام دهید.

مدیریت:آقای علی صادقی

? کابینت آشپزخانه

✔️ کابینت آشپزخانه یکی از مهمترین اجزا در دکوراسیون داخلی می باشد که بشدت در زیبایی خانه تاثیر گذار است. از این رو اگر ظاهر منزلتان برایتان اهمیت دارد، می بایست در انتخاب آن بسیار دقت نمایید.

✔️ کابینت با جنس های مختلف در بازار موجود است، اما در اینجا به معرفی انواع کابینت های چوبی با متریال های متفاوت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب هر کدام را بررسی می نماییم. لازم به ذکر است کابینت های فلزی هنوز هم رایج می باشند، اما بسیاری از آنها به شکلی ساخته می شوند تا شبیه چوب به نظر بیایند و خود همین موضوع نشان از اهمیت چوب در ساخت انواع اجزای دکوراسیون آشپزخانه دارد.

? انواع مدل کابینت آشپزخانه

✔️ در این قسمت، انواع مدل کابینت ها را بر اساس جنس چوبی که با آن ساخته شده اند؛ مورد بررسی قرار خواهیم داد و معایب و مزایای آنها را بیان می نماییم. بدنه و درب مهمترین اجزای کابینت می باشند که در بسیاری از مواقع از یک جنس نیستند. به همین دلیل هر یک را بصورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

? جنس انوع بدنه کابینت آشپزخانه

✔️ معمولا بدنه ی کابینت چوبی به سبب کاهش قیمت از چوب طبیعی ساخته نمی شود و از 3 متریال مختلف به شرح زیر تهیه می گردد. در ادامه هر کدام را به تفصیل توضیح می دهیم:

✔️ بدنه از جنس ام دی اف ملامینه
✔️ بدنه از جنس هایگلاس
✔️ بدنه از جنس لترون
✔️ بدنه از جنس PVC
✔️ بدنه با روکش چوب و رنگ پوششی

? مدل کابینت ام دی اف

✔️ کابینت ام دی اف از جمله شناخته شده ترین انواع کابینت آشپزخانه می باشد. ام دی اف متشکل از خرده های چوب و چسب رزین بوده که بنام چوب مهندسی با چگالی کم شناخته شده است. با توجه به اینکه این متریال قیمت مناسبی دارد، گزینه مناسبی برای ساخت بدنه کابینت می باشد. رنگ پوششی برای بدنه کابینت از جنس ام دی اف انتخاب مناسبی است. اما در صورتی که به رنگ پوششی برای بدنه علاقمند نباشید، امکان روکش کردن آن توسط انواع روکش های طبیعی و مصنوعی نیز وجود دارد.

✔️ لازم به ذکر است برای بدنه کابینت از ورق ام دی اف ملامینه نیز استفاده می شود. ورق ام دی اف ملامینه، ام دی اف خام می باشد که توسط ورق ملامینه پوشیده شده است. MDF ملامینه در 2 نوع خارجی و ایرانی در بازار عرضه می شود.

? کابینت های گلاس ( High Gloss )

✔️ کابینت های گلاس محبوبیت زیادی در بین دوستداران سبک های مدرن و معاصر دارد. روکش های گلس براق بوده و نور را منعکس می کند. ورقه های هایگلاس مقاومت خوبی داشته و گزینه مناسبی برای درب و بدنه کابینت از جنس ام دی اف می باشد. همانطور که می دانید روکش چوب طبیعی قابلیت رنگ پذیری دارد. به همین دلیل تنوع بالایی را در روکش های چوبی مشاهده می کنید. در حالیکه کابینت های گلاس به دلیل سطح براق و شفافی که دارد، رنگ پذیر نمی باشد. البته امکان استفاده رنگ نیمه براق وجود دارد. لازمه این امر سطحی کاملاً صاف و یک رنگ کار حرفه ای است.

 

 

 

 

کابینت جدید , کابینت مدرن , جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه , کابینت پذیرایی , کابینت آشپزخانه قیمت , کابینت آشپزخانه کوچک , کابینت آشپزخانه ساده , کابینت ساده ,