Address & Contact

Our Address

مازندران، محمود اباد، روبروی شهرک خانه دریا

Telephone

ساخت و نصب سقف متحرک درب اتوماتیک و سایبان برقی خزر سایبان نوین

💠 سقف متحرک

امروزه در اکثر پروژه‌های معماری، تمایل به استفاده از سقف متحرک حتی در متراژ کم بسیار به چشم می‌خورد. در حال حاضر سقفهای متحرک با 4 نوع متریال در ایران عرضه میگردد. سقف متحرک پارچه‌ ای، سقف متحرک شیشه‌ ای، سقف متحرک آلومینیومی، سقف جمع شونده پلی کربنات. در بین این چهار مدل سقف برقی پارچه ای 90 درصد از حجم تقاضای بازار را به خود اختصاص داده‌ است.

💠 سقف متحرک آلومینیومی

سقف آلومینیومی از فریم‎ آلومینیومی و تیغه‌های دو جداره آلومینیومی به عنوان عنصر پوشاننده سطح سقف تشکیل می‌شوند. که این لوورها یا تیغه های آلومینیومی در سه حالت ثابت –حالت چرخشی و حالت چرخشی جمع شونده اجرا میگردند. قیمت این نوع محصول به نسبت به سایر محصولات بسیار بالاتر میباشد دلیل این افزایش قیمت، گران بودن فلز آلومینیوم و میزان مصرف زیاد آلومینیوم در این نوع از سقفها میباشد.

💠 سقف متحرک پارچه ‌ای

سقف پارچه ای از سازه ی تمام آلومینیومی با آلیاژ مرغوب 6063 وغشاء PVC به عنوان عنصر پوشاننده سطح سقف تشکیل می‌شوند.این محصول به نسبت سایر محصولات برقی هزینه کمتری را به خود اختصاص می‌دهد. علت این امر سبک بودن این سقفها به نسبت انواع شیشه‌ای و ارزانتر بودن غشاء PVC به نسبت پنل آلومینیومی است. سقف جمع شونده پارچه‌ای کاربردی ترین محصول متحرک میباشد و به همین سبب 90 درصد از حجم تقاضا در بازار سقفهای جمع شونده را به خود اختصاص داده‌ است.

💠 سقف متحرک شیشه ‌ای

سقف شیشه‌ای از فریم‎های آلومینیومی و سازه نگهدارنده فولادی و همچنین شیشه‌های ایمن شده با فیلم‌های PVB با ضخامت بیشتر از 10 میلیمتر به عنوان عنصر پوشاننده سطح سقف تشکیل می‌شوند. بطور معمول فضای دپوی تایلهای متحرک با متریال شیشه مساحت زیادی را به خود اختصاص میدهد از این رو سقف شیشه‌ای کمترین میزان بازشوندگی نسبت به سایر مدلها را ارائه میدهد..

💠 سایبان برقی

در هر فضایی از محیط باز که نیاز به سقف معلق و متحرکی داشته باشیم که کاوری برای آفتاب و باران باشد از سایبان برقی یا دستی استفاده می کنیم. این استفاده برای محیط های مختلفی همچون فروشگاه ها، تراس ها و پاسیو های منزل، پارکینگ های خودرو در محیط های باغ یا حیاط منزل و یا دیوار های متحرکی برای پوشش دید اطراف نسبت به استخر یا بالکن منزل می باشد.

در هر سایبان استقامت های مختلفی در قطعات تعبیه شده است که برای محیط های مختلف طراحی و استفاده میشود .

💠 انواع سایبان برقی

سایبان برقی فول باکس

سایبان برقی فنری

سایبان برقی زنجیری

 

مدیریت : آقای محمد لطفی
09112214339

 

 

 

 

دوربین مداربسته , انواع دوربین مداربسته , دزدگیر اماکن , فروش دوربین مداربسته در تهران , نصب دوربین مداربسته  ,  قیمت انواع دروبین مداربسته , دوربین مداربسته آنالوگ , دروبین مداربسته تحت شبکه , دزدگیر سیم کارتی , دزدگیر شهری , دزدگیر بیسیم و با سیم , دزدگیر چشمی ,