ساخت و اجرای نرده استیل سپهری

? ساخت انواع نرده های استیل ، آلومینیوم ، چوب ، پلکسی و گارد استیل

? ساخت انواع درب و پنجره ، کابینت و کمد دیواری آلومینیومی

?  چرا نرده آلومینیوم؟

? نرده آلومینیوم در دو مقطع گرد و مربع در رنگ‌های مشکی،طرح چوب،برنز،شامپاین،سیلور و طلایی قابل‌عرضه است. انواع نرده‌‌‌های آلومینیومی‌از لحاظ جنس و رنگ و نوع پیاده سازی به شرح زیر است:

۱- نرده آلومینیوم برنز با ترکیب طلایی یا سیلور در راه‌پله‌های با سنگ و فضای روشن مناسب هست و همچنین ترکیب این رنگ با چوب جلوه خاصی به فضای منزل شما خواهد داد.

۲- نرده‌های طرح چوب (دکورال) در شش رنگ بسیار متنوع گردویی، فندقی، عنابی، راش، بلوطی و سیاه‌وسفید عرضه می‌گردد. طرح D3 که کاملاً ضد خش و برجسته است، مدت 20 سال تحت هر شرایط آب و هوایی دارای گارانتی است. ترکیب این نوع نرده‌ها بارنگ‌های سیلور یا طلایی و شیشه جلوه‌ای بسیار زیبا در فضای خانه ایجاد می‌کند.

۳- نرده آلومینیومی‌تمام سیلور ( طرح استیل ) یا ترکیب سیلور با طلایی یا چوب برای راه‌پله‌های مسکونی، مراکز اداری و تجاری مناسب است.

? آلومینیوم رنگ سیلور یا نقره‌ای به دلیل خاصیت انعکاس نور، در فضای بیرونی و نمای ساختمان موردپسند بسیاری از طراحان و مهندسین معمار قرار می‌گیرد.

۴- نرده آلومینیوم طلایی، به دلیل دارا بودن حداقل ۱۲ میکرون آندایز و سختی لازم، ماندگاری رنگ بسیار بالایی در هر نوع شرایط آب و هوایی دارد و مناسب برای ویلاها، نمای ساختمان و داخل استخر است.

?  چرا نرده استیل؟

نرده استیل امروزه به عنوان نرده راه پله ساختمان‌‌‌های مسکونی و ساختمان‌‌‌های اداری، تجاری و … در بین مشتریان و مجریان در امور طراحی دکوراسیون داخلی و ایجاد امنیت در رفت و آمد از پله‌‌‌های ورودی ساختمان بسیار رایج بوده و مورد توجه قرار می‌گیرد.

? امروزه نرده استیل نسبت به سایر نرده‌‌‌های راه پله، با متریال‌‌‌های گوناگون مثل آلومینیوم، آهن، چوب و … متمایز شده است و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مهم ترین دلایل تفاوت نرده استیل و نرده‌‌‌های راه پله دیگر، می‌توان به داشتن کیفیت، دوام و ماندگاری بسیار بالا و همچنین استحکام منحصر به فرد آن اشاره کرد.

? در گذشته از نرده استیل فقط به عنوان افزونه ی پله، برای ایجاد امنیت راه پله و رفت و آمد استفاده می‌شد ولی امروزه علاوه بر این مسئله، از نرده استیل به عنوان یکی از مهم ترین مهره‌‌‌های کلیدی دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. نرده‌‌‌های استیل در آلیاژ‌‌‌های گوناگونی عرضه می‌شوند که رایج ترین آن‌ها، نرده استیل ۲۰۱، نرده استیل ۳۰۴ و نرده استیل ۳۱۶ می‌باشد که تفاوت آن‌ها به مقاومتشان در برابر تغییر رنگ، تیره شدن و زنگ زدگی نسبت به محیط‌‌‌های اجرایی نرده استیل باز می‌گردد.

مدیریت : آقای علیرضا سپهری

 

 

 

نرده استیل پشت پنجره , قیمت نرده استیل حفاظ پنجره , نرده استیل حفاظ تراس , قیمت نرده استیل پنجره , قیمت حفاظ بالکن , حفاظ استیل پشت پنجره , طریقه نصب حفاظ استیل پنجره , نرده استیل جلو پنجره ,