ساخت و اجرای پله استیل،حفاظ بانکی و میز آشپزخانه صنعتی بحرینی در اهواز

?ساخت و اجرای:

?نرده،گارد حفاظ بانکی،گارد ماشینی

?پله استیل،میزهای آشپرخانه صنعتی

?فروش لوله و ورق

?نرده استیل

?نرده استیل به‌عنوان حفاظ در کنار پله‌ها استفاده می‌شود. استیل آلیاژی است که امروزه به‌طور کاربردی در هر مکانی از محیط اطرافمان استفاده می‌شود.

?نرده استیل یکی از انواع نرده می‌باشد که به دلیل زیبایی در طراحی و مقاومت در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی و زنگ نزن بودن استیل جایگزین بسیار مناسب و عالی نرده‌‌‌های کلاسیک می‌باشد. نرده استیل مدل‌ها و طرح‌‌‌های متنوعی دارد که بر اساس ظاهر داخلی و نمای ساختمان می‌توان از مدل‌ها و انواع مختلف آن استفاده کرد.

?نرده استیل برای حفاظت و ایمنی افرادی که در حال رفت و آمد از پله هستند در کنار دیوار و روی سنگ پله‌ها نصب می‌شود.نرده استیل به جز زنگ نزن بودن خصوصیت بسیار عالی دارد این است که شکل پذیر است و می‌توان در اشکال متنوع طراحی کرد.

?نرده استیل از آلیاژی در پایه آهنِ، که دارای مقدار حداقلی کروم است. آهن استفاده‌ شده در ساخت نرده دارای معایبی است اما با افزودن کروم به آهن، استیل به دست می‌آید که این عمل باعث مقاومت نرده استیل شما در برابر خوردگی‌ است.

?نرده‌‌‌های استیل دارای مقاومت بسیار بالایی است و هرگز زنگ نمی‌زند.جنس استیل به‌گونه‌ای است که در برابر خش مقاوم است و رنگ و شکل آن‌ها در اثر عواملی چون تابش نور خورشید، رطوبت، گرمای و سرمای شدید تغییر نمی‌کند. از آنجایی‌که سطح نرد‌ه‌‌‌های استیل صاف و صیقلی می‌باشد تمیز کردن و براق نمودن آن‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است.

?موارد کاربرد نرده استیل:

?استفاده در راه پله برای امنیت و زیبایی

? استفاده در محوطه‌ها و به عنوان حصار باغچه ها

? محافظ اطراف استخرها

?نرده جان پناه در بالکن و تراس ها

? نرده امنیتی پشت پنجره ها

?استفاده به عنوان هندریل بیماران و معلولین در مراکز درمانی

?استفاده به عنوان پایه تشریفات در نمایشگاه

?استفاده در مکان‌‌‌های شلوغ و عمومی‌مانند ایستگاه‌‌‌های مترو

?حفاظ بانکی

?حفاظ بانکی نسلی از حفاظ هاست که از متدهای جدید و به روز تولید حفاظ در دنیا و تکنولوژی های روز استفاده میکند . از نظر زیبایی بسیار شیک و از نظر کارایی بسیار با دوام است. تمیز کردن آنها بسیار راحت است و امنیتی که برای محیط حفاظت شده ایجاد میکنند بسیار زیاد است.

?این نوع حفاظ ها بیشتر برای ورودی های بانک ها و پوشش دادن کل سطح دیوار بانک که به سمت بیرون راه دارد استفاده می شود. حفاظ استیل همانطور که از نام آن پیداست از جنس استیل است.

?این حفاظ ها از داخل بانک نصب می شوند و علت این امر بالا بردن ضریب حفاظت برای بانک و عدم ورود هر شخص دیگری در زمان های بسته بودن بانک انجام میشود. اگر بخواهیم حفاظ بانکی را از لحاظ ظاهری تعریف کنیم باید بگوییم که از لوله هایی به جنس استیل که به صورت موازی بر روی هم با فاصله ای مشخص قرار گرفته اند ساخته شده است.

به مدیریت:بحرینی

 

 

 

نرده , نرده استیل , انواع حفاظ , حفاظ بانکی , ساخت و اجرای انواع حفاظ و نرده در اهواز , پله استیل , میز آشپزخانه صنعتی , حفاظ بحرینی در اهواز , قیمت ساخت انواع حفاظ در اهواز , گارد ماشینی , نرده استیل در اهواز , اجرای انواع خدمات نرده و حفاظ در اهواز ,