Address & Contact

Our Address

سمنان،گرمسار

Telephone

درب و پنجره فرفورژه آدرین

✨تولید انواع درب و پنجره فرفورژه
🔴ویژگی‌‌‌های محصولات فرفورژه:

⭐️استحکام

🔸با وجود ظرافت و ریزه کاری هایی که این طرح‌ها دارند بسیار محکم هستند و تغییر شکل نمی‌دهند. استحکام و عدم تغییر طی سالیان از ویژگی‌‌‌های اصلی این سبک است.

⭐️زیبایی

🔸یکی از اصلی ترین بخش‌‌‌های زیبایی ساختمان‌ها امروزه همان طرح‌‌‌های فرفورژه است. بر کسی پوشیده نیست که نقش‌‌‌های فرفورژه روی در و پنجره‌ها بسیار چشم نواز و زیباست.

⭐️تنوع

🔸تنوع در نقش و نگارهایی که با این سبک می‌توان به آن داد خیال مشتریان را تا حد زیادی راحت کرده است.

⭐️قیمت مناسب

🔸با توجه به ماندگاری و ظریف کاری طرح‌ها در قیمت‌‌‌های بسیار مناسب ارائه می‌شوند.

⭐️عدم نیاز به مراقبت

🔸با وجود ترکیباتی مثل چدن و آلومینیوم، این آهن شکل داده شده در مقایسه با سایر آهن‌‌‌های دیگر از مقاوت بالاتری برخوردار است و همین موضوع باعث می‌شود تا دیرتر دچار زنگ زدگی و اکسید شود.

❇️درب فرفورژه

🔹سالهاست که درب‌‌‌های فلزی به عنوان درب‌‌‌های ورودی ساختمان مانند پارکینگ، درب ماشین رو و نفر رو درحال خدمت هستند اما امروزه مدل‌‌‌های جدیدتر و متنوع تری از این محصولات با عنوان درب‌‌‌های فرفروژه در سال‌‌‌های اخیر را مشاهده می‌کنیم اینها بسیار زیبا و قابلیت تبدیل به هر رنگی می‌باشند درب فرفروژه دارای استحکام بالایی در برابر عواملی مانند ورود سارقین دارند آنها درانواع سبک‌‌‌های مختلف مدرن و سنتی طراحی و تولید می‌شوند.

❇️رنگ آمیزی درب و پنجره فرفورژه

🔹بعد از قالب گیری و اتصال قطعات به هم نوبت به درزگیری و رنگ آمیزی محصول بدست آمده است در این مرحله تمامی‌درزها بتونه کاری شده و بعد از رنگ آمیزی اولیه داخل کوره انتقال داده می‌شود تا رنگ‌ها پخته و خشک گردند سپس برای انجام مرحله پتینه کاری است که توسط استاد کاران ماهر این مرحله نیز به اتمام خواهد رسید.

🔹انواع شکل‌‌‌های مختلف پرندگان و گل‌‌‌های زیبای گیاهان دراین قالب‌ها شکل گرفته می‌شوند درب‌ها دارای قطعاتی جذاب و برجسته در ابعاد کوچک و بزرگ جذابیت و ظرافت نقش‌ها بر روی محصول توانسته تعداد زیادی از مردم را به گرد خود آورد در هنگام مراجعه به محل بازدید و سفارش تمامی‌ابعاد و نوع انتخاب به سلیقه مشتری بستگی دارد.

به مدیریت:میهن دوست

 

 

 

درب فرفورژه , پنجره فرفورژه , انواع درب و پنجره فرفورژه , تولید درب و پنجره فرفورژه در سمنان , ویژگی‌‌‌های محصولات فرفورژه , ساخت و تولید درب و پنجره فرفورژه آدرین در سمنان , هزینه ساخت درب و پنجره فرفورژه در سمنان , درب و پنجره فرفورژه آدرین ,