تامین و تولید قطعات چدنی غلطک لوازم یدکی تاسیسات شن و ماسه صنایع آخوندی در تهران

? تاسیسات شن و ماسه، قطعات چدنی، تولید قطعات تراشکاری، پرسکاری برشکاری فرزکاری، لوازم یدکی، رولیک و غلطک، روتور و سرند، ضربگیر

? مجموعه فنی مهندسی آخوندی مفتخر است با دارا بودن دستگاه های بروز و پیشرفته و کادر مجرب ، خدمات ذیل را ارائه نماید
? ساخت و تولید کلیه قطعات صنعتی جهت مصرف صنایع : معادن ، کارخانه آسفالت ، تاسیسات شن و ماسه ، سنگ شکن و ماسه شویی و غیره همچنین ارائه خدمات صنعتی به شرح ذیل:

? فرزکاری
? پرسکاری
? تراشکاری
? نورد کاری
? جوشکاری
? سوراخکاری
? برشکاری
? صفحه تراشکاری

لیست برخی از تجهیزات و قطعات قابل ارائه به شرح زیر می باشد:

? انواع سنگ شکن های چکشی,سنگ شکن های فکی,ماسه ,هیدروکن,فیدر,سرند, ماسه شوی و نوار نقاله و نوار نقاله
? انواع کارخانه آسفالتدر ظرفیت های گوناگون, انواع چکش,سندان,بغل بند و کلیه قطعات سنگ شکن هایی نظیر کوبیت, بهرینگر He, ماسه ساز پارکر, هازماک
? انواع شانه فک ها, فک بندها و یاتاقان ها و کلیه قطعات سنگ شکن فکی
? انواع منتل, کانکیو,هدسنتر, گلدانی, تاپ شل, باتم شل و کلیه قطعات سنگ شکن های هیدروکن
? انواع توری های ضد سایش آهنی و فولادی ,یاتاقان,بلبرینگ,فنر قطاری و کلیه قطعات سرندها
? انواع لاستیک,رولیک, پایه رولیک, غلطک,الکترو موتورگیربکس,دنده,زنجیر و کلیه قطعات نوارهای نقاله

? این مجموعه همواره کوشیده است با ارائه بهترین کیفیت و مشاوره های لازم جهت دستیابی به هدف مورد نظر گام بلندی در جلب رضایت مشتریان خود بردارد.

? کوههای بزرگ را مردانی جابجا می کنند که قبلا سنگ ریزه ها را جابجا کرده اند ، ما کوههای بزرگ را تبدبل به سنگ ریزه ها میکنیم .
? گامهای بلند پیشرفت هر فرد و به خصوص هر واحد صنعتی ، از قدمهای کوچک و استوار متکی بر اراده مردان سخت کوشی منتیج میگردد که همواره با دیدی وسیع مسیر پیشرفت را بر خود هموار کرده و بر دیگران با ارائه طریق راهگشایی می نمایند .

? تولید لوازم سنگ شکن صنایع تولیدی آخوندی فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات دستگاههای سنگ شکن آغاز نمود .

? این واحد صنعتی با چندین سال تجریه در راستای تولید و دستیابی به کیفیت برتر و حضور دائم در عرصه رقابت ، همواره کوشیده است تا با تکیه بر اصل مشتری مداری ، استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد ، روشهای بهینه تولید و ساخت و همچنین استفاده از مهندسین ، تکنسین ها و کارکنان مجرب و کار آزموده جایگاه بی بدیل خود در این صنعت را حفظ کرده و در راستای بهبود آن گام بردارد .

? دریافت گواهینامه از موسسه استاندارد ایران و گواهینامه بین المللی کیفیت و مهمتر از آن تایید مشتریان و مصرف کنندگان ، تنها مهر کوچکی بر این مدعاست .

? لازم به ذکر است این مجموعه صنعتی با اعمال سیستم کدینگ برای اولین بار در این صنعت بر روی قطعات تولیدی خود و همچنین بسته بندی منحصر به فرد قطعات کمک شایانی به مشتریان جهت سفارش دهی سریع وبالطبع سرویس دهی مناسب نموده است .

? در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه زحمت کشان عرصه تولید ، از کلیه مجموعه های صنعتی که ما را در هر چه بهتر به ثمر رساندن اهداف عالیه تولید همراهی کرده اند کمال تشکر و قدردانی را دارد .

مدیریت:آقای مصطفی آخوندی

 

 

 

 

 

 

 

نمایندگی قطعات سنگ شکن , فروشنده لوازم سنگ شکن , قطعات سنگ شکن فکی , قیمت لوازم سنگ شکن , ریخته گری قطعات سنگ شکن , اجزای سنگ شکن فکی , لوازم سنگ شکن , قطعات سنگ شکن کوبیت ,