طراحی و تولید اجرای صفحات کورین رگه دار و کورین دانه دار دکوراسیون  A.F  در تهران
طراحی اجرا وساخت صفحات کورین و کابینت دکوراسیون افرح

✅ساخت انواع کابینت،کمد دیواری و سنگ مصنوعی و اکسسوری ها که تماما قابل ترمیم و آنتی باکتریال می باشند

✅تهیه و تولید انواع کورین ایرانی و برند های خارجی

✅طراحی و تولید و اجرای انواع سینگ و روشویی و صفحات کورین رگه دار و دانه دار در تهران به سفارش شما

✅کورین یک ماده مصنوعی مهندسی شده همانند کوارتز است. کورین از ترکیب پلیمرهای اکرلیک با سایر مواد معدنی و سنگی تولید می شود. مخلوط مواد به قالب هایی برای ایجاد ورق های کورین ریخته می شوند. این ترکیب باعث به وجود آمدن برخی از ویژگی ها و مزایایی می شود که در دیگر متریال ها مانند گرانیت یا مرمر و … دیده نمی شود.

کورین چیست؟

کورین یا سطح سخت نام معمولی است که به نوع خاصی از سنگ مصنوعی شهرت دارد و بیشــتر روی سطح از آن اســتفاده می شود. مواد اصلی و تشکیل دهنده ی آن اکریلیک پلیمر ، آلومینیوم تری هیدرات (دارای سه تا مولکول آب) ، رنگ دانه های افزودنی و سنگ معدن بوکسیت است. کاربرد اصلی کورین، استفاده در سطوح است اما کاربرد هایی دیگری نیز برای این متریال تعریف شده است.

کورین به عنوان ترموستینگ پلاستیک(گرما سخت) شناخته شده است اما می توان در دمای 149 درجه سانتیگراد به عنوان ترمو فرمد نیز ظاهر شود . در این حالت کورین را نسبت به میزان ضخامتی که دارد های می توان تا شــعاع 25 میلی متر خم کرد و فرم منحصر به فردی را به وجود آورد. این خاصیت از ویژگــی های متمایز کورین 130 رنگ با بافت های متنوع نیز محسوب می شود.

این ماده بیش از 30 سال است که به عنوان ماده جایگزین به جای سنگ و چوب در کشورهای پیشرفته صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. سطح کورین همچنین از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک جلوگیری می کند به همین دلیل به عنوان کانتر در آشپزخانه(ساخت اتاقک دوش ، سینک ظرفشویی ، روشویی، قاب آئینه و …)، آزمایشگاه ها، مراکز درمانی، صنايع غذايي، امور بهداشتي و …. استفاده می شود.

کورین را با مواد ضد عفونی کننده های معمولی آب و صابون می توان به راحتی پاک کرد، احتیاج به درزگیری سالیانه ندارد و اگر زمانی ورقه های کورین دچار آسیب دیدگی یا شکسته شود، می توان آن را دوباره ترمیم کرد و به روز اول درآورد. کورین در کل ماده ی بسیار مقاومی است و در حدود 20 الی 25 سال عمر می کند به همین خاطر می توان از آن­ها در اماکن تجاری که در معرض استهلاک ناشی از استفاده عمومی هستند استفاده نمود.

ویژگی های کورین

غیر متخلخل ، مقاوم در برابر لکه، ضد جرم، تحمل وزن 500 کیلوگرم بر مترمربع، بدون درز، تعمیرپذیری ، تجدیدپذیری ، غیر قابل اشتعال، مقاومت در برابر حرارت، ، دوام بالا، آنتی باکتریال ، ضد جرم گرفتگی ناشی از مواد آرایشی، مقاوم در برابر اکثر اسیدهای آزمایشگاهی و شستشوی آسان و راحت می باشد این ویژگی ها باعث شده تا امروزه به صورت فراگیر مورد استفاده قرار بگیرد .صفحات سطوح يكپارچه در ضخامت‌هاي 6 ،7،12،19 ميليمتري و در سايزهاي ۳۶۸mm×۷۶۰mm و همچنين ۲۵۸mm×۷۶۰mm موجود مي‌باشند.

رنگ‌بندی صفحات کورین:

محصولات استارون با تنوع 130 رنگ به هشت گروه تقسيم می‌شوند که عبارتنداز:

1. :Tempest در این گروه دانه های درشت و شکسته شده ی تیز بکار رفته که با توجه به شفافیت بسیار زیاد دانه ها ، عمق صفحات قابل رویت میباشد.

2. Quarry: داراي ذرات موزاييكي بزرگتر مي‌باشد كه شباهت زیادی به گرانيت دارد.

3. Metallic: رنگ‌هاي شفاف با قطعات كريستالي كه در سايزهاي مختلف قابل دسترسي هستند.

4. Solid: رنگهای روشن این گروه برای سطوح کانتر ایده آل می باشند که امروزه کاربرد بسیا ر زیادی در این زمینه دارند.

5. Sanded : در این گروه با به کار گیری ذرات ریزی همانند شن دامنه ی وسیعی از رنگها ایجاد شده که در زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد.

6. Aspen: در این گروه دانه های ریز و متوسط باهم ترکیب شده و یک محصول شبیه کوارتز در یک زمینه ی مات را تشکیل می دهند.

7. Pebble: این گروه ترکیبی از دانه های ریز ، متوسط و درشت هستند که محصول نهایی باز هم به نوعی طرح گرانیتی شبیه است .

8. supreme: آخرين گروه رنگ بندي استارون كه داراي گزينه‌هاي شفاف و مات مي‌باشد.

این تقسیم بندی براساس اندازه و فشردگي ذرات‌رنگي بكار گرفته شده در صفحات صورت می‌گیرد.

مزایای استفاده از کورین :

1. تولید یکپارچه و بدون درز که یک محصول کاملاً بهداشتی وسالم را به وجود می آورد.

2. مقاوم در برابر ضربه و فشار شدید

3. مقاوم در برابر محیط های اسیدی و قلیایی

4. مقاوم دربرابر حرارت و دمای 100 درجه سانتیگراد

5. قابلیت ترمیم و تعمیر دائمی

6. قابلیت طراحی و استفاده در هر قسمت و طرحی به صورت یکپارچه

7. قابلیت طراحی لبه های مختلف (ابزار پذیری)

8. سازگار با محیط

9. دارای طول عمر زیاد

10. قابلیت بریده شدن، سوراخ کردن و خم کردن

11. مقاوم در برابر اسیدها و مواد شیمیایی

12. پولیش پذیری و قابلیت پرداخت بسیار عالی

13. به دلیل عدم تخلخل و نفوذ ناپذیری به راحتی تمیز می شود و لکه به درون آن نفوذ نمی کند.

14. کانترپذیری و سهولت در نگهداری و نظافت

معایب استفاده از کورین:

1. این متریال خش بر می دارد ولی قابل ترمیم می باشد.

هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی‌‌‌های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی‌و البته زیبا تبدیل کنند.

صفحه کورین و کوارتز برای چه کابینت هایی مناسب است؟

سنگ‌های مصنوعی کورین و کوارتز برای انواع و اقسام کابینت‌ها قابل استفاده و نصب است. شما می توانید حتی برروی کابینت ام دی اف خود نیز سنگ کورین داشته باشید.

اما به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فردی مثل یکپارچگی، ضد آب بودن، مقاومت بالا، عمر مفید طولانی و داشتن ظاهری جذاب و زیبا، معمولاً برای کابینت‌های کلاسیک گران‌قیمت و با طراحی‌های لوکس مثل کابینت های چوب و روکش چوب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از سنگ کورین در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک خصوصاً به‌عنوان صفحه روی کابینت (کانترتاپ) و سینک بسیار طرفدار دارد. چراکه علاوه‌بر ایجاد جذابیت‌های ظاهری، کار نظافت و شستشو را نیز ساده‌تر می‌کند.

🔴در آشپزخانه‌ها معمولاً از سنگ کورین در موارد زیر استفاده می‌شود:

صفحه روی کابینت
سنگ اوپن
سنگ پیشانی اوپن
بین کابینتی سنگی
سینک ظرفشویی

به مدیریت : امیر فرسیابی

 

 

 

 

 

 

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨
✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨
✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨
✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

ساخت و تولید اکسسوری های خاص و ظروف دکوراتیو

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

صفحه کورین , قیمت کورین , صفحه کورین متری ,  خرید صفحه کابینت کورین , ساخت کابینت کورین , کورین تهران , صفحات کورین , کورین , کوارتز ,  کلکسیون صفحات کابینت کورین , فروش کورین و کوارتز , اجرای صفحه کورین , فروش صفحات کابینت با رویه سنگ کورین, کورین کابینت آشپزخانه , قیمت به روز کورین , بهترین کورین , صفحه کورین آماده , ابعاد صفحه کورین ,  مجری سنگ کورین , مقاومت کورین , صفحه کابینت , نصب صفحه کورینو نصب کابینت , آشپزخانه کورین , مزایای کورین , مرکز صفحه کابینت کورین , فروش و برش صفحه کابینت کورین, اجرای تخصصی سنگ کورین , دکوراسیون افرح , کورین افرح , صفحه کورین افرح , افرح , کابینت افرح , سازنده صفحات کورین , نصب کورین , عرضه انواع صفحات کورین , کورین طرح جدید , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی افرح , ویژگی های کابینت کورین , رنگ بندی صفحه کابینت کورین ,  صفحه کورین آماده نصب , صفحه کابینت طرح کورین , تهیه انواع کورین ایرانی , تولید انواع کورین ایرانی , تهیه انواع کورین خارجی , تولید انواع کورین خارجی ,  کورین دانه دار , کورین رگه دار , کورین A.F  , ساخت کابینت , کابینت کلاسیک , کابینت ممبران , صفحات کورین ,  طراحی داخلی A.F  , دکوراسیون A.F  , کمد دیواری ,  سنگ های مصنوعی , ظروف دکوری , ظروف های دیزاین , ظروف شیک , ظروف خاص , ظروف پذیرایی , کابینت , انواع کابینت , کابینت کورین در تهران , کابینت هایگلاس , کابینت کاری در تهران , کابینت رگه دار ,