ساخت و فروش تابلو پولکی و پنل پولکی رویال پنل

? اولین و بزرگترین تولید کننده پنل های پولکی در ایران

? پنل های پولکی در طرح ها و رنگ های مختلف ، سه بعدی ، ساده و طرحدار

? جایگزین تابلوهای کامپوزیت

? جشن تولد ، آتلیه و جشن عقد

? نصب دو ساعته

? عرضه به تمام نقاط دنیا

? تابلوهای چشم گیر پولکی ایده ای جدید در تبلیغات پنلی?

? امروزه با بهره گیری از تکنولوژی و رونق کسب و کار های جدید، همه در فکر این هستند که چگونه کسب و کار خود را در میان بقیه چشمگیر تر و خاص تر به نمایش بگذارند، از همین رو داشتن یک تابلو تبلیغاتی مناسب به این امر کمک شایانی می کند. با توجه به اینکه نصب هر تابلوی تبلیغاتی بالای سردر یا مغازه و فروشگاه نیازمند یک بستر جذاب و چشمگیر است، تابلو پولکی می تواند گزینه خوبی برای بستر حروف برجسته باشد.

? این نوع تابلو ها از پنل های 30 در 30 سانتی متر ساخته می شوند که روی آنها دایره های پولکی شکل در ابعاد و اندازه های متفاوت و تنوع رنگی بالا مونتاژ می شوند. خاصیت اصلی تابلو پولکی این است که در اثر وزش باد حرکت می کند و با انعکاس نور خورشید جلوه بسیار زیبایی را به تابلو می بخشد.

? جنس این تایل های پولکی از پلاستیک نرم می باشد که توسط فنر های فلزی به زمینه پنل ها متصل می شوند و به شکل های مختلفی مثل مربع یا دایره و رنگ بندی های متنوع ساخته و به بازار عرضه می شود.

? مونتاژ حروف برجسته بر روی تابلو پولکی به بیشتر دیده شدن کلی تابلو تبلیغاتی شما کمک میکند. از آنجایی که تابلو پولکی رنگ های بسیار متنوع و چشمگیری دارد باعث می شود که برند یا خدمات شما بیشتر دیده شود و مراجعین حضوری توجهشان نسبت به محل نصب این تابلو پولکی بیشتر جلب شود.

? اجرای تابلو پولکی یکی از مدرن ترین و به روز ترین متد های اجرای تابلو های تبلیغاتی است و به دلیل تنوع بالا و چشم نواز بودن تاکنون بازخورد بسیار خوبی را هم از طرف متقاضیان داشته است.

? تابلو پولکی نه تنها با انعکاس نور خورشید در روز بلکه با بهره گیری از نور های مخفی و پروژکتور ها در شب هم جلوه خاصی میگیرند و مانند موج با هر نسیمی به حرکت در آمده و زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

 

مدیریت : آقای سید مرتضی محمدی

09133331075
09901811075

 

 

 

 

 

 

 

پنل پولکی , خرید پنل پولکی , فروش پنل پولکی , نحوه ساخت تابلو پولکی , قیمت تابلو پولکی ,