Address & Contact

Our Address

اصفهان، خیابان جی شرقی خیابان مالک اشتر غربی ،ابتدای خیابان کارگر

Telephone

طراحی ساخت واجرا لوله های اسپیرال و هواکش freshairدراصفهان

✅کانال انتقال هوا چیست؟

کانال های انتقال هوا freshair

💫کانال انتقال هوا مجرای تو خالی به چهارگوش (مربع و مستطیل) یا گرد است که معمولا از ورق فلزی توسط متخصص کانال سازی ساخته میشود.هدف کانال ،انتقال هوای خنک و گرم به بخشهای مختلف می باشد. کانال هوا معمولا بخشی از سیستم تهویه مطبوع را تشکیل میدهند.

💫کانال انتقال هوا به منبع اصلی گرمایش و سرمایش متصل میشود و سپس هوای گرم یا خنک که تحت فشار میباشد را در جای دیگر به عنوان نتیجه منتقل میکند. این هوا از طریق دریچه تنظیم هوا که دمای محل را تنظیم میکند وارد محل مورد نظر میشود.

💫مجاری هوایی (کانال هوا) میتوانند مستعد ایجاد مشکلات متعددی شوند.از آنجایی که مجاری خارج از ساختمان یا بین دیوارها و یا بالای سقف کاذب قرار میگیرند اغلب نیاز به تعمیر و نگهداری مناسب دارند. کانال ها چنانچه به خوبی طراحی و اجرا نشوند ممکن است دچار نشتی هوا در بین مسیر شوند که خود باعث اتلاف انرژی فراوانی خواهد شد.

💫یکی از مزیت‌های بسیار اثرگذار در سبک زندگی امروزی وجود لوازم قدرتمند و متنوع سرمایشی و گرمایشی است که باعث می‌شود در شرایط آب و هوایی طبیعی مختلف در خانه یا محل کارمان دما را مطابق میل خودمان تنظیم کنیم.

💫اما نصب دستگاه‌ها و لوازم سرمایشی و گرمایشی مانند کولر آبی و غیره برای ادارات و ساختمان‌‌ّ‌ها و منازل و غیره بهتر است توسط فرد متخصص انجام شود تا از اتلاف و به هدر رفتن انرژی جلوگیری شود.

💫برای جلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال هوا از گذرگاه و پیچ و خم‌های ساختمان ابزارهای کاربردی مانند کانال هوای فلکسیبل و کانال هوای پارچه‌ای تولید شده‌اند.

💫این ابزارهای انتقال هوا دارای کاربردهیا متنوعی هستند مانند انتقال هوای سیستم تهویه مطبوع و انتقال هوای خنک کولرهای آبی روی ساختمان اما با توجه به هر کاربردی انواع کانال انتقال هوا در بازار وجود دارد تا بتواند نیازهای مختلف را پوشش دهد

کانال های انتقال هوا freshair 

✅لوله اسپیرال چیست؟

💫ساخت و تولید لوله‌های فولادی به روش‌های مختلف انجام می‌شود. روش اسپیرال یکی از روش‌های تولید، ساخت لوله فولادی است که به این نوع از لوله‌ها لوله اسپیرال فولادی یا متداول‌تر لوله اسپیرال می گویند.لوله فولادی در این روش، از ورقه‌های فولادی با ضخامت‌های متفاوت و به شکل مارپیچی ساخته می‌شوند. لوله‌های اسپیرال در سایزهای ۸ الی ۱۲۰ اینچی تولید و روانه بازارهای مصرفی می‌شوند.

💫این لوله‌ها عمد تا جهت مصارف آب‌رسانی و گازرسانی شهری و روستایی و صنایع بزرگ با استانداردهای مختص همان سیال که قرار است حامل آن باشد تولید می‌گردد. لوله‌های اسپیرال فولادی در شاخه‌های به طول ۶ الی ۱۲ متری و در ضخامت‌های تعریف شده در استانداد ساخت این لوله‌ها برای هر سایز جهت مصارف بیان شده استفاده می‌گردد.

مدیریت :رضا عمرانپور

طراحی و ساخت کانال های انتقال هوا freshair دراصفهان , اجرا لوله های اسپیرال و هواکش freshairدراصفهان , ساخت و فروش انواع فن های سانتریفوژ , کانال کولر , دریچه , کانال کشی , کانال صنعتی , کانال انتقال هوا ,  دودکش , ساخت انواع کانال و هود , کانال گرد , کانال تهویه , دود کش دستگاه های صنعتی , کانالسازی , کانال چهارگوش , کانال هواساز , کانال های انتقال هوا freshair  ,