Address & Contact

Our Address

تهران،رباط کریم سه راه آدران،۵۰۰ متر به سمت رباط کریم،۲۰۰ متر جلوتر از بریدگی اول دست چپ،پلاک۳۷

رنگ آمیزی پودری قطعات فلزی ملکی در رباط کریم تهران

🔶تجهیز رنگ پارس  

🔶ساخت و راه اندازی خط رنگ پودری و مایع 

🔶فروش کابین رنگ، سالکون، کانوایر، آبشار رنگ 

🔶فروش و تعمیرات دستگاهای پودر پاش  

✳️رنگ پودری چیست؟ 

🔺پوشش‌های پودری مرکب از پیگمنت‌، رزین، فیلر و مواد افزودنی هستند. که ابتدا این مواد را در اکسترودر به‌صورت مذاب درمی‌آورند. تا با هم مخلوط شوند که اصطلاحاً به این فرآیند «اکسترود شدن» می‌گویند.

🔺 سپس ماده مذاب سرد شده را طی فرآیندی دومرحله‌ای آسیاب می‌کنند.تا به ذراتی بین بیست تا هشتاد میکرون تبدیل شود. و سپس پودر به‌دست آمده را از الک عبور می‌دهند و بسته‌بندی می‌نمایند.

✳️مزایای استفاده از رنگ‌ پودری 

🔹🔸آماده برای مصرف
🔹🔸سهولت استفاده
🔹🔸كاربرد تک لایه، لایه‏‌های ضخیم با یكنواخت بهتر با یكبار پاشش نسبت به رنگ مایع بدست می‏‌آید.
🔹🔸نمونه برگشتی كمتر
🔹🔸سودمندی بالا، بازیافت مطلوب پودرهای پاشیده شده اضافی بالای ۹۵ % می‏باشد در حالی كه برای رنگ‏‌های بر پایه حلال كمتر از ۱۵ % می‏باشد.
🔹🔸رسوب یا ته نشینی ندارد.
🔹🔸عاری از حلال می‏باشد.
🔹🔸خطرات سلامتی كمتر، بعلت عدم وجود حلال و مواد خطرناك آتشگیر و مسموم كننده

✳️رنگ های الکترواستاتیک 

💫رنگھای پودری الکترواستاتیک ذرات جامد با اندازه ی بسیار کوچکی ھستند که ھمانطور که از نام آنھا مشخص است، دارای بار مغناطیسی میباشند. این پودر ھا با تفنگ ھای مخصوصی بر روی سطح مورد نظر پاشش می شوند.

💫و به دلیل بار مغناطیسی داشتن شان، بصورت یکپارچه و یکدست بر روی سطوح می نشینند. سپس سطوح پوشیده شده توسط این رنگ ھا برای پخت شدن رنگ در کوره ھای حرارتی، در دمای بین ١٨٠ تا ٢٢٠ درجه عمل آوری می شوند.

✳️ویژگی های یک کوره ایده آل جهت خشک کردن رنگ پودری 

⚡️داشتن حرارت یکنواخت

⚡️داشتن درهای متعادل از نوع بالا و پایین عمودی

⚡️داشتن سیستم هشدار دهنده در مواقعی که به هر دلیلی دستگاه با مشکل مواجه شود

⚡️استفاده از پشم سنگ مرغوب در جداره کوره

✳️انواع کوره ها 

🔹کوره باکسی: همانطور که از اسم این نوع کوره پیداست این کوره شبیه به یک باکس( جعبه ) میباشد که قابلیت جابحایی را میسر ساخته است .

🔹کوره کانوایر یا کوره های پیوسته: در این نوع از کوره ها حمل قطعات بوسیله کانوایر هوایی یا زمینی استفاده می شود

🔹اقسام کوره های پیوسته: لاینر (خطی ) این کوره های پیوسته بصورت خطی مناسب با کارگاه هایی که محدودیت در عرض دارند طراحی شده وورود قطعه از یک طرف خروج از طرف دیگر کوره می باشد.

🔹کوره گروه u: این کوره ها به صورت رفت وبرگشت از یکطرف کوره بوده ومناسب جهت کارگاه هایی که محدودیت در طول دارند طراحی شده بارگیری از یکطرف کوره انجام میگیرد.

🔹کوره گروه s: ورودی خروجی قطعه در این کوره ها به صورت(s) بوده و در موارد خاص استفاده می شود.

✳️آبشار رنگ چیست؟ 

🔰آبشار رنگ یکی از روش‌های جمع‌آوری گرده‌های معلق رنگ در خط رنگ است. توجه به‌سلامت در محیط کار را می‌توان از ضروری‌ترین اصول اولیه هر کارگاه یا مجموعه‌های تولیدی دانست.

🔰در کارگاه‌های رنگ کاری و یا خطوط تولید که به هر نوع با پاشش و اسپری رنگ‌های مایع یا پودری سروکار دارند، ذرات پودری شکل رنگ معلق در هوا علاوه بر نشست روی قطعات رنگ شده و کاهش کیفیت آن، برای سلامت رنگ کار در درازمدت به‌شدت مضر خواهند بود.

✳️کابین آبشار رنگ چیست؟ 

🌟آبشار رنگ یک اتاقک، کابین یا محفظه مخصوص پاشش رنگ است که در یک یا چند طرف آن از آبشارهای آب به‌منظور جمع نمودن و دفع گرد رنگ معلق در هوا استفاده می‌شود.

🌟به بیانی دیگر آبشار رنگ از یک کابین یا محفظه‌ای فلزی که حداقل یک‌طرف آن آبشار وجود دارد تشکیل شده است. در کنار آبشار به‌منظور مکش ذرات معلق در اتاقک از مکنده‌های هوا (بلوور – blower) استفاده می‌شود. مکنده‌ها با ایجاد فشار منفی ذرات معلق رنگ را به سمت آبشار جذب می‌کنند.

به مدیریت:مهدی ملکی
۰۹۱۲۴۲۹۳۹۰۹
۰۹۱۹۲۰۶۹۰۲۷

فروش کوره رنگ پودری و استاتیک ملکی در رباط کریم تهران , فروش کوره رنگ پودری در رباط کریم تهران , فروش کوره رنگ استاتیک در رباط کریم تهران , قیمت رنگ پودری , قیمت رنگ استاتیک , کاربرد رنگ کوره ای , فروش کوره رنگ پودری ملکی ,