Address & Contact

Our Address

همدان

Telephone

ساخت و نصب گلخانه خزایی

فروش اتصالات گلخانه
ساخت و تحویل کامل گلخانه از صفر تا صد

💥 گلخانه‌ها را می‌توان در انواع مختلف دسته بندی کرد که دسته بندی بر اساس محصول تولیدی، یکی از بهترین راه‌ها برای دسته بندی گلخانه است.

🔰 به طور کلی گلخانه‌ها از نظر محصولات و نوع کار کرد به 5 دسته مختلف تقسیم می‌شوند:

🔻 گلخانه‌های مربوط به تحقیقات
🔻 گلخانه‌های خانگی
🔻 گلخانه‌های تولید قارچ (از نوع دکمه‌ای و نوع صدفی)
🔻 گلخانه تولید گیاهان تزئینی و گل
🔻 گلخانه تولید انواع صیفی‌جات و سبزی‌جات (مخصوص انواع میوه‌ها و سبزی‌جات)

تجهیزات ساخت گلخانه خانگی

☑️ اسکلت سازه

💥 با توجه به تعریف گلخانه نیاز به سازه یا اسکلتی داریم که پوشش را روی آن نصب کنیم. برای اینکار می توانید از چوب، آهن، آهن گالوانیزه، انواع لوله پلاستیکی یا اسکلتی از جنس دیگری استفاده کنید که قیمت ساخت آنها نیز براساس کیفیت و جنس آن مشهود است. با استفاده از دریل و پیچ و مهره اجزای اسکلت را به یکدیگر به خوبی متصل کنید تا گلخانه شما مستحکم شود.

☑️ پوشش سازه

💥 به طور کلی برای پوشش گلخانه صنعتی از پوشش پلی کربنات، پلاستیک UV، شیشه یا پوشش های دیگر استفاده می‌شود که به طور کامل در مقاله پوشش گلخانه درباره آنها توضیح داده‌ایم. برای گلخانه خانگی که ابعادی کوچک دارد، می توانید از نایلون یا پلی کربنات نیز استفاده کنید تا محیط گلخانه را محدود کنید و شرایط داخل آنرا تحت کنترل قرار دهید.

☑️ انتخاب جهت ساخت گلخانه

💥 جهت ساخت گلخانه خانگی تفاوتی با گلخانه های صنعتی ندارد. بهترین جهت برای ساخت گلخانه، جهت شمالی-جنوبی یا شمال غربی-جنوب شرقی می باشد. در این حالت گیاهان بیشترین میزان نور ممکن را دریافت میکند و در همان دقایق ابتدایی طلوع خورشید، نور آفتاب را دریافت خواهد کرد. از لحاظ علم کشاورزی، نور صبح مطلوب ترین نور برای فتوسنتز گیاه می باشد.

مدیریت: یاسر خزایی

آموزش ساخت گلخانه pdf , هزینه ساخت گلخانه خانگی هزینه احداث گلخانه 1000 متری در سال 1400, سودآورترین محصول گلخانه ای , هزینه ساخت گلخانه 200 متری , احداث گلخانه در روستا ساخت گلخانه کوچک ,