Address & Contact

Our Address

تهران،خاوران،شهرک صنعتی خاتون آباد،کوچه امام رضا ۵۴،پلاک۲۰

  • لایت باکس پرو دو طرفهلایت باکس پرو دو طرفه لایت باکس پرو

تابلوسازی فرانما در تهران

✨ساخت انواع تابلو تبلیغاتی و حروف برجسته
🔴تابلو چلنیوم:

💎از یکی از معروفترین و پرکاربردترین و پرتقاضا ترین نوع تابلوهای حال حاضر تابلوهای چلنیوم می‌باشد. در تابلوهای چلنبوم حروف به شکل برجسته ساخته می‌شوند و در آنها نور کار می‌شود و می‌توانند روی هر سطحی قرار بگیرند و نمای زیبایی را ایجاد کنند.

💎این حروف از یک سطح پلاستیکی با رنگ دلخواه و لایه ای چلنیوم با قابلیت انتخاب رنگ ( نقرهای، طلایی، مشکی و سفید) در محیط آن تشکیل می‌شوند. در این نوع تابلو می‌توان زیر حروف یک نور اضافه هم قرار داد تا باعث بهتر دیده شدن و جذاب تر شدن تابلو می‌شود

                                             

🔴تابلوهای ال ای دی (LED) ثابت:

💎این تابلوها با چراغ‌‌‌های کوچک LED ساخته می‌شوند و هر طرحی روی آنها قابل اجراست و تنوع رنگ زیادی را دارا هستند. در این نوع از تابلو سازی می‌توان از ۲ تا ۸ مدل رقص نور روی LED‌ها نصب کرد و یا از LED‌‌‌های RGB استفاده کرد. این نوع تابلوها دارای جذابیت و زیبایی مناسبی هستند.

🔴تابلوهای ال ای دی (LED) روان:

💎تابلوهای LED روان در ۲ مدل تکرنگ و مولتی کالر (تلویزیونی) عرضه می‌شوند. در راستای این نوع از تابلو سازی می‌توان هر طرح و نوشته ای را به تعداد نا محدود با افکت‌‌‌های زیبای گرافیکی به نمایش گذاشت.

💎در تابلو‌‌‌های تک رنگ زمینه کار به رنگ مشکی (توسط LED‌‌‌های خاموش ) و متون و نقش‌ها به رنگ انتخابی شما دیده می‌شوند. در تابلوهای مولتی کالر اما شما شما یک تلویزین کامل در اختیار دارید که می‌توانید هر تصویر فیلو و طرحی را به نمایش بگذارید.

                                             

🔴ماژول ال ای دی تابلو روان تک رنگ SSA

💎ماژول ال ای دی تک رنگ بطور نرمال در سایز۱۶*۳۲ سانتی متر عرضه میشود. اخیرا خریداران کدهای درج شده در پشت بلوک را مبنایی جهت تشخیص کیفیت آن میدانند که صد در صد این فکر اشتباه است.

💎کد ۷۰۱ یا ۸۰۶ و یا سایر کدها تنها کد PCB فایل است و تنها میتوان گفت که نقشه سیم کشی ماژول مورد تایید است یا نه، و دلیلی بر کیفیت یا عدم کیفیت ماژول تابلو روان نیست.

                                                   

🔴تابلو نئون

💎تابلو نئون از تابلو‌‌‌های تبلیغاتی است که قبل از ساخت نیازمند طراحی می‌باشد که این طراحی می‌تواند با استفاده از انواع نرم افزارها انجام گیرد که یکی از کاربردی ترین آنها نرم افزار خطی کورل است. توسط نرم افزار کورل می‌توان تابلو‌‌‌های نئون را قبل از ساخت به روش‌‌‌های دلخواه طراحی نمود که این مورد همراه با خلاقیت در طراحی می‌تواند تابلو تبلیغاتی زیبایی را پدید آورد.

💎نکته دیگری که می‌بایست در مورد طراحی تابلو نئون به یاد داشت این است که بعد از طراحی، جهت ساخت تابلو نئون، طرح مورد نظر توسط دستگاه پلاتر بر روی کاغذ پیاده سازی شده و در نهایت توسط نئون ساز با استفاده از حرارت ساخته می‌شود.

                                                         

🔴تابلو استیل

💎اگر به دنبال یک تابلو براق و زیبا می‌گردید که بتواند در طول مدت زمان طولانی زیبایی خود را حفظ کند؛ تابلو استیل بهترین انتخاب است. دستگاه برش لیزری این امکان را فراهم کرده است که بتوان این متریال مقاوم را به راحتی برش داده و به شکل دلخواه، درآورد. کاری که به وسیله دست تقریباً امکان ناپذیر است.

 

🔴تابلو حروف برجسته

💎 تابلو حروف برجسته باعث می شود تا با نشان دادن نام مارک تجاری یا شغل خود با حروف و اعداد سه بعدی سفارشی، از دیگر رقبایتان متمایز شوید. ظاهر جسورانه و در عین حال شیک این تابلو ، باعث می شود تا دیدگاه مثبت مخاطبین نسبت به تجارت شما به صورت تصاعدی افزایش یابد.

 

💎 استفاده از تابلو حروف برجسته سه بعدی، روشی فوق العاده برای جلب توجه افراد است زیرا می توان حروف اصلی را در کنار یکدیگر قرار داده تا نام و یا شعار تبلیغاتی شما را با ظاهری متفاوت و خیره کننده ایجاد نمود.

                                 

به مدیریت:مسعود راستی

 

 

تابلوسازی در تهران , لوازم تابلوسازی , ملزومات تابلوسازی در تهران , اجرای انواع تابلوهای ال ای دی در تهران , تابلو فلکسی در تهران , تابلوهای ال ای دی (LED) ثابت , سازنده تابلو و انواع حروف برجسته تبلیغاتی فرانما در تهران , انواع تابلو ثابت در تهران , تابلو روان , ساخت حروف برجسته در تهران