Address & Contact

Our Address

رشت ، منظریه ، خیابان بهرام ، روبروی هتل کادوس ، سالن زیبایی بزک

Telephone

سالن زیبایی و آموزشگاه بزک

💎آرایشگاه و آموزشگاه بزک در شهر رشت، با ارئه بروزترین مدل های ژورنالی و متناسب با سلیقه افراد می باشد، بروزترین مدل های کوتاهی مو، شنیون، براشینگ، رنگ مو، میکاپ و… گریم تخصصی عروس با مواد اولیه با کیفیت بخشی از خدمات این مرکز حرفه ای می باشد.

✳️آرایشگاه وآموزشگاه زنانه بزک با امکانات ویژه نظیر 

🔹🔸بروزترین مدل های کوتاهی مو_شنیون_براشینگ_رنگ مو_میکاپ و… گریم تخصصی عروس با مواد اولیه با کیفیت

🔹🔸با سه دوره مدیریت و مربیگری ( جزوه مربیان نمونه کشوری) با کادری مجرب و حرفه ای مجهز به اتاق vip عروس مفتخر است درخدمت شما عزیزان باشد.

💫شینیون 

🔺به جمع کردن مو در پشت سر با سنجاق را شینیون می‌گویند اما سبک‌ها و مدل‌‌‌های زیادی از شینیون وجود دارد.سبک‌‌‌های دیگر شینیون مناسب برای افراد خاص پوش،عروسی‌ها، نامزدی‌ها و مراسم‌‌‌های رسمی‌می‌باشد ولی سبکی که عمومیت دارد همان جمع کردن مو در پشت سر با سنجاق است.

🔺شینیون معمولا براساس اینکه با چه ابزاری اجرا و انجام شود نامگذاری شده و به عنوان مثال می‌توان به شینیون با تور، شینیون مواج،شینیون حرارتی و…اشاره کرد.انتخاب بهترین مدل مو برای شما که هماهنگی مناسبی با فرم صورت و مدل لباس داشته باشد تخصص موی سالن زیبایی بزک می‌باشد.

🔺شینیون هنری است که به تجربه و تخصص نیاز دارد و یکی از هنری ترین مدل‌‌‌های آرایشگری است،جلوه‌‌‌های زیبا و گیرای این مدل،وابسته به ابتکار،ذوق و سلیقه آرایشگر حرفه ایی است.

💫خدمات ناخن  

🔰زیبایی شما تاثیر به سزایی در اعتماد نفس شما دارد. در سالن زیبایی بزک با به کارگیری جدیدترین روش‌ها به شما کمک می‌کنیم تا ناخن هایی هر چه زیباتر داشته باشید. همچنین متخصصین ما برای حفظ سلامت و بهداشت ناخن‌‌‌های شما، نهایت دقت را به خرج می‌دهند.

💫رنگ و مش 

🔺در سالن زیبایی بزک موهای شما با رنگ هایی با درصد پایین آمونیاک رنگ می‌شوند.تمامی‌دقت متخصصین ما بر این است که تا سلامت موهای شما حفظ شود و در صورت ریسک بالای آسیب مو،اقدام به رنگ نخواهند کرد متخصصین ما توانمند در انجام انواع خدمات رنگ و مش از جمله هایلایت، آمبره و بالیاژ هستند.

💫اصلاح و کوتاهی مو 

🔰یکی از روش های تاثیر گزار برای تغییر حالت صورت و تنوع در چهره کوتاهی مو است. برای سالم نگه داشتن مو و فرار از موخوره و شکستگی های ساقه ی مو بهترین روش حذف قسمت های آسیب دیده است.

🔰مدل های متنوعی از کوتاهی مو مثل مدل باب، مصری، چتری، تیفوسی و پیکسی وجود دارد و آرایشگر ها با استفاده از قیچی و ماشین های اصلاح اینکار را به صورت حرفه ای انجام میدهند. برای داشتن مو های زیبا و سالم باید به متخصصان سالن زیبایی بزک رجوع کنید.

💫کراتینه مو 

🔺اگر مو‌‌‌های شما بر اثر بی احتیاطی آسیب دیده است، یا به دنبال موهایی کاملا صاف هستید، از موهای مجعد خسته شدید، ما با بهترین روش‌ها و با کیفیت ترین مواد کراتینه از معتبرترین برند‌‌‌های بزرگ دنیا، موهای سالم را به شما هدیه خواهیم داد.

💫پدیکور 

🔰پدیکور روشی است که در آن گوشت اضافه دور ناخن پا برداشته می‌شود و پوست‌های اضافه کف پا گرفته می‌شود. به طور کلی این روش به تمیز شدن و هم اندازه شدن ناخن‌های پا کمک بسیاری می‌کند. با انجام پدیکور دیگر نگرانی بابت ترک زدن پاشنه پا نخواهید داشت و از داشتن پاهایی زیبای با ناخن‌هایی جذاب لذت خواهید برد.

💫براشینگ مو 

🔺از براشینگ برای صاف و حالت دار کردن مو به وسیله ی سشوار و برس های حرارتی استفاده میشود. براشینگ باعث زیبایی و یکدست شدن مو میشود. هم برای موی کوتاه و هم بلند استفاده میشود. برای اینکار باید مو ها تمیز باشد و نتیجه ی مطلوبی روی موی چرب حاصل نمیشود.

به مدیریت: پروانه امیر فریار

 

موسسه زیبایی آموزشی و سالن زیبایی بزک در رشت , موسسه زیبایی بزک در رشت , آموزشگاه زیبایی بزک در رشت , موسسه آموزشی بزک در رشت , سالن زیبایی بزک در رشت , بهترین سالن زیبایی در رشت , مدرنترین سالن زیبایی در رشت , پروانه امیر فریار , آموزش آرایشگری , شینیون , میکاپ , بهترین میکاپ آرتیست در رشت , آموزشگاه بزک , سالن زیبایی بزک ,