Address & Contact

Our Address

رودهن بلوار امام خمینی روبروی ساختمان ایران زمین پلاک 1431 سالن راپونزل

سالن زیبایی راپونزل

سالن زیبایی راپونزل با کادری مجرب و باسابقه در کلیه ی زمینه های بیوتی افتخار دارد در کنار شما خاص اندیشان باشد حضور متخصصین فوق حرفه ای و استفاده ازبرترین برند های آرایشی از مواد مصرفی برای مشتریان عزیز خدمات ما را از دیگر سالن ها متمایز کرده است. باشد رضایت مشتریان عزیزمان را کسب کنیم.

 

 

 

✂️ خدمات سالن زیبایی راپونزل

*کراتین،پروتئین،بوتاکس مو،درمان ریزش مو(صافی شلاقی ماندگاری ۲ سال تضمینی)

*رنگ و لایت تخصصی و کوتاهی مو

*فشیال و پاکسازی تخصصی پوست به همراه ماساژ صورت

*اکستنشن مژه، لیفت و لمینت مژه،لیفت ابرو

*ماساژ کل بدن،ماساژ کف پا،ماساژ صورت

*کاشت ناخن با طراحی ژورنالی

*میکروبلیدینگ به روش فیبروز. رژ لب دائم، خط لب،خط چشم

*میکاپ شنیون حرفه ای

*بافت و اکستنشن مو

🔰شینیون 

🔸🔹به جمع کردن مو در پشت سر با سنجاق را شینیون می‌گویند اما سبک‌ها و مدل‌‌‌های زیادی از شینیون وجود دارد.سبک‌‌‌های دیگر شینیون مناسب برای افراد خاص پوش،عروسی‌ها، نامزدی‌ها و مراسم‌‌‌های رسمی‌می‌باشد ولی سبکی که عمومیت دارد همان جمع کردن مو در پشت سر با سنجاق است.

🔸🔹شینیون معمولا براساس اینکه با چه ابزاری اجرا و انجام شود نامگذاری شده و به عنوان مثال می‌توان به شینیون با تور، شینیون مواج،شینیون حرارتی و…اشاره کرد.انتخاب بهترین مدل مو برای شما که هماهنگی مناسبی با فرم صورت و مدل لباس داشته باشد تخصص موی سالن زیبایی پرک می‌باشد.

🔰خدمات ناخن  

🔸🔹زیبایی شما تاثیر به سزایی در اعتماد نفس شما دارد. در سالن زیبایی پرک با به کارگیری جدیدترین روش‌ها به شما کمک می‌کنیم تا ناخن هایی هر چه زیباتر داشته باشید. همچنین متخصصین ما برای حفظ سلامت و بهداشت ناخن‌‌‌های شما، نهایت دقت را به خرج می‌دهند.

🔰رنگ و مش 

🔸🔹در سالن زیبایی پرک موهای شما با رنگ هایی با درصد پایین آمونیاک رنگ می‌شوند.تمامی‌دقت متخصصین ما بر این است که تا سلامت موهای شما حفظ شود و در صورت ریسک بالای آسیب مو،اقدام به رنگ نخواهند کرد متخصصین ما توانمند در انجام انواع خدمات رنگ و مش از جمله هایلایت، آمبره و بالیاژ هستند.

🔰اصلاح و کوتاهی مو 

🔸🔹یکی از روش های تاثیر گزار برای تغییر حالت صورت و تنوع در چهره کوتاهی مو است. برای سالم نگه داشتن مو و فرار از موخوره و شکستگی های ساقه ی مو بهترین روش حذف قسمت های آسیب دیده است.

🔸🔹مدل های متنوعی از کوتاهی مو مثل مدل باب، مصری، چتری، تیفوسی و پیکسی وجود دارد و آرایشگر ها با استفاده از قیچی و ماشین های اصلاح اینکار را به صورت حرفه ای انجام میدهند. برای داشتن مو های زیبا و سالم باید به متخصصان سالن زیبایی پرک رجوع کنید.

🔰کراتینه مو 

🔸🔹اگر مو‌‌‌های شما بر اثر بی احتیاطی آسیب دیده است، یا به دنبال موهایی کاملا صاف هستید، از موهای مجعد خسته شدید، ما با بهترین روش‌ها و با کیفیت ترین مواد کراتینه از معتبرترین برند‌‌‌های بزرگ دنیا، موهای سالم را به شما هدیه خواهیم داد.

 

 

 

 

 

🔰پدیکور 

🔸🔹پدیکور روشی است که در آن گوشت اضافه دور ناخن پا برداشته می‌شود و پوست‌های اضافه کف پا گرفته می‌شود. به طور کلی این روش به تمیز شدن و هم اندازه شدن ناخن‌های پا کمک بسیاری می‌کند. با انجام پدیکور دیگر نگرانی بابت ترک زدن پاشنه پا نخواهید داشت و از داشتن پاهایی زیبای با ناخن‌هایی جذاب لذت خواهید برد.

🔰براشینگ مو 

🔸🔹از براشینگ برای صاف و حالت دار کردن مو به وسیله ی سشوار و برس های حرارتی استفاده میشود. براشینگ باعث زیبایی و یکدست شدن مو میشود. هم برای موی کوتاه و هم بلند استفاده میشود. برای اینکار باید مو ها تمیز باشد و نتیجه ی مطلوبی روی موی چرب حاصل نمیشود.

✳️فیشیال چیست؟

🔺فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت ۱ ساعت انجام میشود. به عبارت دیگر، از زمانی که واردکلینیک زیبایی پوست و مو شده و تا زمانی که از آن خارج میشوید، تنها به ۱ ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوانتر برسید.

✳️جوانسازی پوست چیست؟

💥چین و چروک، آکنه، کک و مک و لکه، خشکی و پوسته شدن از شایع‌ترین مشکلات پوستی هستند که در گذر زمان یا در اثر مراقبت‌های نادرست بوجود می‌آیند. یکی از راه‌های پیشگیری و مراقبت بیشتر از پوست صورت روش‌های جوانسازی پوست است.

 

 

به مدیریت:خانم بداخشان

آدرس:
رودهن بلوار امام خمینی روبروی ساختمان ایران زمین پلاک 1431 سالن راپونزل

شماره تماس:
09333268165
02176502724
09938124027

 

 

 

 

کاشت مژه

 

 

ماساژ

 

 

 

سالن زیبایی در تهران , سایت سالن زیبایی , سالن زیبایی بانوان , اسم سالن زیبایی خاص  , سالن زیبایی به انگلیسی , سالن زیبایی مرکز تهران , سالن زیبایی چیست , سالن زیبایی راپونزل در رودهن تهران  ,