Address & Contact

Our Address

مازندران ، بابل

Telephone

سازنده چادر های برزنتی کالسکه ای ترانزیتی چتر و آلاچیق چادردوزی رضا در مازندران

🔯کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
📞فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
📱همراه:09111161892
📱واتس اپ:09111161892
🌍آدرس:مازندران،بابل

💫سا ایران بزرگترین تولید کننده سایبان فنری در ایران(سایبان رضا) اولین و تنهاترین نماینده سا ایران در شهرستان‌های بابل، امیرکلا، سورک،نکا می باشد💫
🌟 تولید کننده انواع سایبان ، چتر، آلاچیق و چادر با بهترین کیفیت 🌟
🌟 تولید کننده انواع سایبان ، بارانگیر ، محافظ درب، پنجره و کولر و … با مواد درجه یک 🌟
🌟 با ۵ سال ضمانت 🌟

💠 باران گیر ها و سایبان ها بهترین راهکار برای حل کردن مشکل نفوذ آب باران و برف و تابش نور خورشید به پنجره ها می باشد. در حال حاضر دو نوع باران گیر در بازار وجود دارد، نوع ثابت، و متحرک که برای ساخت آن می توان از مواد مختلفی مانند کتان و پلی استر استفاده کرد.

💠 بهترین مزیت نصب باران گیر برای ساختمان چیست؟

شاید بتوان اولین مزیت این محصول را این مورد دانست که نه تنها به زیبایی ساختمان می افزاید بلکه از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری کرده و در عمل باعث کاهش فرسایش ساختمان می گردد. چون این محصول هم سبک و است و هم به راحتی نصب می گردد.

بنابراین می توان گفت که در هر ساختمانی به راحتی قابل اجراست و همچنین در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است.

همچنین نصب هر نوع از این محصول موقت یا دائمی می تواند از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کرده و باز هم به طور مستقیم کف پوش منزل و خود شما را در برابر آفتاب ایمن کند.

💠 مدل های مختلف باران گیر پنجره 

می توان گفت که با توجه به مدل های متنوع موجود در بازار اندازه های این محصول نیز متنوع است اما معمولا این محصول در سه اندازه با پیشامدگی ۸۰ سانتی متر، ۱۰۰ سانتی متر و ۱۵۰ سانتی متر تولید می شود. قطعا ابعاد آن با توجه به انداه دلخواه شما می تواند متغیر باشد. اما در یک نگاه کلی این محصول به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می گردد.

💠 مدل ثابت

به طور کلی مدل های متنوعی از این محصول در بازار برای آن موجود است. اما می توان آنها را با یک چهارچوب مناسب و زیبا به دیوار متصل نمود. همچنین عمر این محصول برای پنجره های کوچک بسیار زیاد است.

💠 مدل متحرک

طبیعی است که به علت امکانات بیشتری مانند باز و بسته شدن و همچنین قابلت حرکت قیمت بیشتری داشته باشد اما خوب باید توجه کرد که به مراقبت بیشتری نیز احتیاج دارد. برای ساختمان های مسکونی و یا ویلایی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

مدیریت : رضا عباس زاده

 

 

 

 

باران گیر پنجره , باران گیر ایوان ,  باران گیر درب ورودی , سایبان , چتر, آلاچیق , چادر ,