سایت خرید فالوور و خدمات اینستاگرام و تلگرام کندو 24 در تهران 

?ارزانترین سایت خرید فالوور و ممبر در تلگرام  

?اولین سایت خرید فالوور دارای نماد اعتماد 

www.kando24.ir
https://api.whatsapp.com/send?phone=989358749934

?امروزه نقش رسانه­ های اجتماعی در رونق هر نوع کسب و کاری چه کوچک و بزرگ را نمی توان نادیده گرفت و البته ممکن است که حضور در رسانه ­های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک بحرانی باشد

?کسب و کارهای بزرگ مانند مک دونالد، سامسونگ و حتی نایک که نام­ های تجاری جهانی دارند، اگر همین الان، این نام های بزرگ رسانه­ های اجتماعی را ترک کنند باز هم رشد فروش آنها همچنان ادامه پیدا میکند.

?اما آیا کسب و کارهای کوچک می توانند در رسانه ­های اجتماعی حضور نداشته باشند؟ قطعا جواب این سوال یک «نه» بزرگ خواهد بود

?اینستاگرام، یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی رسانه ­های اجتماعی است که برای هر کسب و کار کوچک می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و آنها را برای مرحله بعدی به صورت هوشمندانه رشد دهد

?بسیاری از شرکتها از اینستاگرام استفاده میکنند و آنها میزان سودمندی این ابزار را دریافته­اند.

?آمارها نشان می­دهد استفاده از اینستاگرام در جهت معرفی کسب و کارهای کوچک می­تواند تا صد درصد به آنها قابلیت تجاری بدهد.

?حال بیایید چند واقعیت زیر را بررسی کنیم:

1- بیش از یک میلیارد نفر از مردم دنیا در هر ماه، از اینستاگرام استفاده می­کنند

2- کاربرهای اینستاگرام، روزانه بیش از 4/2 میلیارد لایک برای هر پست ارسال می­کنند

3- 500 میلیون نفر روزانه از قابلیت استوری اینستاگرام، استفاده میکنند (چه کسی هست که نداند استوری برای برندها چقدر خوب کار می­کند)

اگر شما یک کسب و کار کوچک را اداره میکنید و یا در شروع ایجاد آن هستید، از اینستاگرام، این رسانه اجتماعی پر قدرت و پر پتانسیل از نظر ارتباطی غافل نشوید

?روش های بهینه سازی سایت و اینستاگرام 

?امروزه اغلب کسب و کارها با کلمه تخصصی SEO یا بهینه سازی موتور جستجو آشنایی و سر و کار دارند. تمام این روش دیجیتال مارکتینگ بر مبنای ایجاد جایگاه بهتر در نتایج موتورهای جستجو که قدرتمند ترین آن، گوگل است تمرکز دارد. اما در اینستاگرام استفاده از روش فرمول شده هشتگ (همانند کلمات کلیدی در گوگل) می­تواند به طور شگفت انگیزی در نمایش رتبه یک پیج تاثیر بگذارد و مخاطب را به سمت خود جلب کند.

?اگر اکنون عبارت Paris Hilton را در گوگل جستجو کنید در نمایش نتایج پس از صفحه ویکی پدیا این فرد پروفایل اینستاگرامی وی را بالاتر از وب سایت کاریش می­بینید.

?عبارت مشهور بیل گیتس در بازاریابی رسانه­های اجتماعی، که «محتوا پادشاه است» را می­توان در اینستاگرام هم به کار برد. همان طور که محتوای بصری می­تواند در رشد فالوئر و میزان لایک کمک کند بر روی SEO هم می­تواند تاثیرگذار باشد.

?شما می­توانید SEO اینستاگرام خودتان را از طریق افراد تاثیرگذار (Influencer) و بلاگرهای معروف و یا افرادی با مخطابین زیادی در ارتباط هستند رشد بدهید. اگر این افردا تاثیرگذار برای شما به رایگان محتوا بنویسند یا محصول شما را به رایگان تبلیغ کنند به صور قابل ملاحظه­ای برای SEO شما می­تواند مفید باشد.

?روش­های رشد کسب و کارهای کوچک در اینستاگرام 

?در ادامه چند راهنمایی سودمند که می­تواند در رشد کسب و کارتان مفید باشد را معرفی می­شود:

?تبدیل حساب کاربری غیرموثرتان به یک حساب کاربری برنده:

اگر یک حساب کاربری تجاری دارید که فالوئر و لایک مناسب دریافت نمی­کند در واقع شما به طور جدی نیاز دارید که پروفایل تان را بررسی کنید تا آن را به یک منبع کسب و کار جذاب تبدیل کنید. شما میتوانید براین کار اقدامات زیر را انجام دهید:

1- تمام عکس های قدیمی که در راستای برند یا ظاهر حرفه­ای شما نیستند را حذف کنید تا تصاویر باقی مانده حرفی برای گفتن داشته باشند.

2- یک بیوگرافی جذاب که توجه مخاطب را به خود جلب کند را بنویسید یکی از بخش­های هر پروفایل که قابلیت کلیک دارد لینک داخل بخش بیوگرافی است. بنابراین همانند سایرین در این بخش تنها لینک سایت خود را قرار ندهید بلکه لینک بخشهایی مانند خرید، ثبت نام رویداد یا دانلود اپلیکشن خود را متصل نمایید.

3- تمامی اطلاعات مورد نیاز برای برقراری تماس با خودتان را قرار بدهید.

⚡️کسب و کار خودتان را خلاقانه نشان دهید:

?همیشه بر راه­حل تمرکز کنید تا محصولات خودتان. از قدرت محتوای بصری که پایه اصلی اینستاگرام آگاه شوید. برای کسب و کار خود یک پرسونا بصری خلق کنید. اگر میخواهید تصویری را در اینستاگرام آپلود کنید در مورد رنگ­ها و تاثیر آنها بر ناخودآگاه تحقیق کنید.

?اگر یک ویدئو تهیه میکنید برای انتقال پیغام خود به صورت زیرنویس استفاده کنید. هیچ فرقی نمی­کند که نوع ویدئو شما چیست (یک ویدئو آموزشی یا توضیح در مورد یک محصول) از بهترین روش ساخت ویدئو استفاده کنید.

⚡️از #هشتگ به صورت هوشمندانه استفاده کنید:

?هشتگ ها، یک راه نتیجه بخش برای افزایش مخاطب هستند. در واقع آن­ها نشانه­هایی هستند که ترافیک را به سمت حساب کاربری اینستاگرام شما می­آورند. بنابراین از هشتگ­هایی استفاده کنید که مطمئن هستید به محصول و خدمات شما ارتباط دارند. علی رغم این که اینستاگرام، اجازه استفاده تا سی عدد هشتگ در هر پست را می­دهد بهتر است بیش از 9 هشتگ استفاده نشود. چرا که خواندن یک متن همراه با تعداد بالایی از هشتگ برای مخاطب آزاردهنده می­شود. شما از هشتگ­های ترند و همچنین هشتگ­هایی که سایر رقبای شما استفاده می­کنند اطلاع داشته باشید.

⚡️خلق استوری های ارزشمند:

?استوری، یکی از محبوب­ترین ویژگی های اینستاگرام که از مارس 2107 در درسترس همگان قرار گرفت و محتوای آن بعد 24 ساعت حذف می­شود. کسب و کارهای کوچک از قابلیت استوری برای انتقال پیغام برند یا محصول خود در بیشتر کمپین­ های تبلیغاتی خود بهره می­برند. همچنین کسب و کارهای کوچک می­توانند از قابلیت­های جذاب و تاثیرگذار اینستاگرام، برای خلق داستان خود استفاده کنند و تنوعی از عکس، نوشته، ویدئو و موسیقی را در استوری­های خود قرار دهند.

⚡️کوپن و کدهای تخفیف:

?اغلب بازاریابان از کوپن­های تخفیف اختصاصی استفاده می­کنند و این کوپن و کدهای تخفیف باعث افزایش دیده شدن برند شما می­شود. استفاده از فرهنگ کوپن و تخفیف در اینستاگرام باعث رشد دوبرابری و حتی سه برابری جامعه مخابین در کمترین زمان ممکن می­شود. شما می­توانید این کوپن ­های تخفیف را با یک طراحی خوب عکس با رویدادهای مشخصی مانند نوروز، روز مادر و … ارتباط دهید.

به مدیریت:آقای آئین پرست

 

 

کامنت اینستاگرام , خدمات استوری , فشن اینستاگرام , اینستاگرام , ایمپرشن و ریچ اینستاگرام , فالوور ایرانی ارزان , بازدید اینستاگرام , فالوور , بازدید پیج , کامنت , استوری اینستاگرام , خدمات افزایش فالوور , تلگرام , کانال تلگرام , بازدید , مشاغل اینستاگرامی , شبکه های اجتماعی ,