Address & Contact

Our Address

تهران ، سعادت اباد ، بلوار دریا ، خیابان گلها ، پلاک ۲۲

سرای کباب کرمانشاه شعبه 3 

🍖 سرای کباب کرمانشاه طعم واقعی کباب ذغالی🍖

🍖 ارائه متنوع ترین کباب های اصیل ایرانی🍖

🍖 دنده کباب اصیل کرمانشاهی🍖

🥩 گوشت تازه و کشتار روز
🍖 کباب عالی
💠با محیطی آرام و دلنشین 
💠یک طعم فراموش نشدنی 
💠استفاده از مواد غذایی تازه و تهیه روزانه 

سرای کباب کرمانشاه شعبه 

💠دارای فضای بسیار شیک و دلچسب 

💠 دارای کادر حرفه ای و خوش برخورد

🍖 کباب صحنه : یکی از کباب های استان کرمانشاه که مانند کوبیده است و گوشت استفاده شده در آن گوشت گوسفندی و گوساله می باشد که بیشتر از گوشت گوسفند می باشد

🍖 کباب کوبیده مخصوص کرمانشاه : که تهیه شده از گوشت گوساله و گوسفندی می باشد

🍖 جوجه ران بیستون : که در وزن 400گرم گوشت لذیذ ران مرغ که با استفاده از ادویه جات مخصوص طعم دار شده و مزه ای که هیچ وقت فراموش نخواهد شد

🍖 جوجه با استخوان شهر هرسین :که یکی از خوش مزه ترین جوجه با استخوان های که تا حالا میل کردید با ادویه مخصوص و طعمی منحصر بفرد

🍖 جوجه سینه شاه آباد :جوجه بدون استخوان سینه با ادویه مخصوص و طعمی دلپذیر و فراموش نشدنی

🍖 معروفترین انواع کباب‌ ها را می ‌توان کباب چنجه، کباب ترش، کباب کوبیده، کباب برگ، کباب سلطانی، کباب دوش، جوجه کباب، کباب شیشلیک، کباب بختیاری و… نامید.

سرای کباب کرمانشاه، کبابی می‌خورید که مانندش را پیدا نمی‌کنید. 

🍖 دنده کباب کرمانشاهی  سرای کباب کرمانشاه یکی از بهترین‌های تمام تهران است. مزه‌ای که ممکن نیست از یادتان برود و دوباره و دوباره شما را به این کباب فروشی می‌کشاند.

🍖 دنده کباب کرمانشاهی از غذاهای سنتی و اصیل کرمانشاهی است که با دنده گوسفندی درست می شود.

🍖 کنار کوبیده های معرکه و لذیذ و شیشلیک هایی ترد و بینظیر و جوجه هایی خوشمزه که با بهترین و با کیفیت ترین گوشت های کشتار روز طبخ میشوند، روز خوبی را برای شما خواهد ساخت.

🍖 کباب در ایران

✅ از معروفترین انواع کباب‌های ایران می‌توان به کباب گلپایگان ،دنده کباب کرمانشاهی، کباب بناب، کباب چنجه، کباب ترش، کباب کوبیده، کباب برگ، کباب سلطانی، کباب دوش، جوجه کباب، جوجه کباب دورنگ، کباب چوبی، کباب ترخونی، کباب حسینی، جوجه کباب بوقلمون، کباب شیشلیک، کباب بختیاری و… را نام برد.

✅ کباب چنجه از گوشت‌های تکه شده متوسط استفاده می‌شود.

✅ کباب ترش که کباب مخصوص استان گیلان است از گوشت گوساله تازه و مواد ترش‌کننده استفاده می‌شود، این مواد از رب انار ترش یا رب نارنج و مغز گردو ساییده تهیه می‌شود.

✅ دنده کباب کبابی کرمانشاهی است و معمولاً از گوشت چرخ شده دنده گوسفند تهیه می‌شود.

✅ کباب کوبیده از مواد گوشت چربی‌دار چرخ کرده و پیاز تهیه می‌شود. گلپایگان پایتخت کباب ایران است.[نیازمند منبع] کباب گلپایگان کبابی خاص است که بسیار طرفدار دارد. در اغلب شهرهای ایران کبابی‌های گلپایگان شعبه دارند.

✅ کباب برگ و سلطانی به دلیل برش‌های گوشت که پهن و بزرگ می‌باشند به این نام معروفند.

✅ کباب دوش از پشت گردن و دوش گاو تولید می‌شود و به دلیل دارا بودن رگه‌ها چربی لذیذی که در آن موجود است لذت کباب را دوچندان می‌کند. اندازه‌های آن هم مانند چنجه دارای برش‌های متوسط است. این نوع کباب هم از سری کباب‌هایی است که در استان گیلان و شهرستان رشت بسیار تولید و مصرف می‌شود و به عنوان یکی از غذاهای کبابی شهر رشت معروف است.

✅ جوجه کباب با دو نوع با استخوان و بدون استخوان تولید می‌شود که از گوشت مرغ یا جوجه استفاده می‌شود.

✅ جوجه ترش شبیه جوجه کباب است، با رب انار، مغز گردو و سبزیجات خاص سرو می‌شود.

✅ شیشلیک در گروه پرطرفدارترین کباب‌ها قرار دارد، و از جمله کباب‌های مخصوص استان خراسان می‌باشد که برای تهیهٔ آن از دنده گوسفند، گوساله یا گاو جوان استفاده می‌شود که باید با استخوان به سیخ کشیده شود.

✅ کباب بختیاری کبابی است که در سیخ آن یک در میان از تکه‌های گوشت و تکه‌های برش خورده مرغ استفاده می‌شود.

 

مدیریت : نسترن نازاری قشلاقی

 

 

کباب , دنده کباب , کباب چنجه ,کباب ترش , کباب کوبیده, کباب برگ, کباب سلطانی, کباب دوش, جوجه کباب, کباب شیشلیک ,  کباب بختیاری,