Address & Contact

Our Address

کرمان،بم

Telephone

نخلستان خرما تامارا در بم کرمان

خرمای تامارا

سردخانه صنایع بسته بندی خرما تامارا
💫تامارا، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع خرما و مشتقات خرما آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای جلب رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.خرمای تامارا

خرمای تامارا

جواد عباسی
09132465658
✳️انواع خرما 

🔻پیارُم نام یکی از رقم‌های تولیدی خرماست. پیارم بازارپسندی بالایی دارد و این محصول تاکنون به‌خوبی توانسته توجه بازارهای جهانی را به خود جلب نماید. پوست نازک این خرما به رنگ قهوه‌ای تیره و گوشت و پوست آن کاملاً به یکدیگر چسبیده‌اند و قند موجود در آن از نوع فروکتوز است.

🔻خرما کلوته یا خرما کلیته، جزء خرماهای مرطوب یا نیمه مرطوب ایران محسوب میشود و شیره نسبتا متوسطی دارد. خرما کلیته گوشتی نرم دارد و به راحتی در دهان جویده میشود. این میوه در ابتدا به رنگ قرمز می‌باشد و از لحاظ شکل شباهت زیادی به خرمای مضافتی دارد. همچنین دارای کیفیتی مناسب، و از ارقام مهم تجاری، مخصوصا صادرات خرمای کلوته در ایران میباشد.

خرمای تامارا

🔻خرمای زاهدی یکی از انواع خرما در ایران است. این خرما در مناطقی از کشور به نام قصب شناخته می‌شود. شکل این میوه، بیضی کشیده و انتهای آن کاملاً باریک و نوک تیز است. میوه در مرحله خارَک زردرنگ، در مرحله رطب قهوه‌ای روشن و در مرحله خرما قهوه‌ای متمایل به قرمز تا زرد کمرنگ می‌شود.

🔻از انواع بسیار مرغوب است و برای نگهداری در انبار و حمل‌ونقل آسان مطلوب است و از ارقام صادراتی بشمار می‌رود. این خرما جز خرماهای خشک طبقه‌بندی می‌شود و نوعی دیررس بوده و مقدار ریزش آن زیاد می‌باشد.

خرمای تامارا

🔻این رقم خرما در، شهرستان قیر و کارزین، فراشبند، جهرم،شهرستان دشتستان، کازرون، فیروزآباد، بوشهر، لار، اهواز، خرمشهر و نیز عراق و آمریکا کاشته می‌شود، یکی از بهترین کیفیت تولید در شهرستان دشتستان که بهترین نوع دشتستان در منطقه ای بنام فاریاب و طلحه است .

✳️سردخانه چیست؟ 

🔸🔹سردخانه محلی است که در آن سرما تولید شده و از این سرمای تولیدی برای نگهداری برخی مواد فسادپذیر استفاده می‌شود. این مواد اغلب شامل مواد غذایی، محصولات کشاورزی و پروتئینی و محصولات دارویی می‌شود. اگرچه در بسیاری از صنایع دیگر مانند صنایع شیمیایی و نظامی نیز ممکن است به اتاقک‌های سرماساز نیاز پیدا شود.

خرمای تامارا

🔸🔹سردخانه‌های صنعتی گاه به صورت قابل حمل طراحی می‌شوند. به شکلی تأسیسات لازم برای راه اندازی سردخانه در یک واحد کانتینر نصب شده و در مواقع لزوم قابل جابه‌جایی است. گاهی نیز سردخانه‌ها به صورت ثابت طراحی می‌شوند. به شکلی که انبار یا ساختمانی برای طراحی سردخانه ساخته شده، سپس تجهیزات لازم برای راه اندازی آن در اتاقکی جدا نصب می‌شود؛ که این تجهیزات در کنار هم وظیفۀ کاهش دما را در انبار یا ساختمان احداث شده برعهده خواهند داشت.

🔸🔹مهم‌ترین کاربرد سردخانه‌های صنعتی همان انبار کالاها و محصولاتی است که در مجاورت با گرما دچار آسیب‌های فیزیکی و شیمیایی شده و تازگی و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند. این محصولات می‌توانند شامل محصولات پروتئینی مانند انواع گوشت حیوانات، محصولات غذایی، صنایع دارویی، محصولات کشاورزی و … باشد.

🔸🔹طبیعی است اگر یک سردخانه صنعتی نتواند محصولات مورد نظر را تحت شرایط طراحی شده طی مدت زمانی خاص و با کیفیتی خاص نگه‌ دارد، به این معناست که سردخانۀ فوق تحت شرایط استاندارد طراحی نشده است و کارایی لازم را ندارد. به همین خاطر کار طراحی و ساخت سردخانه‌های صنعتی به دانش بالا، تجهیزات با کیفیت و نظارت کامل نیاز دارد.

به مدیریت:گلپایگانی

سردخانه صنایع بسته بندی خرما تامارا

 

سردخانه و صنایع بسته بندی خرمای تامارا در بم کرمان , صنایع بسته بندی خرمای تامارا , سردخانه خرما در بم , صنایع بسته بندی خرما در بم , هزینه بسته بندی خرما , نخلستان خرما تامارا در بم , صنایع بسته بندی خرما گلپایگانی ,