سرکه یاقوت سبز قزوین 

سرکه یاقوت سبز قزوین

 فروش سرکه تقطیری یاقوت سبز قزوین 

 فروش سرکه بسته بندی
 فروش سرکه فله
✨ با کیفیت عالی و قیمت مناسب✨
 سرکه انگور طبیعی، چه خاصیت هایی دارد؟

سرکه انگور طبیعی بر اثر تخمیر الکل انگور به وسیله یک نوع قارچ به نام میکودرمااستى به وجود مى ‏آید و ترکیب شده است از اسید استیک و نیز داراى مقدارى اسید مالیک، اسید ستیریک، اسید سوکسینیک و اسید تارتریک که مجموعا در حدود ۲ تا ۳ گرم در لیتر است، هم‏چنین بى‏ تارترات دوپتاس و مقدارى مواد رنگى است.

 سرکه تقطیری :

سرکه تقطیری که اغلب در صنایع غذایی مورد استفاده قرار میگرد ،حاصل تخمیر استیکی الکل اتیلیک تقطیر شده می باشد،به طوری که الکل اتیلیک تقطیر شده طی تخمیر استیکی به سرکه تبدیل میگردد.این سرکه در دو نوع سرکه تقطیری بدون کارامل و سرکه تقطیری کارامل دار تولید شده و به بازار عرضه میگردد.سرکه از دیرباز در کشورهای مختلف جهان به عنوان چاشنی طعم دهنده در بسیاری از مواد غذایی استفاده شده که موجب ترشح بیشتر شیره گوارشی و هضم بهتر غذا میشود .استفاده از سرکه در کنار وعده های غذایی باعث کمک به تجزیه چربی ها و دفع سموم میگردد.عامل اسیدی عمده در سرکه اسید استیک می باشد که دارای خاصیت شدید اسیدی است و علاوه بر استفاده خوراکی (به عنوان چاشنی ،طعم دهنده و نگهدارنده ) جهت اهداف پزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.خاصیت مهارکنندگی سرکه به غلظت اسید استیک موجود در آن بستگی دارد.به طوری که اسید استیک میتواند از رشد بسیاری از کپک ها ،مخمر ها و باکتری ها جلوگیری نموده و موجب افزایش جذب مواد معدنی موجود در مواد غذایی گردد. سرکه به دلیل خاصیت طعم دهندگی و نگهدارندگی از کاربرد بالایی در صنایع غذایی در تهیه انواع فرمولاسیون های غذایی نظیر انواع ترشیجات ،شوریجات،سس مایونز،کچاپ و …… برخوردار است .

 ارزش تغذیه ای سرکه تقطیری :

استفاده از سرکه در کنار وعده‌های غذایی باعث کمک به تجزیه چربی‌ها و دفع سموم می گردد. هر یک قاشق غذاخوری سرکه معادل با 15 میلی لیتر است که دارای 0.6 کیلوکالری انرژی، 0.09 گرم قند، 0.001 گرم نمک و بدون چربی و اسیدچرب ترانس می باشد.

 نحوه مصرف سرکه تقطیری:

سرکه تقطیری یاقوت سبز قزوین در دو نوع سرکه تقطیری کارامل دار و سرکه تقطیری بدون کارامل (سرکه سفید) به بازار عرضه می گردد که دارای حداقل اسیدیته 5 درصد بوده و دارای خواص آنتی میکروبیال می باشد. این سرکه یک چاشنی مفید و بی‌ضرر برای سالاد شماست. با سرکه سفید می‌توانید انواع ترشی‌ها را درست کنید، آن را در سالاد بریزید و یا در شربت‌ها از آن بهره ببرید. سرکه سفید علاوه بر مصرف خوراکی، تمیز کردن و برق انداختن وسایل خاص را آسان‌تر می‌کند. همچنین سرکه سفید برای مواردی مربوط به پوست و مو هم توصیه شده است. سرکه به دلیل خاصیت طعم دهندگی و نگهدارندگی، از کاربرد بالایی در صنایع غذایی در تهیه انواع فرمولاسیون های غذایی نظیر انواع ترشی و شور، سس مایونز، کچاپ و … برخوردار است.

مدیریت : تجاری
09122684762
09389715330

 گواهی نامه ثبت  علامت ( یاقوت)

 

سرکه , سرکه فله  , سرکه قزوین , سرکه مرغوب قزوین , سرکه فله قزوین , فروش سرکه قزوین , سرکه قزوین , فروش سرکه بسته بندی , فروش سرکه فله , سرکه تقطیری ,