سری تراش و تولید کننده انواع قطعات برنجی آهن و الومینیوم

◾️برنج، بیشتری میزان کاربرد را در ساخت وسایل تزئینی و مکانیکی دارد. این محصول ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که یکی از آنها مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی است. استفاده های متداول از ورق برنج شامل مواردی است که نیاز به اصطکاک اندکی دارند. این موارد می تواند شامل اتصالات، ابزارها، قطعات لوازم خانگی و اجزای مهم آن باشد.

✳️ کاربردهای تزئیناتی

◾️موارد استفاده معمولی از ورق برنج بیشتر از خواص ضد میکروبی آن می باشد؛ دلیل آن هم ارزش زیبایی این ورق است که آن را به یک گزینه محبوب برای کارهای تزئینی تبدیل کرده است. رنگ ورق برنج از زرد کم رنگ و نقره ای تا رنگ های نزدیک به قرمز است. اتصالات ماشین لباسشویی و لامپ های منزل معمولا از برنج است. زیرا هم از لحاظ ظاهر جذابیت خاصی دارد و از نظر میکروب و باکتری مقاوم است.

✳️ تفاوت بین آهن و آلومینیوم

◾️آهن و آلومینیوم فلزات مختلفی هستند که خواص متفاوتی از خود نشان می دهند.هر دو فلزات آهن و آلومینیوم با جرم مولکولی ، وزن اتمی و اعداد اتمی متفاوت ارائه می شوند.آنها همچنین در خواص شیمیایی و فیزیکی تفاوت هایی دارند.

یکی از اولین تفاوت هایی که می توان بین این دو فلز پیدا کرد این است که آهن از آلومینیوم سنگین تر است و شاید همه شما از این موضوع مطلع باشید.آلومینیوم فقط دارای وزن مخصوص 2.7 گرم در سانتی متر مکعب است که بسیار کمتر از آهن است.این وزن کم ، آلومینیوم را به فلز بهتری برای استفاده در ماشین های مختلف تبدیل می کند.

✳️ دستگاه های سری تراش

◾️ماشين های سری تراش يکی از انواع ماشين های تراش فلزات بوده که برای توليد تعداد زيادی از قطعات که به طور يکسان مورد نياز است ، مورد استفاده قرار می گیرد.
شما میتوانید این دستگاه ها را به راحتی، چه از نظر فرم و چه از نظر اندازه دسته بندی کنید:
• دستگاه های سری تراش دستی
• دستگاه های سری تراش نیمه خودکار
• دستگاه های سری تراش خودکار
• دستگاه های سری تراش افقی
• دستگاه های سری تراش عمودی

◾️◾️ گروه بازرگانی الوند تولید کننده انواع قطعات برنجی آهن و آلومینیوم و… در تیراژ های بالا توسط دستگاه های سری تراش و با سرعت و کیفیت بالا آماده انجام انواع خدمات مربوط می باشد.

مدیریت : رضا نظر آهاری

09195156450

 

 

 

ساخت و فروش قطعات برنجی آهن ,  آلومینیوم و… سری تراش الوند در تهران ,