Address & Contact

Our Address

تهران،شهرک صنعتی خاوران

Telephone

سری تراشی و تراشکاری شیرزاد در تهران

💥تراش ابزاری برای تراشکاری است که در درجه اول برای شکل دادن به فلز یا چوب استفاده می شود. با چرخش قطعه کار در اطراف ابزار برشِ ثابت کار می کند.سری تراشی شیرزاد

💥استفاده اصلی تراش این است که قسمتهای ناخواسته مواد را از بین می برد. و یک قطعه کار با شکل زیبا را بوجود می آورد.انواع مختلفی از ماشین تراش وجود دارد که مخصوص مواد و تکنیک های مختلف هستند.

✳️دستگاه های سری تراش چیست؟

🔺ماشين های سری تراش يکی از انواع ماشين های تراش فلزات بوده که برای توليد تعداد زيادی از قطعات که به طور يکسان مورد نياز است ، مورد استفاده قرار می گیرد.

🔰شما میتوانید این دستگاه ها را به راحتی، چه از نظر فرم و چه از نظر اندازه دسته بندی کنید:

🔹🔸 دستگاه های سری تراش دستی
🔹🔸 دستگاه های سری تراش نیمه خودکار
🔹🔸 دستگاه های سری تراش خودکار
🔹🔸 دستگاه های سری تراش افقی
🔹🔸 دستگاه های سری تراش عمودی

✳️تراشکاری چیست؟

🔺 تراشکاری عبارت است از شکل‌دهی فلزات به روش براده ‌برداری با استفاده از ماشین های تراشکاری. فلز که عمدتاً به شکل استوانه‌ است و به اشکال دیگر فلز نیز قابل استفاده‌ می باشد.

🔺 با قدرت و سرعت معین به چرخش درآمده و با حرکت تیغچه ‌های تراشکاری بر روی آن،عمل براده ‌برداری با عمق و سرعت معین انجام می ‌شود تا قطعه جدید ساخته شود. محور حرکت قطعه می ‌تواند خط صاف یا در راستای مجموعه‌ ای از منحنی ‌ها و زوایا باشد. 

🔺 تراشكاری یكی از قدیمی ترین روشهای فرم دادن قطعات است که به دليل داشتن قابلیت های بالا امروز نيز به عنوان یكی از پر کاربرد ترین روشهای توليد مورد استفاده قرار میگیرد.

🔺 شغل تراشکاری هنر شکل دهی به فلزات است که با استفاده از قطعات و دستگاه های دستی و رایانه ای انجام می شود و نتیجه آن ساخت قطعات جدید و یا تعمیر قطعات مستعمل مرتبط با دستگاهها و ماشین آلات صنعتی می باشد. 

به مدیریت:آقای شیرزاد

سری تراشی و تراشکاری قطعات برنجی شیرزاد در شهرک صنعتی خاوران تهران , سری تراشی در شهرک صنعتی خاوران تهران , تراشکاری در شهرک صنعتی خاوران تهران , تراشکاری قطعات برنجی در شهرک صنعتی خاوران تهران , تراشکاری شیرزاد , سری تراشی شیرزاد , بهترین تراشکاری در تهران , بهترین سری تراشی در تهران , هزینه سری تراشی در تهران , هزینه تراشکاری در تهران ,