سفارش و آموزش کیک عقد عروسی و تولد و مجسمه سازی کیک قصرطلا

🎂🍰آموزش وسفارش کیک درمنزل با مدرک بین المللی و گواهی از کشور اسپانیا🎂🍰

🎂🍰یکی از خوراکی‌های خوشمزه و خوش طعم که در اکثر جشن‌ها و مهمانی‌ها همراه ما در مجلس خودنمایی می‌کند، کیک است. استفاده از این خوراکی‌های شیرین و زیبا در جشن‌ها موجب شده است تا تنوع فوق‌العاده‌ای در صنعت کیک پزی و تزیین آن ایجاد شود. استفاده از کیک در مراسم شادی بخشی از مراسم را تشکیل می دهد. معمولا برای جشن عقد یا عکاسی عقد، نیاز به سفارش کیک عقد دارید.

🎂🍰انتخاب نوع تزیین کیک عقد بستگی به دیزاین محل عکاسی یا استایل عروس و داماد دارد. انتخاب مدل کیک عقد دو طبقه یا چند طبقه بدون درنظر گرفتن هارمونی آن با استایل عروس و داماد یا محل قرارگیری کیک، موجب می‌شود تا هزینه‌ای که بابت آن پرداخته‌اید بی ارزش و بی کاربرد باشد.

🎂🍰حتما در ذهن‌تان سوال‌هایی پیرامون کیک عقد ایجاد شده است و نمی‌دانید چطور بهترین مدل کیک عقد را انتخاب کنید. درواقع برای انتخاب کیک عقد باید به نکات مختلفی دقت کنید. توجه به رنگ‌ها، طرح‌ها و ایده‌آل‌های ذهنی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن بپردازیم.

🎂🍰حتما در زمان انتخاب کیک عقد، به رنگ اکسسوری‌های مورد استفاده، رنگ لباس عروس و کروات داماد و همچنین رنگ تزیینات محل قرارگیری کیک توجه کنید. مشاهده عکس کیک عقد ساده و شیک به شما اجازه می‌دهد تا با دید بهتری دست به انتخاب بزنید.

🎂🍰یکی از سوالات رایجی که توسط عروس و دامادها پرسیده می‌شود، تعداد طبقات کیک عقد است. معمولا در چنین مواقعی باید به انتظاراتتان را بررسی کنید. برای مثال، باید بدانید که عکس کیک عقد لاکچری بیشتر شما را جذب می‌کند تا انواع کیک فانتزی و رنگی مدنظرتان است.

🎂🍰آیا تعداد مهمانان‌تان زیاد است و نیاز به یک مدل کیک عقد دو طبقه دارید یا تنها برای عکاسی کیک یک طبقه و ساده برای‌تان کافی است معمولا با مشاهده انواع مختلف عکس کیک عقد محضری می‌توانید پاسخ این سوالات را کشف کنید. انتخاب جدیدترین مدل کیک عقد قلبی کاملا سلیقه‌ای است و باید بدانید که عکس‌های فانتزی برای‌تان جذابیتی دارد یا خیر.

🎂🍰معمولا کیک عقد یک طبقه مناسب جشن‌های خودمانی و یا عکاسی عقد است. معمولا انتخاب کیک بستگی به علایق و دیدگاه‌های شخصی عروس و داماد دارد. افراد مذهبی کیک عقد قران را انتخاب می‌کنند و افراد با گرایش‌های مختلف دیگر، کیک‌های ساده یا شلوغ و رنگی با تاپر عروس و داماد مدنظرشان است.

🎂🍰این روزها همه چیز به سمت و سوی سادگی رفته است. درواقع، هرچه ساده‌تر شکیل‌تر و زیباتر! این شعاری است که خوشبختانه این روزها بسیار رایج شده است. هرچند هنوز عده ای درگیر پیچیدگی‌ها و انتخاب‌های خاص برای کیک عقد هستند، اما اکثر عروس و دامادها کیک فوندانتی ساده با تزیین گل طبیعی یا تاپر کیک مناسب عقد را انتخاب می‌کنند.

🎂🍰تقریبا می‌توان گفت دوره انتخاب کیک های لوکس و خاص که برای تزیین آن ساعت‌ها وقت اختصاص داده شده است، گذشته! اما درصورتی که سلیقه شما و استانداردتان چنین کیک‌هایی را می‌پسندد، با کمک عکس‌هایی که در این مطلب قرارداده ایم مناسب‌ترین کیک عقد را انتخاب کنید.

🎂🍰معمولا اکثر ما بعد از مشاهده عکس‌های مختلف دید بهتری نسبت به انتخاب طرح کیک موردنظرمان پیدا می‌کنیم. انتخاب یک کیک عقد شیک و لوکس و مناسب، مهم‌ترین چیزی است که باید مدنظر قرار دهید. با نگاه کردن به عکس‌ها حتما میز اطراف و نحوه تزیین کیک را درنظر بگیرید.

🎂🍰برای زیباتر شدن کیک معمولا یک رنگ خاص را انتخاب می‌کنند و تمامی تزیینات حاشیه‌ای کیک و میز کیک را با توجه به آن رنگ انجام می‌دهد. بعضی عروس و دامادهای خوش سلیقه نیز، از همان رنگ در استایل خودشان استفاده می‌کنند تا عکس‌ عقد شیک و لوکسی را برای خودشان ثبت کنند. اگر طرفدار چنین استایل‌هایی هستید، حتما به این نکات توجه کنید تا عکس‌های ویژه و جذابی ثبت کنید

مدیریت:خانم بیگی

 

 

 

 

کیک عقد خاص‬‎ , کیک عقد ساده و شیک , کیک عقد محضری , کیک عقد جدید , کیک عقد دو طبقه , کیک عقد یک طبقه , عکس کیک عقد شیک , کیک عقد مستطیلی ,