تولید و فروش انواع سنگهای سه بعدی کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک نماینده رسمی دکوراچی در مازندران

سنگهای سه بعدی کلاسیک

✳️ سنگ سه بعدی دارای جنس سنگ معمولی است تنها تفاوت آن این است که بر روی این نوع سنگ کار شده است و سطوح برجسته نقش بسته است . از این سنگ ها هم برای نما و هم برای تزئین داخل ساختمان استفاده می شود. این روش یکی از به روزترین روش های طراحی به حساب می آید .

✳️ جنس این سنگ از انواع مختلف سنگ به دست می آید. در بازار از سنگ های تراورتن , گرافیت و انواع مشابه بیشتر استفاده می شود. بر روی این نوع سنگ ها می توان برش های طبیعی زیبایی ایجاد کرد. علاوه بر سنگ های طبیعی از سنگ های مصنوعی نیز استفاده می شود , استفاده از سنگ های مصنوعی علاوه بر زیبایی دارای تنوع رنگی بسیار زیادی نیز می باشد.

سنگهای سه بعدی کلاسیک

✳️ مزایای سنگ سه بعدی

سنگ سه بعدی به جزء زیبایی دارای مزایای دیگری نیز می باشد . سنگ سه بعدی که از مصالح مصنوعی ساخته شده اند بسیار کم وزن هستند و همین امر باعث شده تا به راحتی نصب شوند و در هر ارتفاعی می توان از آن استفاده کرد. این نوع سنگ دارای چسب های مخصوصی می باشد که باعث شده به سرعت بچسبد و نیاز به زیر سازی اولیه ندارد . این نوع سنگ دارای طرح و مدل های بسیاری است که موجب شده تا تمام سلایق را پوشش دهد.

✳️ نکات مهم این محصول

این مدل از سنگ به شما این امکان را می دهد تا مکان های لازم برای لامپ های روشنایی را قبل از نصب روی آن تعبیه کنید. این کار باعث می شود تا خرابی کمتری داشته باشد . یکی از نکات مهم دیگر این است که محدودیت در استفاده از این نوع سنگ وجود ندارد و شما می توانید در هر جایی که لازم داشته باشید با توجه به نوع خاص محصول از آن استفاده کنید.

مدیریت : هدایت جو

تماس:
09125727949
01154629898
01154623773

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

⚜️ سنگ مصنوعی⚜️

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

⚜️ سقف کشسان⚜️

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

⚜️ سنگ های مصنوعی⚜️

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

⚜️ آینه دکوراتیو⚜️

سنگ آنتیک سه بعدی , سنگ سه بعدی , ساخت سنگ سه بعدی ,  سنگ مصنوعی , سنگهای سه بعدی کلاسیک ,