فروشگاه سنگ پارسیان

💫تولید و فروش سنگ مزار،کتیبه و قاب کاشی در رنگ های متنوع 

🔰سنگ‌‌‌های قبر همانند خیلی از شاخه‌‌‌های دیگر زندگی رنگ و نوعی تازه به خود گرفته و بازماندگان شخص متوفی جهت یادبود و گرامی‌داشت و احترام به شخص فوت شده سعی می‌کنند با انتخاب سنگهای متفاوت با نقش و نگارهای مختلف یاد او را زنده نگه دارند.

✳️سنگ قبر باید بادوام و مستحکم باشد 

🔺از آنجایی که قیمت یک سنگ قبر معمولا هزینه بالایی را خواهد داشت پس مهمترین دلیلی که برای انتخاب یک سنگ قبر حائز اهمیت است مقاوم بودن آن سنگ در برابر فرسایش است.

🔺زیرا یک سنگ قبر معمولا در هوای آزاد و سالیان سال بایستی روی مزار قرار بگیرد. این فرسایش می‌تواند به طرق مختلف ایجاد شود.

🔺شرایط آب و هوایی منطقه، تابش نور آفتاب، بارش باران و ضربه خوردن روی سنگ از مهمترین دلایل فرسوده شدن یک سنگ قبر است.

🔺به همین سبب معمولا سنگ‌‌‌های قبر از جنس گرانیت، دیوریت، گابرو، مرمر، کوارتزیت، تراورتن ساخته میشوند.

✳️سنگ قبر باید زیبا و براق باشد 

🔸🔹انتخاب سنگ قبر زیبا و معمولا براق و بلند موجب تسلی خاطر وابستگان شخص متوفی وهمچنین نشانه احترام به وی است.

🔸🔹یکی دیگر از عواملی که در انتخاب سنگ قبر بعد از استحکام آن مورد اهمیت است، زیبایی آن سنگ است که البته با حکاکی نقش و نگارها و همچنین درج چهره شخص متوفی به روی سنگ سعی بر آن می‌شود تا این زیبایی را دو چندان کنند.

🔸🔹متداول ترین رنگ هایی که در انتخاب یک سنگ مورد استفاده قرار میگیرد سیاه و سفید هستند که هر کدام نشانه حرمت و پاکی شخص فوت شده را یادآور میشوند.

✳️نوشته‌‌‌های روی سنگ قبر باید چشم نواز باشد 

💥اهمیت دیگری که یک سنگ قبر را در انتخاب متمایز می‌کند نوشته هایی است که روی آن درج می‌شود.

💥علاوه بر مشخصات فردی شخص فوت شده مانند نام و نام خانوادگی و نام پدر، سال فوت و تولد و نشانی مزار در قطعه قبرستان موارد دیگری مانند یادواره ها، اشعار معروف و غیرمعروف، آیه‌‌‌های قرآن، دعا و حتی سخنانی از خود شخص متوفی به روی سنگ با خطی موزون و دلنواز حکاکی می‌کنند تا زیبایی سنگ قبر را چند برابر کنند.

💥این نوشته‌ها بنا به رنگ و جنس سنگ معمولا با رنگ‌‌‌های سفید، سیاه و طلایی روی سنگ درج میشوند.در بسیاری از سنگ‌ها این نوشته‌ها به صورت فرورفته حک میشوند ولی در برخی دیگر نوشته‌ها را برجسته درج می‌کنند.

✳️سنگ های ساختمانی  

🌀سنگ های ساختمانی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند که در بین آن ها سنگ اصفهان در سه قالب کلی سنگ تراورتن ، سنگ مرمریت و سنگ گرانیت به فروش می رسد. گروه کالاساخت مجموعه ای بزرگ از مصالح ساختمانی است که انواع مختلف از این سنگ ها را با فراوری های متنوع برای شما همراهان عزیز گرد هم آورده است.

🌀در میان انواع سنگ ها، امروزه خرید سنگ تراورتن به یکی از کارهای اصلی افرادی که در حوزه ساختمان سازی فعال هستند بدل گشته است و به دلیل قیمت سنگ مناسب و طرح های بسیار مختلفی که دارند همواره یکی از گزینه های اولیه برای نمای داخلی و خارجی ساختمان می باشند.

✳️سنگ تراورتن 

✨سنگ تراورتن از دسته سنگ‌‌‌های آهکی و متخلخلی است که از رسوبات چشمه‌های آب گرم به جا مانده است و حفره‌های روی آن‌ نیز ناشی از گازهای محبوس در همین آب‌های گرم هستند. بافت متخلخل این سنگ باعث ایجاد خاصیت عایق صوتی و حرارتی و علاوه بر آن چسبندگی بالا می‌شود که این چسبندگی خود به دلیل نفوذ دوغاب سیمان در این فضاهای متخلخل می‌باشد.

✨سنگ تراورتن دارای رنگ‌‌‌های متنوعی است و این تنوع رنگ در انواع آن به دلیل اختلاف ترکیبات موجود هنگام رسوب گذاری در عناصرش می‌باشد. علت محبوبیت سنگ تراورتن در چند سال اخیر وجود ویژگی‌‌‌های مثبت فراوان و تنوع بسیار زیاد در آن است. این تنوع در سنگ‌‌‌های تراورتن سبب تنوع در قیمت نیز می‌گردد که سبب می‌شود تا افراد با بودجه‌‌‌های متفاوت بتوانند از انواع این سنگ‌ها بهره گیری نمایند.

✳️کاربرد سنگ مرمریت چیست؟

💠سنگ مرمریت به دلیل زیبایی، استحکام و مقاومت در برابر آتش و فرسایش، سنگی با ارزش به شمار می‌رود و برای نمای داخلی ساختمان، کف پارکینگ و سنگ فرش کردن واحد‌‌‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

✳️ویژگی‌‌‌های سنگ مرمریت چیست؟

🔻ساب پذیری سنگ بسیار بالاست و سطحی براق و صیقلی دارد.

🔻نظافت آن بسیار آسان است و نگهداری آن منوط به نحوه استفاده از آن خواهد بود. در مواردی که سطح کدر میشود با دستگاه ساب زن میتوان سطح آن را مثل روز اول براق و بدون خط و خش کرد.

🔻این سنگ به دلیل سطح یکدست و رنگ شیکی که دارد، باعث زیبایی فضا خواهد شد.

🔻مقاومت فشاری نسبتا خوبی دارد و به راحتی نمیشکند.

به مدیریت:خانم مردانی
09132145610
09357796306

 

نمونه سوره قدر جهت لیزر روی کتیبه

 

اجرای ابزار گل بر روی سنگ

 

فروش سنگ نی ریز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید و فروش انواع سنگ ساختمانی و مزار پارسیان در اصفهان , فروش انواع سنگ ساختمانی در اصفهان , تولید انواع سنگ ساختمانی در اصفهان ,  تولید سنگ مزار در اصفهان , فروش سنگ مزار در اصفهان , قیمت سنگ ساختمانی در اصفهان , قیمت سنگ مزار در اصفهان , فروشگاه سنگ پارسیان در اصفهان , فروشگاه سنگ مزار در اصفهان , فروشگاه سنگ ساختمانی در اصفهان , بهترین فروشگاه سنگ در اصفهان ,