Address & Contact

Our Address

اصفهان،شهرک صنعتی محمودآباد،خیابان ۲۰ شرقی

Telephone

تولید و فروش انواع سنگ های تراورتن صنایع سنگ جهان نما

✳️سنگ تراورتن 

💫سنگ تراورتن از دسته سنگ‌‌‌های آهکی و متخلخلی است که از رسوبات چشمه‌های آب گرم به جا مانده است و حفره‌های روی آن‌ نیز ناشی از گازهای محبوس در همین آب‌های گرم هستند. بافت متخلخل این سنگ باعث ایجاد خاصیت عایق صوتی و حرارتی و علاوه بر آن چسبندگی بالا می‌شود که این چسبندگی خود به دلیل نفوذ دوغاب سیمان در این فضاهای متخلخل می‌باشد.

💫سنگ تراورتن دارای رنگ‌‌‌های متنوعی است و این تنوع رنگ در انواع آن به دلیل اختلاف ترکیبات موجود هنگام رسوب گذاری در عناصرش می‌باشد. علت محبوبیت سنگ تراورتن در چند سال اخیر وجود ویژگی‌‌‌های مثبت فراوان و تنوع بسیار زیاد در آن است. این تنوع در سنگ‌‌‌های تراورتن سبب تنوع در قیمت نیز می‌گردد که سبب می‌شود تا افراد با بودجه‌‌‌های متفاوت بتوانند از انواع این سنگ‌ها بهره گیری نمایند.

✳️انواع سنگ تراورتن 

🔰همانطور که چندین مرتبه در بالا اشاره نمودیم سنگ تراورتن دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد و کشور ایران از لحاظ تنوع این سنگ در جهان حرف اول را می‌زند. برخی انواع بسیار محبوب از سنگ‌‌‌های تراورتن را که در مجموعه کالاساخت نیز موجود می‌باشند، در زیر برای شما معرفی نموده ایم:

🔹🔸سنگ تراورتن عباس آباد 
🔹🔸سنگ تراورتن حاجی آباد   
🔹🔸سنگ تراورتن دره بخاری    
🔹🔸سنگ تراورتن طرق   
🔹🔸سنگ تراورتن تکاب 
🔹🔸سنگ تراورتن ابیانه   
🔹🔸سنگ تراورتن آذر شهر 
🔹🔸سنگ تراورتن آتشکوه   

✳️کاربرد سنگ های تراورتن 
💎سنگ نما 

⚡️تراورتن یکی از سنگ‌های بسیار پرکاربرد برای سنگ نما ساختمان است. زیبایی، طول عمر بالا و مقاومت این سنگ در برابر تغییرات دمایی هوا این سنگ را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای سنگ نما تبدیل کرده است.

💎کفپوش و دیوارپوش 

⚡️سنگ اسلب تراورتن انتخاب بسیار مناسبی برای ساخت کف و دیوارهای یک ساختمان هستند. از سنگ تراورتن در آشپزخانه‌ها، راهروها و سرویس‌های بهداشتی می‌توان بهره گرفت و از آن با توجه به نوع دکوراسیون و فضای مورد نظر استفاده کرد.

⚡️در صورتی‌که سنگ تراورتن به خوبی آب‌بندی شود، در مکان‌هایی مانند آشپزخانه که پرتردد و اصطحلاک‌پذیر است، مقاومت بسیار زیادی دارد. همچنین، استفاده از سنگ تراورتن برای دیوارپوش، گزینه‌ عالی و محبوبی برای لابی هتل‌ها یا مراکز همایش هستند.

💎کفپوش استخر 

⚡️برای کفپوش استخرهای خانگی، سنگ فرش تراورتن یک انتخاب بسیار عالی است، زیرا لغزندگی ایجاد نمی‌کند. همچنین به دلیل عدم جذب گرما، سطح زمین در روزهای گرم، خنک می‌ماند. بنابراین، راه رفتن با پای برهنه روی سطح سنگ فرش تروارتن دشوار نیست.

💎حیاط و پاسیو 

⚡️سنگ فرش حیاط و پاسیو با سنگ تراورتن، فضای خیره‌کننده و چشم‌نوازی را در نظر افراد و ساکنان ساختمان ایجاد می‌کند. برای ساختن سنگ فرش حیاط با سنگ تراورتن، می‌توان از الگوها و مدل‌های بسیار زیادی استفاده کرد.

💎مسیرهای رانندگی 

⚡️در جاده‌های ساخته شده با آسفالت و بتن، هیج چیز هیجان‌انگیزی وجود ندارد و تقریباً فضا، یکنواخت و کسل‌کننده است. اما استفاده از سنگ فرش‌های تراورتنی، جذابیت و شگفتی خاصی برای مسیرهای رانندگی ایجاد می‌کند. سنگ تراورتن از مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی، خراشیدگی، حرارت و گرما برخوردار است.

💎راهروها و مسیرهای راهپیمایی 

⚡️برای جذاب‌تر کردن مسیرهای ورودی و منتهی به باغ، می‌توان از سنگ‌های تراورتن در ابعاد دلخواه استفاده کرد. به کار بردن سنگ طبیعی در مسیر راهپیمایی محوطه‌های باز، می‌تواند یادآور طبیعت بکر و زیبا باشد.

💎پله‌ها و راه‌پله‌ها 

⚡️کاشی و سنگ فرش‌های سنگ تراورتن در داخل یا خارج از ساختمان برای ساختن پله‌ها و راه‌پله‌ها، نمای بسیار زیبایی خلق می‌کند.

💎کابین حمام و دوش آب 

⚡️کاشی‌های تروارتن که به خوبی آب‌بندی شده‌اند، برای استفاده در کابین‌های حمام و دوش آب، بسیار مناسب هستند. زیرا، هم زیبایی طبیعی دارند و هم لکه‌های آب یا کف حاصل از صابون بر روی آن‌ها، قابل مشاهده نیست.

💎شومینه 

⚡️برای ساختن یک شومینه بسیار زیبا که نقطه کانونی و اصلی اتاق نشیمن محسوب می‌گردد، می‌توان از سنگ تراورتن استفاده کرد. سنگ تراورتن نسبت به سایر مصالح، گزینه‌ محبوب و پرطرفدار برای شومینه است.

✳️مزایای سنگ تراورتن 

🔺عایق در برابر صوت و سرما و گرما، به دلیل دارا بودن حفره‌های متعددی در درون خود 

🔺قابل برش زدن به در دو نوع موج دار و بی موجپ 

🔺سبب کاهش بار وارده به ساختمان به دلیل وزن کمتری نسبت به سایر سنگ‌های ساختمانی 

🔺قابل فرآوری رویه آن را با موادی همچون رزین، ماستیک، سیمان، بتونه 

🔺برش دهی راحت با استفاده از ابزارهای مخصوص در اندازه‌های مختلف 

🔺امکان استفاده به صورت براق، مات و چکش خورده 

🔺دارای تخلخل پایین، که در هنگام نفوذ آب به درون بافت این سنگ، مانع از شکستن این محصول می‌شود.

🔺قابل استفاده در نماهای بیرونی و داخلی ساختمان به دلیل زیبایی‌های خاص و منحصر به فرد 

به مدیریت: حسین میرزایی

 

 

 

 

تولید و فروش انواع سنگ های تراورتن صنایع سنگ جهان نما در اصفهان , صنایع سنگ جهان نما , تولید سنگ های تراورتن , فروش سنگ های تراورتن , قیمت سنگ تراورتن , انواع سنگ تراورتن , کاربرد سنگ تراورتن ,