Address & Contact

Our Address

کیلومتر 5 همدان ، روبه روی پادگان قهرمان

Telephone

تولید و فروش سنگ های مصنوعی و پلیمری و سنگ نما شهرسنگ گوهری

⚜️ تولید و فروش انواع بتن های خاص و نرده و دور باغچه ای تزئینی شهرسنگ گوهری در همدان⚜️

⚜️ تولید نرده بتنی دور باغچه ای ، جدول دور باغچه ، موزائیک پلیمری⚜️

⚜️ نرده بتنی چیست ؟

نرده بتنی نوعی قطعه بتنی است که امروزه به روش های مختلفی تولید می شود. از مهم ترین و بهترین نوع نرده های بتنی می توان به نرده بتنی پلیمری اشاره کرد که به دلیل استفاده از افزودنی های بتنی، این محبوبیت را به دست آورده است. نرده ها از زمان قدیم به روش های مختلفی تولید شدند، اما معمولا عمر کوتاهی داشتند که با اضافه کردن میلگرد به آن، مقداری به طول عمر آن ها اضافه گردید، اما باز هم آن رضایت بخشی کامل را در دل کسی ایجاد نکرد. با گذشت سال ها و انجام آزمایش های متعدد، با اضافه کردن افزودنی های بتنی تمامی این مشکلات رفع گردید و نرده های پلیمری که بسیار هم دوست داشتنی هستند روانه بازار شدند.

⚜️ افزودنی و فوق روان کننده های مورد استفاده در این قطعات

فوق روان کننده ها باعث کاهش جذب آب بتن در کنار تراکم مناسب و در آخر یک طرح اختلاط خوب در بتن می شوند. این افزودنی ها باعث کاهش جذب آب قطعه تا 50 درصد شده و در نتیجه مقاومت فشاری، کششی و دمایی آن را تا حد زیادی بالا برده و یک محصول با کیفیت تحویل می دهد. از مهمترین نکات استفاده از افزودنی های بتن، مقاومت بالا محصولات در برابر یخ بندان است.

⚜️ نرده پلیمری چیست؟

نرده بتنی پلیمری یکی از محصولات پراستفاده و محبوب آبین بتن می باشد که جهت حصارکشی باغچه، آلاچیق و انواع محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به روش سنگ مصنوعی (پلیمری) تولید می شود و همین امر باعث به وجود آمدن مزایا بسیاری برای این محصول بتنی شده است. از مهمترین مزایا، می توان به سطح براق و زیبا آن اشاره کرد که کاملا جذابیت و زیبایی آن را به شکل عجیبی بالا برده است. این محصولات فانتزی و جذاب به عنوان جدا کننده فضای سبز از مسیر آدم رو و ماشین استفاده می شود و از این رو به نرده های دورباغچه ای نیز معروف هستند.

⚜️ مزایای نرده پلیمری
  • مقاومت بسیار بالا در برابر سرما و گرما
  • قابلیت رنگپذیری توسط مصرف کننده در رنگ های دلبخواه
  • تنوع در طرح بندی
  • قابلیت تولید به 2 صورت مسلح و غیر مسلح 
  • وزن سبک جهت حمل نقل آسان

 

 

مدیریت : حمید گوهری

 

 

نرده دور باغچه پلیمری , قیمت نرده دور باغچه , موزاییک پلیمری , نما رومی , جدول , سنگ های مصنوعی و پلیمری ,