Address & Contact

Our Address

همدان، کبودرآهنگ

سوله سبک و سنگین آسمان سوله محمودی

🔰 نصب و اجرای انواع سوله سبک و سنگین دسته دوم 🔰

با سابقه ۲۰ سال ساخت نصب پوشش سوله سبک سنگین سازه فضایی

سوله سبک و سنگین آسمان سوله محمودی

✔️ سوله یکی از پر کاربردترین انواع ساختمان‌‌‌های پیش ساخته در جهان می‌باشد. سوله سازه ای فلزی با سقفی شیب دار است که طراحی و ساخت آن بر اساس یک سری محاسبات فنی خاص انجام می‌شود.

✔️ سوله کاربردهای فراوانی داشته و این سازه در کارخانجات، انبارها، تعمیرگاه ها، سالن‌‌‌های ورزشی و باشگاه ها، نمایشگاه ها، مرغداری‌ها و سازه هایی که در آن نیاز به دهانه بزرگ می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سازه در زمان طراحی با توجه به ابعاد، اندازه دهانه، ارتفاع و طول، اقلیم منطقه از نظر برف و باد اشکال گوناگونی را شامل می‌شود.

✔️ مهم ترین بخش در ساخت یک سوله در سفارش‌‌‌های مختلف تعیین ابعاد، نوع کاربری و پیش بینی موارد مختلف است. البته در کنار محاسبات دقیق رعایت کیفیت و اصول جوشکاری، استفاده از پیچ و مهره و اتصالات مناسب و استاندارد، رنگ آمیزی صحیح و زنگ زدایی از عوامل بسیار مهم می‌باشند و تاثیر مستقیمی‌در استحکام و کارآیی سازه خواهند داشت. لازم به ذکر است که تمامی‌قطعات و متریال ساخته شده توسط شرکت سوله اسماعیلی با توجه به دانش روز و تجربه چندین ساله و به صورت کاملا استاندارد تولید شده و در زمان لازم می‌تواند به روئیت کارفرما برسد. همچنین تولیدات و روند انجام پروژه‌‌‌های این شرکت به تایید ده‌ها شرکت مشاور و دستگاه نظارتی نیز رسیده است.

سوله سبک و سنگین مدرن

شماره تماس:
09184094061
09922899414

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

✳️ سوله، یک سازه‌ی فلزی پر کاربرد

♻️ سوله به عنوان پر کاربردترین سازه یا ساختمان فولادی در جهان شناخته می‌شود که بسته به موقعیت منطقه، شرایط آب و هوایی منطقه، میزان ارتفاع مورد نیز فعالیت شغلی، دهانه سالن و … طراحی و اجرا خواهند شد. به طور کلی ساخت سوله برای صنایع مختلفی اعم از ورزشگاه‌ها، انبارها، سالن‌های تولید کارخانجات، سالن‌های نگهداری دام و طیور و… کاربرد دارد.

♻️ نکته‌ی جالب در رابطه با طراحی سوله آن است که ساخت سوله به عنوان یک سازه فلزی بسیار مقرون به صرفه‌تر از ساخت یک سالن سنگی جدید خواهد شد. به همین دلیل طی سال‌های اخیر مورد توجه مدیران شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی قرار گرفت، اما مراحل ساخت سوله چگونه است؟

 

✳️ آشنایی با مراحل ساخت سوله

♻️ مهندسین برای ساخت سوله دو دسته یا بخش از کارها و مراحل را پیش رو دارند که شامل مراحل اداری ساخت سوله و مراحل اجرایی ساخت سوله می‌شود. هر یک از این مراحل ساخت سوله برای رسیدن به نتیجه مطلوب و مناسب حائز اهمیت است، بنابراین می‌بایست دقت کافی در انجام مراحل وجود داشته باشد. مراحل ساخت سوله از صفر تا صد عبارت است از:

✳️ دریافت مجوز ساخت سوله:

♻️ برای ساخت سوله می‌بایست ابتدا از سازمانهای ذیصلاح که معمولا سازمان شهرک ها، از زیر مجموعه‌‌‌های وزارت صنایع معادن مجوزهای لازم را اخذ نمود. اخذ مجوز ساخت سوله نیز دارای مراحل و مراتب خاصی است که می‌بایست به صورت کامل انجام شود.

✳️ خرید زمین برای ساخت سوله:

♻️ ساخت سوله برای هر نوع صنعتی می‌بایست روی زمینی انجام شود که از موقعیت مکانی، جغرافیایی و منطقه‌ای مناسب نوع کاربری سوله باشد. بنابراین در هنگام خرید زمین تمامی‌شرایط باید در نظر گرفته شود، تا زمین خریداری شده مورد تائید سازمان و شرکت سازنده نیز باشد. این دو مرحله در واقع همان مراحل اداری هستند که در بخش اول مراحل ساخت سوله قرار می‌گیرند.

مدیریت : محمودی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

 

 

مراحل ساخت سوله , نحوه ساخت سوله استاندارد , صفر تا صد ساخت سوله , اجرای سوله فلزی , نحوه ساخت سوله ارزان , ساختمان پیش ساخته , اسکلت فلزی , سوله دسته دوم ,