به کلبه ی مهر و محبت همراه با حمایت از تمامی حیوانات به خصوص سگ های با وفا و گربه های دوست داشتنی من خوش آمدید

 

 

سگ آپارتمانی و گارد و گربه اسکاتیش و بریتیش آرون کنل

⚡️ انواع نژاد های سگ آپارتمانی و سگ گارد همچنین گربه های اسکاتیش و بریتیش اصل⚡️
⭐️با مدیریت الهه پورنصرالله⭐️

شماره تماس :09361813039

 پیچ اینستاگرام:Aaron.kennel

 گربه اسکاتیش و بریتیش
 سگ آپارتمانی
 سگ گارد
از جمله نژادهای سگ آپارتمانی (سگ پاکوتاه و عروسکی)

سگ پودل سگ شیتزو سگ شی هوا هوا سگ یورک شایر سگ پامرانین خرسی

از جمله سگ گارد (محافظ و سگ خاص)

سگ ژرمن شیپرد سگ جاپانیز اکیتاسگ امریکن اکیتاسگ چاوچاو

 

 

 از جمله نژاد گربه اسکاتیش و بریتیش (فولد و آنفولد )

 گربه اسکاتیش بلوو گربه اسکاتیش تبی گربه اسکاتیش چینچیلا  گربه اسکاتیش شامپاینی گربه اسکاتیش کاراملی   گربه اسکاتیش سفید گربه بریتیش

 

 

 از گذشته انسان ها به نگه داری حیوانات اهلی مانند سگ، گربه، خرگوش، مرغ و خروس، پرنده و … علاقه داشته اند. امروزه یکی از پرطرف دارترین حیوانات خانگی گربه ها می باشند که افراد بسیاری به نگه داری و پرورش آن ها روی آورده اند. گربه ها یکی از بانمک ترین و دوست داشتنی ترین حیوانات خانگی می باشند که دارای نژادهای گوناگونی هستند. دوتا از گونه های معروف و پرطرفدار گربه های خانگی گربه ی اسکاتیش و گربه ی بریتیش می باشند که انتخاب اول اکثر گربه دوستان برای نگه داری در منزل می باشند.

 ویژگی های ظاهری گربه ی اسکاتیش

گربه ی اسکاتیش از نظر جثه متوسط است و در پوشش های بدنی متفاوت دیده می شود به طوری می توان گربه های اسکاتیش زیادی را در رنگ های مختلف مانند آبی، کرم، نارنجی، سیاه سفید راه راه یا خال خالی قهوه ای یا نقره ای و … ببینید. اگر موهای اسکاتیش بلند باشند در دسته ی اسکاتیش فولندها جای گذاری می شوند. سر گرد و بدن تپل و بانمک آن باعث افزایش جذابیت این گربه شده است. گوش های اسکاتیش حالت جالبی دارند و یکی از مشخصه های شناسایی آن ها محسوب می شود. گوش ها به سمت جلو خم شده اند و باعث شباهت اسکاتیش به جغد شده اند. دم این گربه در بخش انتهایی به جای گرد بودن مخلوطی شکل است و حالت انعطاف پذیری دارد.

 ویژگی های ظاهری گربه ی بریتیش

گربه ی بریتیش نژاد بریتانیا می باشد که به گربه ی مو کوتاه بریتانیایی نیز معروف است. وزن آن در جنس ماده 3.5 تا 6 کیلوگرم و در جنس نر 5/5 تا 9 کیلوگرم می باشد. به طور کلی این گربه می تواند در حدود 12 الی 17 سال عمر بکند. گربه ی بریتانیایی شباهت بسیاری به تدی خرس ها یا خرس های کوچک و عروسکی دارند . چشمان آن کاملا گرد و بزرگ اند. نوک دم بریتیش کت برخلاف اسکاتیش کت گرد است. پوشش بدن این گربه معمولا می تواند به یکی از رنگ های سیاه، سفید، خاکستری، یاسی و بنفش و یا آبی دیده شود.

مدیریت : خانم پور نصرالله

 برای بازدید به پیج اینستاگرام مراجعه فرمایید

 

 

پودل


شیتزو

 

 

 
?شی هوا هوا?

?یورک شایر?

 
?پامرانین خرسی?

 

 

?ژرمن شیپرد?

?جاپانیز?

 

?امریکن اکیتا?

 

?چاوچاو?

 

 

??????????????

?اسکاتیش بلوو?

 

?گربه اسکاتیش تبی?

 

 

?گربه چینچیلا?

 

?گربه اسکاتیش شامپاینی?

 

?گربه اسکاتیش کاراملی?

 

?گربه اسکاتیش سفید?

 

 

?گربه بریتیش?

 

سگ آپارتمانی , سگ آپارتمانی , باهوش ترین سگ خانگی , خرید سگ آپارتمانی , سگ گارد , سگ نگهبان , گربه خانگی , گربه اسکاتیش , گربه بریتیش , سگ آپارتمانی , سگ گارد  , گربه اسکاتیش و بریتیش ,