فروشگاه کودک طلایی تولیدی سیسمونی و عروسک و اکسسوری اتاق کودک 

👶🏻 فروشگاه سیسمونی کودک طلایی👶🏻

👶🏻 تولیدکننده عروسک های ژورنالی و خاص👶🏻

✨ با مجوز رسمی از سازمان صنعت، معدن و تجارت✨

سیسمونی و عروسک کودک طلایی

 

 

 

👶🏻 اتاق کودکان با وجود تجهیزات اساسی بدون وجود اکسسوری صمیمیت و گرمی لازم را ندارد. اکسسوری اتاق کودک با توجه به طراحی و رنگ هماهنگ آنها، هویت و جذابیت خاصی را به اتاق کودک می بخشد. انتخاب و طراحی اتاق کودک با توجه به سلیقه کودک روش خوبی برای ایجاد علاقه در او می باشد. در طراحی اتاق کودک معمولا از یک تم خاص پیروی می شود. هارمونی ست اتاق کودک باعث ایجاد آرامش و زیبایی چشم نواز می شود.

👶🏻 لوازم اتاق و خواب کودک از ملزومات اولیه! کودکان در سنین پایین اتاق‌ خواب خود را مکانی ایمن و دور از دسترس دیگران می‌پندارند. آنها در این فضا آزادانه به انجام کارهای خود در آن می‌پردازند و در همین حین درس‌های زیادی یاد می‌گیرند. به همین جهت مکان و فضایی که کودکان در آن زمانش را سپری می‌کنند باید امن و راحت باشد تا آنها با خیالی آسوده و با آرامش پیرامون خود را کشف و از نظر جسمی و ذهنی رشد کنند.

👶🏻 از همین رو به وسایلی نیاز دارند که به رشد ذهنی و جسمی آنها کمک بسیاری کند. مادران نیز می‌بایست پیش از تولد نوزاد با انواع لوازم اتاق و خواب کودک آشنا شوند و متناسب با توانایی مالی خود این تجهیزات را خریداری کنند.

👶🏻 اولین دغدغه پدرها و مادرها پس از شنیدن خبر بچه‌دار شدنشان، تهیه اکسسوری اتاق نوزاد است. شاید وقتی برای اولین بار واژه اکسسوری را می‌شونید برایتان ناآشنا باشد. اکسسوری یک کلمه انگلیسی (accessory) به معنای لوازم جانبی است که این روزها کاربرد زیادی در زبان فارسی دارد.

👶🏻 به تمام وسایلی که در اتاق خواب کودک قرار دارد و جزء وسایل بزرگسالان محسوب نمی‌شود، اکسسوری اتاق کودک می‌گویند.

مدیریت : صدیقه جواهری قاضیانی
09383773423

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

🐑عروسک لاما🐑

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

🦒 عروسک زرافه در سایزهای مختلف🦒

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

🐧 عروسک پنگوئن در سایزهای مختلف🐧

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

🐛عروسک کرم شبتاب🐛

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

🦒 سردیس زرافه🦒

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

 

 

عروسک و اکسسوری اتاق کودک ,  عروسک های ژورنالی و خاص , سیسمونی , عروسک , اکسسوری اتاق کودک ,