طراحی ساخت و تعمیر انواع سیلندر مارپیچ های دستگاه های تزریق پلاستیک گرانول سیلندر مارپیچ سازی پارس در تهران

⚡️طراحی، ساخت و تعمییر انواع سیلندر مارپیچ های دستگاه تزریق پلاستیک(pve_نایلون_نایلکس_غذایی_ذغالی و…… )
⚡️ساخت و تعمیر سیلندر مارپیچ های اکسترودر ، گرانول ، بایمتال  
🌟گروه سیلندر مارپیچ پارس در خدمت شماست تا بهترین خدمات
از جمله: ساخت و تعمیر انواع سیلندر مارپیچ های موجود(اکسترودر_گرانول_بادی_نایلن_نایلکس_pvc و….) را با بیشترین دقت و بهترین کیفیت در کمترین
زمان همراه چندین مرحله سخت کاری ارائه دهد تا شما مشتریان عزیز محصولات رده بالا و تزریق باکیفت تری داشته باشید🌟
شماره تماس:
09194340188
09198413400

✳️سیلندر و مارپیچ  

✨سیلندر و مارپیچ یا به اصطلاح عامیانه سیلندر ماردون قطعه ای فولادی با آبکاری های مخصوص و بصورت استوانه ای شکل می باشد که برای میکس و پخت مواد پلیمری از آن استفاده میشود.

✨سیلندر و ماریپیچ از دو یا چند قسمت تشکیل شده و نسبت به نوع استفاده و محصول تولیدی در انواع گوناگون ساخته می شود، طراحی های سیلندر و مارپیچ رابطه مستقیم با مواد پلیمری مورد استفاده دارد.

✨برای مثال سیلندر و مارپیچ خطوط تولید لوله پلی اتیلن با سیلندر و مارپیچ های خطوط تولید پی وی سی PVC متفاوت است و به طور کلی سیلندر و مارپیچ را میتوان به دسته های زیر تقسیم کرد :

🔺سیلندر و مارپیچ های خط های تولید لوله و مخازن پلی اتیلن 

🔺سیلندر و مارپیچ های خط های تولید لوله های پی وی سی ، چوب پلاست و پلی وود 

🔺سیلندر و مارپیچ های خط های تولید نایلون و نایلکس 

🔺سیلندر و مارپیچ های خط های تولید محصولات بادی 

🔺سیلندر و مارپیچ های خط های تولید گرانول و بازیافت 

🔺سیلندر ماردون های خط های تولید مستربچ و کامپاند 

🔺سیلندر ماردون های خط های تولید تزریق 

✳️تزریق پلاستیک چیست؟ 

💠دستگاه تزریق پلاستیک امروزه به طور گسترده و وسیعی در ساخت و شکل دهی قطعات مختلف از ساخت اسباب بازی تا قسمت های پلاستیکی بدنه خودرو، بطری های آب و انواع موبایل کاربرد دارد.

💠در اين روش مــاده اوليــه کــه يکی از انـــواع پلیمرهاست، از طریق قیف وارد دستگاه شده، ذوب شده و توسط ماردون به داخل کويته های (Cavity) قالب رانده شده و پس از خنک کاری از قالب بيـرون می آيند.

✳️دستگاه تزریق پلاستیک چیست؟

💫تقریباً تمام محصولات پلاستیکی که ما امروزه از آنها استفاده می‌کنیم با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک و به شیوه‌ قالب‌گیری تزریقی ساخته می‌شوند. با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک می‌توان در مدتی کوتاه، انبوهی از قطعات یک شکل و یک اندازه را تولید کرد.

✳️مزایای تولید قطعه با دستگاه تزریق پلاستیک 

🌀مزیت اصلی استفاده از دستگاه‌های تزریق پلاستیک برای ساخت قطعات پلاستیکی، این است که می‌توان تعداد زیاد قطعه را در مدت زمان بسیار کوتاهی تولید کرد. اگر تعداد قطعات تولیدی بسیار زیاد باشد و هزینه‌های طراحی اولیه و تولید قالب پوشش داده شود، هزینه تولید قطعات بسیار پایین می‌آید.

🌀یکی دیگر از مزیت‌های کار با دستگاه تزریق پلاستیک، امکان تولید قطعات هم‌شکل و یکسان است. همین مورد باعث می‌شود ثبات قطعه‌ها در حجم تولید بالا حفظ شود.

به مدیریت:باقری

 

 

 

 

 

سیلندر مارپیچ سازی پارس در تهران , طراحی انواع سیلندر مارپیچ در تهران , ساخت انواع سیلندر مارپیچ در تهران , تعمیر انواع سیلندر مارپیچ در تهران , سیلندر مارپیچ دستگاه های تزریق پلاستیک گرانول در تهران , سیلندر مارپیچ سازی در تهران , سیلندر مارپیچ سازی پارس , بهترین سیلندر مارپیچ سازی در تهران ,