گچبری کلاسیک سبلان

http://www.namasabalan.ir/

 

🌀طراحی و اجرای سیمانبری ، نمای رومی ساختمان در طرحهای مختلف

🌀در طراحی ساختمان، نما مهم‌ترین بخش به‌شمار می‌رود زیرا نما چارچوب کار برای بقیه اجزای ساختمان را مشخص می‌کند. بسیاری از نماها ارزش تاریخی دارند و در کشورهای گوناگون قوانین سختگیرانه‌ای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از این قوانین هر گونه دگرگونی در نماهای تاریخی را ممنوع می‌کند.در اغلب کشورها طراحی و ساخت این قسمت‌ها برای نما با بافت قالب زیر نظر سازمان‌های شهری صورت می‌گیرد.

✳️گچبری کلاسیک 

💎گچبری به سبک کلاسیک می تواند برای شما یک فضای شاهانه ایجاد کند و به همین دلیل در برخی از مواقع با مدل های سلطنتی به اشتباه شناخته می شود. این نوع از طرح های گچبری به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند.

💎لازم به ذکر است که برخلاف مدل های سنتی و سلطنتی، گچبری های کلاسیک قابل اجرا در محیط های مدرن نیز هستند. رنگ آمیزی به ویژه استفاده از رنگ طلایی برای آراستن طرح های شیک این سبک بسیار رایج می باشند. طلایی رنگ لوکس و شیکی می باشد که ادغام شدن آن با هنر گچبری، ترکیب چشمگیری ایجاد خواهد کرد.

به مدیریت : آقای زاد داداش

http://namasabalan.ir/

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

 

 

سیمان بری , قیمت سیمان بری , سیمان بری دیوار , فیلم آموزش سیمان بری , سیمان بری دیوار باغ , سیمان بری باغ , سیمان بری رومی ,